Pyöryttää niin että ei voi olla välillä kun makuullaan :(

toissa päivänä aloitin citalopram lääkekuurin ja tänään aamupäivän huipannut tosi kovin, huipannu mua on viimeisen puoli vuotta mutta tää aamu oli järkky, kiipesin rappuset ylös niin sai seinistä pidellä kiinni, heittää välillä ihan kunnolla :( kurjaa ja vielä yksin olla kotona.
188
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Onko sulla ennen tuota lääketta ollut taipumusta pyörrytyksen tunteeseen. AI nyt luinkin että sulla ollu puol, vuotta jo ennen tuota lääkkeen alottamista. Oleko käynyt korvalääkärillä sillä se vois joko poisulkea tai vahvistaa että se huimaus on sisälorvaperäistä. Paljon muitakin syitä löytyy kun hakee googlenna sanalla huimaus

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Voihan pyörrytys kirjoitti:

toissa päivänä aloitin citalopram lääkekuurin ja tänään aamupäivän huipannut tosi kovin, huipannu mua on viimeisen puoli vuotta mutta tää aamu oli järkky, kiipesin rappuset ylös niin sai seinistä pidellä kiinni, heittää välillä ihan kunnolla :( kurjaa ja vielä yksin olla kotona.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu