olit kahden lapsen(poikia) kanssa kuopion hop lopissa tänään 13.10.2012 about 12 aikaan.,sulla oli mustat pitkät hiukset,valkoinen villatakki ja farkut,katseemme kohtasi moneen kertaan;) olin yhden pojan kanssa leikkimässä,mulla kans mustat hiukset(mies)!;) jos tunnistit itsesi niin kirjoita tänne!olisi kiva tavata uudelleen
nainen hoplop kuopio 13.10
4
789
Vastaukset
- Vakiolukija.
Täällä on joillakin ihmeellisiä traumoja.....
- nunnanoviisi
Ihan satanolla. Eipä kannata katsella naisten kun lattiaan tai oot...jätetään näiden runkkareiden mielikuvituksen varaan, että ihan kattosis sinua voe helevetti.
- Miukumira
Olin se.
- Sementtihessu90
Itselläni on ainakin se tapa että kun näen mielenkiintoisen naisen, käyn hänelle juttelemaan arkisista aiheista ja juttelun lomassa se aina selviää kuka on ja onko täältä päin, repliikki "olis kiva kyllä jutella vielä joskus toistekkin" tuntuu tehoovan. Numeron saa salettiin. Valitettavasti ratkean usein ryyppäämään ja jutut kaatuvat sen takia ennemmin tai myöhemmin. Ryyppykautena on turha uudesta haaveilla kun ei nuo eukot tunnu tykkäävän jos humalassa selittelee, ymmärrän toki miksi :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835