"tyttöily"

moi.olen 41v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä,sukkia,satiinikäsineitä ja dildoja.olen ehdottanut avovaimolle,että naisi mua asuissa straponilla,mutta ei halua edes nähdä mua asuissa saatikka panna mua straponilla.nyt on tullut kiinnostus kokeilla livenä samanlaisen miehen kanssa.miehet seksikkäissä alusasuissa kiihottaa todella paljon.varsinkin korsetit ja sukkanauhaliivit ja sukat kyrpä kovana noissa asuissa.onko muita?

28

3803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hi - Bi

      Nykyinen tyttöystäväni ei lämpene ajatukselle, niinpä harrastelen toistaiseksi aivan itsekseni tyttöilyä. Sukkanauhakorsetit sukkineen dildoa käyttäen, aidosta seksistä miehen kanssa haaveillen ... Ehkä joskus vielä onnistaa ...

      • Tyttönä 2/1

        Tyttöystäväni anto luvan ja toi kaverin mikä tykkää hepeneistä, vanhempi mies mutta sillä oli paljon kaikenlaisia verkkosukkia ja korsetteja. Siinä kokeillessa sain miestä takaa ja ei ollut niin paha kun kuvittelin. Kimmakadildoverini katseli vaan dildo kädessä ja käski jatkaa. Kai kaikki "nautti".


      • Typsy
        Tyttönä 2/1 kirjoitti:

        Tyttöystäväni anto luvan ja toi kaverin mikä tykkää hepeneistä, vanhempi mies mutta sillä oli paljon kaikenlaisia verkkosukkia ja korsetteja. Siinä kokeillessa sain miestä takaa ja ei ollut niin paha kun kuvittelin. Kimmakadildoverini katseli vaan dildo kädessä ja käski jatkaa. Kai kaikki "nautti".

        Olen katsellut kaverini pukeutumis haluja, välillä sen vanhempi kaveri käy ja molemmat ovat verkkosukissa ym kullit seisoen. Ei haittaa vaikka naivat toisiaan, aika seksyyyy


    • mies 50

      Niin sade asut myös kiinnostaa, 015/05 on jostain kohti aika lähekkäin. Katsoppa iskuri ilmoiutksia. Jospa asia helpottuisi. Laita viestiä,jos kiinnostaa.

      • Hi - Bi

        Niinpä teenkin, kiitos vinkistä :)


    • Ootte nössöhinttejä

      Miksi te seurustelette naisen kanssa vaikka haaveilette akkojen vaatteissa miehistä??? Miksette ole avoimesti homoja, miehen kanssa parisuhteessa saisitte munaa aina kun mieli tekee ja voisitte loikkia tyttöinä himassa!

      • Hi - Bi

        odella kiimaisen maukasta, kuvien laatu täysi kymppi!













        Todella autenttista, erinomaisen kiihoittavaa ... Nyt runkkausta videoita katsellen, kiitos ...


      • pano-otto

      • Miksi valehtelet!

        Tuossa linkin profiilissasi väität:

        "I'm: Transsexual"

        Aloituksessai sanot harrastavasi tyttöilyä eli olet transvestiitti etkä mikään transseksuaali!!! Kuvistakin päätellen sinulla ei ole minkään muotoista sukupuolenkorjaus hoitoa meneillään.


    • erilainen nainen

      Kunpa löytäisikin miehen, jonka kanssa voisi harrastaa tyttöleikkejä. Olen bi-nainen ja haaveissa olisi löytää mies, jota saisi panna strap-onilla ja pukea kauniisiin ja seksikkäisiin vaatteisiin.

      • Hi - Bi

        Meitä halukkaita on vaikka kuin, halukkaita naisia liian vähän. Ihana olet


      • covana

        täällä ois yx vapaaehtoinen mies)))


      • Feminiininen juttu, mutta kaikkea voi kokeilla. Olisinko se jota etsit....


      • tyttöpoika

        MOI!

        Olen juuri toivomasi mies. Olisi todella hienoa tutustua ja mm. harrastaa yhdessä monenmoisia tyttöleikkejä. Toivon, että kertoisit mailisi, jotta löytäisimme toisemme.


      • Olet todellakin erilainen nainen ja itse asialle vihkiytyneenä huomannut, että naiset eivät jostain kummasta syystä salli tai pidä hameeseen pukeutuvista miehistä. Jopa Dominoivat naiset jotka muuten ovat avarakatseisia eivät asiaa hyväksy.


    • cd-karita

      Täällä myös ukm, joka tykkää kokeilla naisten sexyjä asuja, sukkahousuja, hameita, jne, myös kumisaappaat kiihottaa. Meilläkään ei vaimo ole leikeistä kovinkaan kiinnostunut vaikka toiveita olen esittänyt. Kuvia löytyy profiilista nim. cd_karita

    • Oi, ku kivoja kuvia. ;)

    • Minnoon

      Minnoon kans käyttäny tiltoa!

      • Hi - Bi

        Huu .... Wetlook - Overall .... Tuollaisessa asussa haluaisin antautua miehelle ...


    • Eija K

      Tykkään laittautua naiselliseksi ja nätiksi,minusta se on ihana keino rentoutua kun saa olla edes välillä se mikä haluaisi olla.Naiseksi laittautumisen keksin joskus 80 luvulla ,olin ennen sitä kokeillut naisten kumisaappaita mutta tyttöilyn keksin myöhemmin .Naisten kumisaappaista olin tykännyt jo kuusikymmenluvulta saakka,tyttöilyn keksittyäni se vei minut täysin ,aina kun on aikaa niin laittaudun ja meikkaaan.Tunnen suurta nautintoa kun saan olla nainen ja näyttää naiselta,valokuvaaan myös itseäni joudun vain tyttöilemään salaa kun tämä paikkakunta missä asun on pieni en haluaisi muuttaa pois kun muuten viihdyn täällä hyvin.Usein kuvittelen olevani oikea nainen ja kuvittelen kaikenlaista tuhmaakin oikeasti olen hetero mutta villi mielikuvitus se on saanut riittää toistaiseksi.

    • Eija K

      Ihana päivä ,laittauduin naiseksi ja olen nauttinut täysillä,valokuvasin itseäni erilaisia asuja ylläni .Kuvittelin ja kuvittelen edelleenkin että olen nainen,naisellinen ja nätti .Nautin olostani minun on hyvä olla, kuvittelen että joku mies tulee ja lähentelee minua ja hyväilee minua .Olen hetero mutta kun on mielikuvitus niin ,,,mikäs ettei ,kuvittelen että minulla on naisen vagina ja naisen vehkeet ..Ja että mies rakastelee minua ,tietääkseni saksata voinee tilata kumista valmistetun naisen alasellaisen ,taisin kerran nähdä kuvankin siitä.

    • Eija K

      Erilainen nainen,minulla on haaveena löytää nainen jonka kanssa voisi harrastella tyttöleikkejä jos sinua kiinnostaa niin,, miten olisi osa aika trans täältä maaseudulta
      jyväskylän lähiseudulta.jos kiinnostaa niin,,,

    • K Vagina

      HÄHÄÄÄÄÄ vittu mitä juttua

    • Eija K

      Tämä on maailman ihanimpia asioita,saan taas olla nainen ja puuhastella asioita joita naiset puuhailee.Ihana viikonloppu kun saan laittautua nätiksi ja naiselliseksi.
      ja saan olla nainen ja siinä samalla rentoutua. mmm

    • S.H. Emale

      www.men-in-panties.net sivuilta löytyy valtavat määrät nuoria ja ´vanhoja tyttöpoikia...

    • erilainen nainen

      Olin jo kokonaan unohtanut että olin vastannut tähän topiciin, mutta pitipä tulla korjaamaan tilanne.

      Minä asun Oulussa ja täältä lähiseudulta pitäisi leikkitoveri löytää. Matkusteluun ei juuri ole mahdollisuutta. Toiveena joku lähelle samanikäinen kuin minäkin. Olen 40v.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      1981
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1542
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1031
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      916
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe