Petyin Jokereihin todella pahasti!

IFK<3

Kyllä, minä tiesin että Jokerit on suoraan sanottuna perseestä. Olen monesti odottanut hallilla pelaajia, tällä kertaa Jokereita. Empä ole tuollaista käytöstä ennen nähnyt! Pelaajat niin idiootteja ja ylimielisiä. Kävely tyylistäkin näki että jalat oli kilometrin irti maasta. Hyvä ettei valmentajat sylkeneet päälle! Että näin paljon he arvostavat "faneja". Jos vaikka vertaan IFK:hon (jonka fani olen) nii heillä on aina ollut aikaa faneille, paria nuorta tapausta lukuun ottamatta! Jokeri-inho taisi vaan kasvaa nyt! Sellainen fiilis on että vaikka narreihin tulis viis sataa Selännettä, niin en taida mennä katsomaan!

67

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponnarit !!

      Voi hellanlettas sentään, meinasi tytöltä päästä itku ?

      Kylmäkin varmasti tuli odotellessa ?

      Joo, päivystä sinä siellä DDR bunkkerin takaovella, voit saada jotain kivaa.....

    • Kärpätiouyur6i78o7

      Voi vitsi kun et viisaampaa keksi nimim: ponnarit !!

      Ei Jokerit ole ainakaan mikään minun lempijoukkueeni.

      • hopsi !!

        Luuleeko koltta että tuo tieto kiinnostaa muitakin ??

        Ei muuten kiinnosta....


      • tupsu !!
        hopsi !! kirjoitti:

        Luuleeko koltta että tuo tieto kiinnostaa muitakin ??

        Ei muuten kiinnosta....

        Mutta silti vastasit siihen!?


      • finnpa !!
        tupsu !! kirjoitti:

        Mutta silti vastasit siihen!?

        Se ei tarkoita sitä että tieto kiinnostaisi.


      • kiekkofani

        kannatan kaikkia! :-( ja ifkoota. bluessia. tapparaa. assia. lukkoa. karppia. ilvesta. jokereita. kaikkia muita luk ott hpkoota jota diggasin 2000-l alkupuolella. en pida enaa selinin hpkoosta.


    • onvainjokerit

      olis kiva tietää ketä pelaajia odottelit, ja miksi ihmeessä ifk fani odottaa jokeri pelaajia? :D
      ja päivämäärästä päätellen olit lahdessa lauantaina odottelemassa pelicans-jokerit pelin jälkeen? tai sitten perjantaina jokerit-pelicans pelissä helsingissä, joten onko yllätys että pelaajat ei haluu jäädä jauhaa paskaa ku seuraavana päivänä on peli toisella paikkakunnalla? :D:D
      itse olin sielä lahdessa 13.10 enkä kyllä huomannut kenenkään muun käytöksessä mitää moitittavaa kuin karlssonin joka tokaisi vain "too many people here". jonka diivailu nyt on ymmärrettävää, onhan hän nhl:län paras puolustaja.
      ja luulis ihmisten ymmärtävän et jääkiekkoilijoiden työtä on pelata jääkiekkoa. ei niiden tarvitse pelin jälkeen olla mukavia ja jäädä rupattelemaan fanien kanssa, sitä varte on pelaajien fanitapaamiset. mene sellaiseen ni ei tarvi valittaa.

      • IFK<3

        Erik Karlssonia odotin. Valtteri Filppulan olisimme halunneet myös nähdä mutta ei pelannut. Että ihan vain näiden kahden tyypin takia hallilla olin. Muute jokerit ei kiinnosta. Ja kyllähän jääkiekkoilijalla pitää olla aikaa faneille. Muita lajeja seuraan myös ja paikan päällä ollut katsomassa. En nyt ala lajia kertoa mutta urheilijat hauskoja, mukavia ja ottavat kaikki fanit huomioon. Ja ovat kirjoitelleet todella monet nimmarit ja yhteiskuvat myös :D


      • Mikaela64

        No en kyllä usko pätkääkään et ne pelaajat vieras pelien jälkeen olis sen törkeempiä ku koti peleissä. Enkä myöskään osaa kuvitella Karlsonia tolleen. Taidat vaan olla itse kakera kun hän ei mahdollisesti ehtinyt jutteleman monelle kymmenelle fanille. Tai sitten et edes ollut paikalla tai en tiedä ehkä se ei halunnu vaan sun kanssas jos oot joku narrifani XDD mut joka tapauksessa en usko Karlsonin käyttäytyneen noin koska se on työsulku pelaaja ja ei edusta narrei ja niiden fanikäyttäytymistä. Joltakin Pulkkiselta/Ruudulta/ulkomaalaiselta oisin ton vielä voinut uskoa mut älä mustamaalaa tän hetken tärkeintä pelaajaas koska se voi kostaa ja lähteä pois.

        Jokerit on kakkaa ja IFK kärkisakkaa


    • Jokerifani474747

      Mikaela 64, käyppäs näön tarkastuksessa minun tietääkseni Jokerit puuskuttaa tällä hetkellä liiga kakkosena ja ifk seitsemäntenä, en sitte tiedä millanen käsistys siellä nordiksella on kärkisakasta... Staadin ykköset ale ale ale!

      • Mikaela64

        Ei se sarjataulukko kerro kaikkea kuka on hyvä ja kuka oikeasti huono!! Paskalla pelilläkin voi saada pisteitä kuten jokerit!


      • c7 rivi..
        Mikaela64 kirjoitti:

        Ei se sarjataulukko kerro kaikkea kuka on hyvä ja kuka oikeasti huono!! Paskalla pelilläkin voi saada pisteitä kuten jokerit!

        Montako Jokerien matsia neiti on nähnyt ??


      • Mikaela64
        c7 rivi.. kirjoitti:

        Montako Jokerien matsia neiti on nähnyt ??

        Yhden. a on parempiakin joukkueita minkä pelei seurata ku pelle narrit. Ei ne mua kiinnosta. Perusteleppas sinä ikiviisas mulle mitä hyvää jokereissa on. Jotta säkin tajuisit, puhun nyt pelikortti kieltä. Kummalla voitat korttipelis, STADIN kingillä (kuningas) vai HESAN ykkösellä?


      • Ykkönen-1
        Mikaela64 kirjoitti:

        Yhden. a on parempiakin joukkueita minkä pelei seurata ku pelle narrit. Ei ne mua kiinnosta. Perusteleppas sinä ikiviisas mulle mitä hyvää jokereissa on. Jotta säkin tajuisit, puhun nyt pelikortti kieltä. Kummalla voitat korttipelis, STADIN kingillä (kuningas) vai HESAN ykkösellä?

        Tietenkin ykkösellä, ykkönen on pakan korkein kortti. Kuningas on kakkonen, aina kakkonen. kakkonen for ever. En gång ifk kakkonen, alltid ifk kakkonen.


      • punakeltaista !!
        Mikaela64 kirjoitti:

        Yhden. a on parempiakin joukkueita minkä pelei seurata ku pelle narrit. Ei ne mua kiinnosta. Perusteleppas sinä ikiviisas mulle mitä hyvää jokereissa on. Jotta säkin tajuisit, puhun nyt pelikortti kieltä. Kummalla voitat korttipelis, STADIN kingillä (kuningas) vai HESAN ykkösellä?

        Ei siideripissis tsennaa edes flabareista :))))))))))


      • ja pari muuta...
        punakeltaista !! kirjoitti:

        Ei siideripissis tsennaa edes flabareista :))))))))))

        ...väriä lisäks, valkovihreäturkoosipunakeltainen... eli narri!


      • minä, me.......
        ja pari muuta... kirjoitti:

        ...väriä lisäks, valkovihreäturkoosipunakeltainen... eli narri!

        Hyvin tunnistit Suomen parhaan joukkueen peliasun.

        Taidatkin olla sellainen kaappijokerifani !!!


      • Mikaela64
        Ykkönen-1 kirjoitti:

        Tietenkin ykkösellä, ykkönen on pakan korkein kortti. Kuningas on kakkonen, aina kakkonen. kakkonen for ever. En gång ifk kakkonen, alltid ifk kakkonen.

        No onpas sulla erikoiset pelikortit. Kuningas maailmassa narri on aina (stadin) kingin orja.


      • hevospooloareena
        c7 rivi.. kirjoitti:

        Montako Jokerien matsia neiti on nähnyt ??

        ei niitä tarvi katsoa ei niissä ole katsomista,,,,,,


      • tps1
        Mikaela64 kirjoitti:

        Ei se sarjataulukko kerro kaikkea kuka on hyvä ja kuka oikeasti huono!! Paskalla pelilläkin voi saada pisteitä kuten jokerit!

        8-1 jokereille ``paskalla pelillä`` hifiä vastaa tais pelata vähä paskemmin.


    • Mikaela64

      Ja tässä tuli taas ilmi narrifanin ominais piirre: narkkari. Kiva et huume sanasto on taas hallussa, niinkuin kaikkalla päädyssä!

      • ilmala!!

        Ja tässä tuli taas ilmi IFK fanin ominaispiirre: typerä pissis.


      • kimmola

        Kuka täällä mitään huumeista ole puhunut ?


      • Mikaela64
        kimmola kirjoitti:

        Kuka täällä mitään huumeista ole puhunut ?

        Flabarit = lsd laput. Opettele slangia pelle


      • yrbert
        Mikaela64 kirjoitti:

        Flabarit = lsd laput. Opettele slangia pelle

        Heheheee....Kuule karjakko, sä puhuit jotain pelikorteista.
        Stadilaisille ne on flabarit, Kontulan siideripissiksille jotain muuta......


      • swk22
        Mikaela64 kirjoitti:

        Flabarit = lsd laput. Opettele slangia pelle

        Sinun jutut alkaa olla niin sekavia että lopeta ne happoharrastukset..

        Ota vain siideriä:)))))))))))))))))))


      • Mikaela64
        swk22 kirjoitti:

        Sinun jutut alkaa olla niin sekavia että lopeta ne happoharrastukset..

        Ota vain siideriä:)))))))))))))))))))

        Mitä te ilmalan idiootit vaihdatte puheenaihetta nopeammin kuin kalsareita? Nyt puhuttiin jokeri pelaajien ylimielisyydestä ja asennevammasta. Voiko joku kiistää väitteen? Ei huumeista.


      • imsomniaako
        Mikaela64 kirjoitti:

        Mitä te ilmalan idiootit vaihdatte puheenaihetta nopeammin kuin kalsareita? Nyt puhuttiin jokeri pelaajien ylimielisyydestä ja asennevammasta. Voiko joku kiistää väitteen? Ei huumeista.

        Hei karjakko, kukahan alkoi lässyttämään huumeista ? :))))


      • Mikaela64
        imsomniaako kirjoitti:

        Hei karjakko, kukahan alkoi lässyttämään huumeista ? :))))

        Karjakko?? Nimimerkki punakeltaista aljoi. Nimestä päätellen narri sekin.


      • :=)
        Mikaela64 kirjoitti:

        Karjakko?? Nimimerkki punakeltaista aljoi. Nimestä päätellen narri sekin.

        Ei taida mennä hissi ihan yläkertaan asti ???


    • jokerfan1

      kyllä mulle jokereilla oli aikaa kun kyselin nimmareita , joten revipäs siitä

      • jypijypjyp

        juu, kyllähän ne niitä nimmareita vammaisille jakaa.


      • lmeeg
        jypijypjyp kirjoitti:

        juu, kyllähän ne niitä nimmareita vammaisille jakaa.

        Se onkin sinun ainoa sauma saada nimmari BUAHAHAHAHHHAAA


      • jypijypjyp
        lmeeg kirjoitti:

        Se onkin sinun ainoa sauma saada nimmari BUAHAHAHAHHHAAA

        nimimerkkisi perusteella sinä olet tehnyt jotain aivan muuta, saadaksesi niitä nimmareita. moneltako imit?


      • en lmeeg enää
        jypijypjyp kirjoitti:

        nimimerkkisi perusteella sinä olet tehnyt jotain aivan muuta, saadaksesi niitä nimmareita. moneltako imit?

        Mä imaisin suakin ja sä lupasit olla kertomatta !!

        Saatanan rehupuntti.


    • Mikaela64

      Nyt puhuttiin jokeri pelaajien ylimielisyydestä ja asennevammasta. Ei imemisestä.

      • åskemm

        Jaahas, olet taas hieman selvinnyt


    • jokerifan1

      pää kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nnnyyyttt

      • Narreihineivoieksyä

        Pelas sitte sm-liigassa Hokki tai hck, jokerit on aina perseestä. Mitä omaa jokereilla on ei yhtikäs mitään kannattus ja niiden rustaamat laulut jalkapallosta. Punasuuden matkinu 3 vuoden sisälllä HIFK:lta esim. (pelipaidat). Ainoa mitä jokereilla on omaa omanlaiset fanit (kouluampujat, tuoleja/kolikkoja heitteleviä kakaroita sekä oma ihana tynnyri pasilassa). Kyllä aidon punaisen tuntee kilvestä ja taidosta käyttäytyä! Harkimo ja kusenkeltaiset voivat puolestani pitää seuransa fanien kesken, sillä tappiota tulee taloudellisesti tänäkin vuonna rutkasti.


      • jokerimama
        Narreihineivoieksyä kirjoitti:

        Pelas sitte sm-liigassa Hokki tai hck, jokerit on aina perseestä. Mitä omaa jokereilla on ei yhtikäs mitään kannattus ja niiden rustaamat laulut jalkapallosta. Punasuuden matkinu 3 vuoden sisälllä HIFK:lta esim. (pelipaidat). Ainoa mitä jokereilla on omaa omanlaiset fanit (kouluampujat, tuoleja/kolikkoja heitteleviä kakaroita sekä oma ihana tynnyri pasilassa). Kyllä aidon punaisen tuntee kilvestä ja taidosta käyttäytyä! Harkimo ja kusenkeltaiset voivat puolestani pitää seuransa fanien kesken, sillä tappiota tulee taloudellisesti tänäkin vuonna rutkasti.

        Hävisitte taas tänään vituttaako raskaasti.Hei, let's play hockey, vai ettekste osaa???


    • jokerifan1

      muutes en imeny ketään jote niiltä saa esim fanitapaamisissa nimmareita

    • Mikaela64

      Ja siitäs saivat narri pellet monta ottelua ootte hävinny jo ilman karlssonianne? fanien ois kannattanu mietiskellä käytöstään.

      • maaliskuussa....

        Jaahas, neiti on taas saanut jotain piristeitä:))))

        "...monta ottelua ootte hävinny jo ilman karlssonianne? "

        Yhden.

        Montako matsia HIFK on hävinnyt NHL vahvistusten tulon jälkeen ??


    • Mikaela64

      Puhut paskaa joka matsin ilman karlssonianne olette hävinneet varsinaisella peliajalla tai korkeintaan jatkoajalla voittaneet.

      • iiniä

        Minkä värisiä sä vedät ??


    • JOKERPASKAsaatana

      Eikös nimikin sen kerro ketä menet katsomaan?

      jokerit-narrit-pellet-hovinarrit-huijauskortit?
      NÄMÄ NIMET TULEVAT ENSIMMÄISENÄ MIELEEN APINAT

      • parasta kadehditaan

        Voi että !!!!

        Eikö nimi kerro että menet katsomaan vähän kovempaa joukkuetta ??

        Kuka viitsii mennä katsomaan saipahpklukko tms. höpöhöpö jengiä ??


    • minä>>me>>JOKERIT
    • Mikaela64

      Ja taas otitte niin nolosti turpaan joiltakin pohjoisen pedoilta!! Hävettääkö? Sietäisi. Mitä teki tänään teidän surkeaakin surkeampi teuvo "parempi kuin granlund" teräväinen? ei mitään, suomen yliarvostetuin nuori kiekkoilia!! Pelkkä junnu se on joka perhe suhteilla pelaamaan päässyt. Naurattaa jo teidän jalustalle nostamat yksilöt, pelatkaisitteko joukkueena!! Se ei ole mikään Jarkko Juudas Ruutu ja muut Jokerit.. Hävisitte niin! Sen sijaan se ainoa oikea joukkue Stadista eli HIFK jatkaa voittokulkuaan! Keväällä me malja nostetaan!

      • cpr44

        Jokereilla on varaa treenata lujaa ja menettää muutama piste, play-off paikka on
        käytännössä varma.

        HIFK skulaa jo omia play-off matsejaan, yksi tappio ja pihalla ollaan.

        "Keväällä me malja nostetaan!"

        Ehkä mutta vain suruun ja murheeseen.


    • Mikaela64

      Voisko jengi vastata hiljakseen mun kysymyksiin ja lopettaa tän muka nerokkaa vittuilun jo parin kuukauden jälkeen?

      • cjaz

        Voisitsä hiljakseen suksia ....ttuun .....tai ainakin johonkin ????


    • Mikaela64

      Rillejä en oo koskaan käyttäny, en tarvii ko on ilmanki hyvä näkö. Myös mm. Jari Porttila samaa mieltä että törkeä ja epäkunniottava päähän kohdistunut taklaus, niinkuin jokainen järkevä ja ymmärtävä ihminen ymmärtää ton tilanteen!! Ja ihan sama mulle jotku turvakaukalot.

      • NOUTAJA

        Ei uskois kirjoitust rilleist ,no sulla noi ongelmat johtuu näetyn ymmärtämisestä.Samaa settii oot tamin,porttilan ja muiden nobodyjen kans.


    • kyykkyyn Pirkko

      KYYKKYYN RURKKO JAUTU, ELI PIRKKO. KYYKI,KYYKI.

    • Mikaela64

      SM-liiga näytti taas osaamisensa. Kurnpito ei antanut mitään koska ei uskalla, liiga paskoi housuihinsa ja antoi vain kaksi ottelua tappotaklauksesta. Semir-pelko? Hjallis maksanut hiljaiseksi? Ja ketään ei enää kiinnosta miten Peltonen voi, surullista. Laittomuudet ja Väkivalta määräätte sallituiksi ja jokerit kyykkyttää kaikkia muita? Hävetkää narrit.

      • bukkå

        Aika sekaisin oot


    • Mikaela64

      tänäänkin kilpeläinen näytti hoovermodea joten eiköhän narrit ole iloisesti matkalla kesälaitumille.

      IFK - tänä vuonna parempi kuin hesan pellet.

      • Jokeritttt

        "IFK - tänä vuonna parempi kuin hesan pellet."

        hifki siis voittaa itsensä, pellen! Itsensä voittaminen on hifkille suuri saavutus, onnittelen.


      • Summanen:)))))))))))

        Voi että :)))))))))

        Lukko voitti yhden matsin, HIFK häviää Tapparalle ihan pystyyn.


    • Mikaela64

      Lukko on voittanut jo kaksi matsia, enkä löydä mitään syytä miksei voittaisi kahta seuraavaakin. Eiköhän teidänkin jo olisi aika myöntää että jokerijoukkueess on paskottu housuihin.

      • ... ja lomille

        Muista ottaa tänään Nordikselle rantapallo mukaan:))))


      • Mikaela64
        ... ja lomille kirjoitti:

        Muista ottaa tänään Nordikselle rantapallo mukaan:))))

        Hahhhah! Mulle on IFKn voittoakin tärkeämpää nähdä narrit tuskissaan. Ei tässä vielä huolissaan tarvitse olla koska tiedän että IFKlla on laadukas joukkue ja hyvä maalivahti toisin kuin teillä. Meillä ei junnut pompota! Tässä on vielä neljä voittoa helposti otettavana.


    • Mikaela64

      Mitäs mä sanoin, hauskaa kesälomaa idiootit ja ens kaudelle ei tarvitse mun liigaan tulla.

    • khi2

      Tyypillinen ifk fani, kuin olla ja voi

      • pii2.:een

        Mitä se Janakkalan janari oikein mussuttaa? Vieläkö juhlit Narrien ennätystä (runkosarjan ykkönen hävis runkosarjan kympille)?


    • Mikaela64

      Voi voi kun pelle luuseri ei totuutta kestä. IFK, kauniimpaa ei oo ;)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe