Kiinostaisi tietää mikä on teidän suhtautumisenne naisiin? Inhoatteko naisia, vai eikö vain sytytä seksuaalisesti? Elättekö homot mieluummin miesvaltaista elinpiiriä, ja karttelette naisia, vai voiko nainen olla esimerkiksi ystävänne? Miten pitkälle ystävyyden annatte mennä? Ilmeisestikään homon best friend ei voi olla nainen?
Entä suhtautumisenne heteromiehiin? Unelmoitteko heistä että kääntyisivät homoksi? Kartteletteko heteromiehiä, koska heistä ei ole mitään hyötyä teille?
Miten paljon seksuaalisuus homoilla hallitsee elämää?
Vastatkaa sillä asenteella että tämä on osa syrjimisen vastaista työtä.
Helsinkijokkeri + muut homot
11
170
Vastaukset
- Kristitty ajattelija
Älä erottele vähemmistöä. Homotkin ovat ihmisiä ja he voivat olla vaikka miten hyviä ystäviä naisten kanssa. He vain ovat parisuhde mielessä kiinnostuneita miehistä.
Kuvittele että sinun paras miesystävä, vaikka naapuri ja ajattele että voisitko rakastaa häntä koskaan seksuaalisella rakkaudella. Samaa homotkin tuntevat naisia kohtaan. Henkilökohtaisesti olen ihan hetero.
- jebeklix
Bi-miehenä vastaan, että en tietenkään ajattele jokaista ihmissuhdetta seksuaalisuuden kautta. En ajattele, että jokainen vastaan tuleva mies (tai nainen) olisi kiva pano. Itse asiassa kait yksi sadasta sytyttää. Miksi aina kovitellaan, että homo ei voi mennä armeijaan, koska olisi jokaiselle kalu tai pylly tajolla. Ei se todellakaan niin mene.
- Rakasta - kuole
Olen homo mies turusta. Seurustellut 6. vuotta bi - miehen kanssa jolla vaimo ja kolme lasta. Rakastimme toisiamme suuresti. Elämäni parhaat vuodet. Valitettavasti suhde päättyi miehen yllättävään kuolemaan puolenvuoden sisällä.
Mies oli terveyden perikuva, punttisalilla käyvä komistus. Sairaus tuli yllättäen.
Suhdettamme rasitti miehen vaimo; natisten, joka asiasta ja soitellen perään ja kysellen milloin mies tulisi kotiin.
Katselin tätä kuusivuotta ja kuunteli miten vaimo toisessa päässä luuria häiritsi rakkauden tättämää elämäämme. Opin halveksimaan naisia jotka väkisin riippuvat jossain ihmisessä. - aikuinen nainen
Taisit olla mustasukkainen.
- Aikuinen mies
Homomiehiä on kovin erilaisia. Minun on jotenkin luontevaa kommunikoida naisten kanssa. Minulla ei ole kertakaikkiaan mitään syytä halveksia/vihata naisia eikä miehiäkään. Olen töissä hyvin sivistyneessä ympäristössä, jossa heteromiehet käyttäytyvät fiksusti.
Voisin kyllä kuvitella, että en viihtyisi telakan miesporukoissa. Miehiset keskusteluaiheet eivät kiinnosta (autot, jääkiekko, penkkiurheilu...). Mieluummin kyselen naisilta, mitä heidän lapsilleen kuuluu.Aikuinen mies. Juuri niin. Mutta itse olen saanut osakseni huutelua, ja koko sukuni hylkäsi minut. En mennyt sitten tätini hautajaisiin. Ja olen aivan yksin, kun tykkään lätkästä ja rokista. Ei kyllä naisetkaan!
- Anonyymi
helsinkijokkeri kirjoitti:
Aikuinen mies. Juuri niin. Mutta itse olen saanut osakseni huutelua, ja koko sukuni hylkäsi minut. En mennyt sitten tätini hautajaisiin. Ja olen aivan yksin, kun tykkään lätkästä ja rokista. Ei kyllä naisetkaan!
Olet täysi peIle🤓
Jaa. En tunne mitään vetoa naisiin. Miehet ovat mielessäni. Silti olen naisten kanssa väleissä, jos kohdalle sattuu, en mene kauemmas.
Joistakin heteromiehistä joskus kuvittelen asioita mielessäni. En kyllä kuvittele, että hetero muuttuisi homoksi. Joskus aiemmin minulla oli kokemus, missä tuttu heteromies halusi olla kanssani, ja olimmekin useamminkin.
Seksi ei ole minulle se tärkein asia, mutta silloin tällöin on mukava olla kahdestaan. Mulle riittää parisuhteessa seksiä 2-3 viikossa. Pitempään yksin ollessa tulee seksiä mietittyä enemmän. Yhdessä olo, hellyys ja rakkaus on se paras elämän osa. Ja seksiä aina joskus siihen päälle.
Mutta ei kaikki miehet tee vaikutusta. Vain harva, joka saa pään kääntymään. Eli ei kiimaisena jokaisen perässä!- Anonyymi
Olet sairas🥺
- Anonyymi
Useimmilla homoilla on hyviä naisystäviä. Naiset tuntevat itsensä turvalliseksi homojen seurassa. Se ystävyys on todellista. Nainen tuntee itsensä hyväksytyksi ja riittäväksi sellaisenaan ilman mitään seksuaalisia asioita. Monet aviomiehetkin mielellään päästävät vaimonsa matkustamaan homon kanssa, kun ei ole mitään pelkoa, että tapahtuisi jotakin luvatonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136