Helsinkijokkeri + muut homot

aikuinen nainen

Kiinostaisi tietää mikä on teidän suhtautumisenne naisiin? Inhoatteko naisia, vai eikö vain sytytä seksuaalisesti? Elättekö homot mieluummin miesvaltaista elinpiiriä, ja karttelette naisia, vai voiko nainen olla esimerkiksi ystävänne? Miten pitkälle ystävyyden annatte mennä? Ilmeisestikään homon best friend ei voi olla nainen?

Entä suhtautumisenne heteromiehiin? Unelmoitteko heistä että kääntyisivät homoksi? Kartteletteko heteromiehiä, koska heistä ei ole mitään hyötyä teille?

Miten paljon seksuaalisuus homoilla hallitsee elämää?

Vastatkaa sillä asenteella että tämä on osa syrjimisen vastaista työtä.

11

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristitty ajattelija

      Älä erottele vähemmistöä. Homotkin ovat ihmisiä ja he voivat olla vaikka miten hyviä ystäviä naisten kanssa. He vain ovat parisuhde mielessä kiinnostuneita miehistä.

      Kuvittele että sinun paras miesystävä, vaikka naapuri ja ajattele että voisitko rakastaa häntä koskaan seksuaalisella rakkaudella. Samaa homotkin tuntevat naisia kohtaan.

    • Henkilökohtaisesti olen ihan hetero.

      • jebeklix

        Bi-miehenä vastaan, että en tietenkään ajattele jokaista ihmissuhdetta seksuaalisuuden kautta. En ajattele, että jokainen vastaan tuleva mies (tai nainen) olisi kiva pano. Itse asiassa kait yksi sadasta sytyttää. Miksi aina kovitellaan, että homo ei voi mennä armeijaan, koska olisi jokaiselle kalu tai pylly tajolla. Ei se todellakaan niin mene.


    • Rakasta - kuole

      Olen homo mies turusta. Seurustellut 6. vuotta bi - miehen kanssa jolla vaimo ja kolme lasta. Rakastimme toisiamme suuresti. Elämäni parhaat vuodet. Valitettavasti suhde päättyi miehen yllättävään kuolemaan puolenvuoden sisällä.

      Mies oli terveyden perikuva, punttisalilla käyvä komistus. Sairaus tuli yllättäen.
      Suhdettamme rasitti miehen vaimo; natisten, joka asiasta ja soitellen perään ja kysellen milloin mies tulisi kotiin.

      Katselin tätä kuusivuotta ja kuunteli miten vaimo toisessa päässä luuria häiritsi rakkauden tättämää elämäämme. Opin halveksimaan naisia jotka väkisin riippuvat jossain ihmisessä.

    • aikuinen nainen

      Taisit olla mustasukkainen.

    • Aikuinen mies

      Homomiehiä on kovin erilaisia. Minun on jotenkin luontevaa kommunikoida naisten kanssa. Minulla ei ole kertakaikkiaan mitään syytä halveksia/vihata naisia eikä miehiäkään. Olen töissä hyvin sivistyneessä ympäristössä, jossa heteromiehet käyttäytyvät fiksusti.

      Voisin kyllä kuvitella, että en viihtyisi telakan miesporukoissa. Miehiset keskusteluaiheet eivät kiinnosta (autot, jääkiekko, penkkiurheilu...). Mieluummin kyselen naisilta, mitä heidän lapsilleen kuuluu.

      • Aikuinen mies. Juuri niin. Mutta itse olen saanut osakseni huutelua, ja koko sukuni hylkäsi minut. En mennyt sitten tätini hautajaisiin. Ja olen aivan yksin, kun tykkään lätkästä ja rokista. Ei kyllä naisetkaan!


      • Anonyymi
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Aikuinen mies. Juuri niin. Mutta itse olen saanut osakseni huutelua, ja koko sukuni hylkäsi minut. En mennyt sitten tätini hautajaisiin. Ja olen aivan yksin, kun tykkään lätkästä ja rokista. Ei kyllä naisetkaan!

        Olet täysi peIle🤓


    • Jaa. En tunne mitään vetoa naisiin. Miehet ovat mielessäni. Silti olen naisten kanssa väleissä, jos kohdalle sattuu, en mene kauemmas.

      Joistakin heteromiehistä joskus kuvittelen asioita mielessäni. En kyllä kuvittele, että hetero muuttuisi homoksi. Joskus aiemmin minulla oli kokemus, missä tuttu heteromies halusi olla kanssani, ja olimmekin useamminkin.

      Seksi ei ole minulle se tärkein asia, mutta silloin tällöin on mukava olla kahdestaan. Mulle riittää parisuhteessa seksiä 2-3 viikossa. Pitempään yksin ollessa tulee seksiä mietittyä enemmän. Yhdessä olo, hellyys ja rakkaus on se paras elämän osa. Ja seksiä aina joskus siihen päälle.

      Mutta ei kaikki miehet tee vaikutusta. Vain harva, joka saa pään kääntymään. Eli ei kiimaisena jokaisen perässä!

      • Anonyymi

        Olet sairas🥺


    • Anonyymi

      Useimmilla homoilla on hyviä naisystäviä. Naiset tuntevat itsensä turvalliseksi homojen seurassa. Se ystävyys on todellista. Nainen tuntee itsensä hyväksytyksi ja riittäväksi sellaisenaan ilman mitään seksuaalisia asioita. Monet aviomiehetkin mielellään päästävät vaimonsa matkustamaan homon kanssa, kun ei ole mitään pelkoa, että tapahtuisi jotakin luvatonta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe