Huijaustekstiviestejä Kolumbus liittymiin

Kolumbus

Onko muille tullut tänään tai äskettäin, esim. numeroista 447415038986 ja 447538046000. Muka voitettu rahaa ja pitäisi lähettää nimi ja numero [email protected]

Voinko tehdä mitään estääkseni näitä viestejä tulemasta?

42

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jh

      joo samat viesit tuli tännekin.ei tietoa miten saisi estettyä

    • kiika

      minulla on dna-liittymä, tuli myös just tekstiviesti... :/

    • Puski

      Täälläkin on tullut sekä sauniksen liittymään, että soneran liittymään.
      Mistäköhän hemmetistä ne saa numeron tietoonsa, kun salaiset numerot? :/
      Ja estäminenkin ois kiva tehdä.

    • mk

      Minulle tuli myös viesti numerosta 447538046000 :( Telefinlandin liittymä.

    • inhabitant

      samanlainen viesti tuli.... elisan liittymä

      • 11+14=?

        Tänne tuli Elisan liittymään 34603215647 numerosta.
        olen voittanut 1,5000,000,00 Puntaa.

        Pitäisikö lähettää?
        Se on paljon rahaa.


      • Pelleilyyn kyllästynyt
        11+14=? kirjoitti:

        Tänne tuli Elisan liittymään 34603215647 numerosta.
        olen voittanut 1,5000,000,00 Puntaa.

        Pitäisikö lähettää?
        Se on paljon rahaa.

        Moro tänään 03:30 tälläinen kokonaisuudessaan:
        Your Mobile Number has Won 1,500,000,00 puntaa in the Euro Millions Mobile Award. To Claim Funds, Kindly Email us: EML 424756,Your Name & Number to: [email protected]
        Tämä textari tuli numerosta: ➕346 032 151 97
        Siis mikä ihme huijaus tämä on? Nigerialaisiko? LoL


    • Pisara

      Tännekkin tuli tuollainen viesti numerosta 447538046000 ja onneksi löysin tämän sivun ja näin ollen poistan viestin.. olisihan tuo raha varmasti monelle kelvannut.. mietityttää vain miten ne tuolla viestillä huijaa? eli siihen jos vastaa niin nekö sitä mukaa pulittaa meiltä lankaan menneiltä hirveät summat itselleen vai miten tuossa siis tulee huijatuksi?

      • nhgnn

        mun urpo ystävälle tuli myös


    • Riku

      sama viesti tuli minulle numeroista 447415038986....ja minullakin on salainen numero???

    • inhabitant

      oletteko viime aikoina käyttäneet jotain hotellin tai lentojen varauspalvelua ulkomaanmatkaa varten?
      Jostainhan niiden on näitä numeroita täytynyt saada tätä viestittelyä varten tai sitten pistäävät ihan randomina menemään...

      • ack win

        Minulle tuli ko. viesti 13.10 jo. DNA liittymä eikä ole mikään älypuhelin. Mihinkään kilpailuun en ole osallistunut


    • samoin täällä

      Samoin saunalahteen. Tulin juuri siksi näille sivuille, josko löytyisi tietoa. Puhelinnumeron loppu ei ihan tuollainen (ehdin poistaa viestin). Ja en ole käynyt viime aikoina missään erikoisemmilla sivuilla kännykkäliittymälläni enkä ole antanut numeroani mihinkään.

      Joku apple awards -kilpailun voitti muka.

      Googalsin tuon "kilpailun" netistä ja avasin yhden sivun ja välittömästi tietsikka torjunta ilmoitti hyökkäysyrityksestä.

    • sama täällä

      Saunalahden liittymään myöskin tuli aamulla viestiä, tuosta 6000 loppusesta numerosta. Kuulostiki liian hyvältä ollakseen totta. toivottavasti niitä ei rupee jatkossa satelemaan lisää.

    • henkka313313

      Nonniin täällähän on miljonäärejä oikein kunnolla, voitaisiin perustaa miljönääri-klubi kerta saman katon alta tullut miljoonajakoa.
      Olishan tuo aika härskiä.

    • On tullut

      minulla = elisan liittymä, 447415038986 numerosta tullut, vastaan otettu 01:49:37

    • jep...

      Äsken tuli tännekin, saunalahti ja samasta numerosta. Toivottavasti kukaan ei mee tuohon lankaan..

    • Tuleva miljonääri

      Sama homma täällä ""Congrats! Your mobile # has won £1,500,000,00 in the Euro Millions Mobile Award. For Claims, send: FNK424756 Your Name & Number to: [email protected]""

      Seems legit

      • niinusshka

        ...sama viesti tännekkin-Saunalahden liittymä ja salainen numero.Soitin Saunalahden asiakaspalveluun ja sanoivat et voivat blokata ne jos nyt alkaa kun sieniä sateella näitä tippumaan.Muistaakseni osallistuin johonkin arvontaan ja sen jälkeen alkoi roskapostia tippumaan sekä nyt tämä viesti.


    • 5+5=10

      Jep, sama viesti tuli DNA:n liittymään. Eniten rasittaa se, että viesti piippas luuriin yöllä kello 2, saatana!!

    • ML

      Helppo estää osta samsung C3752 siihen voi luoda sulkulistan ,niin puheluille ja tekstiviesteille toimii.

    • harmi ettei voita

      353862017902 numerosta jättipotti DNA liittymälle

    • harmi ettei voita

      On muuten Irlannista asti lähetetty

    • Ku voittaski...

      353864576317 numerosta tuli DNA-liittymään tällasta viestiä:
      Your Mobile Number has Won £1,500,000.00 in the Euro Millions Mobile Award.To Claim Funds,Kindly Email us: EML424756,Your Name & Number to: [email protected]

    • E_liiisa

      Minullekkin tuli tänään aamuyöstä 2,000,000.00 punnan voitto.... mikäs tässä nyt on ollessa, reps*

    • Haluatko miljönäärik

      Lisää voittoja numerosta 34603161377 1,5milj....Samaa paskaa ja just hommasin uuden puhelimenkin Saunalahelta....Nyrkkipostia takas jos nään---

      • argh85

        Klo 5:16 20.7.2013 numerosta 34603154990;

        Your Mobile Number has Won £1,500,000.00 in the Euro Millions Mobile Award. To Claim Funds, Kindly Email us: EML424756, Your Name & Number to: [email protected]

        Lisää miljonäärikerhoon "kuuluvia".
        Miehelleni tuli samantyyppinen viesti kuun alussa, sekä sähköpostia joltakin Carolinelta (eri puljusta), että on saanut jostakin valtavasta perinnöstä n.50%


      • Outoo
        argh85 kirjoitti:

        Klo 5:16 20.7.2013 numerosta 34603154990;

        Your Mobile Number has Won £1,500,000.00 in the Euro Millions Mobile Award. To Claim Funds, Kindly Email us: EML424756, Your Name & Number to: [email protected]

        Lisää miljonäärikerhoon "kuuluvia".
        Miehelleni tuli samantyyppinen viesti kuun alussa, sekä sähköpostia joltakin Carolinelta (eri puljusta), että on saanut jostakin valtavasta perinnöstä n.50%

        sama tuli tänne numerosta 34603217900


    • huijaritlakoon

      Jumalattomat pässit. Saa tuomiopäivänä nähdä kuka on tän takana. Enkä muuten ole sitten uskovainen enkä kuulu kirkkoon tms. edes.

    • RSH<3

      Sama juttu numerosta 34603215197 tänään Sauniksen liittymään

    • mertsi 63

      sama viesti tänään DNA liittymään numerosta 34603225806 , tietääkö joku miten ne tällä viestillä pystyy huijaamaan kun en ite kyllä tajuu?????

    • Ihmetyttää

      Mulle tuli tekstari DNA:n mokkulan liittymään tänä aamuna...

      Number: 34603225806

      Your Mobile Number has Won £1,500,000.00 in the Euro Millions Mobile Award. To Claim Funds, Kindly Email us: EML424756,Your Name & Number to: [email protected]
      Time: 20/07/2013 05:14:21

      Liittymä ollu mulla jo yli 5 vuotta ja tää on eka kerta ku tulee tekstari siihen!?

    • miljuunia jeeeh..

      Joo, yks miljonääri ilmoittautuu tässä nyt... Sama viesti ja samasta numerosta tuli aamusella varhain ja on DNA:n liittymä. Taitaa olla ensimmäinen kerta, että tuollainen tulee puhelimeen. Mistähän hemmetistä nuo on numerot poimineet. En ole ilmoittanut puhelinnumeroani juuri mihinkään ja salainenkin se on.

      • Miten eroon

        Taitaa olla massa/massa postitus...


    • vittantuuli

      Mulle tuli kanssa aamulla klo.7.54 sama viesti DNA:n liittymään.

    • Antsu81'

      Tänne tuli myös tuo viesti. Dna:n liittymä täälläkin.

    • vilsu1

      Mullekki tuli toi viesti Saunalahden liittymään.

    • pääperseessä

      ei vittu mullekki tuli saatana ku rupes vituttaa tännää, heräsi pontikka krapulasta kattomaa viestiä ja perkele tämmöstä löysin


      Numero: 34603225806

      Your Mobile Number has Won £1,500,000.00 in the Euro Millions Mobile Award. To Claim Funds, Kindly Email us: EML424756,Your Name & Number to: [email protected]

    • miljonääri nro.59439

      juu samalaine viesti tuli mulle tänää klo 7:45 :/

    • tänne myös

      dna ja 8:13 sama viesti

      • Aitäh

        Elisan liittymään tuli sama viesti lauantaiaamuna 20.7. jo kello 2.24 Viron Kuressaaressa.
        Herättiin siihen pahuksen piipitykseen, enkä kerro mitä jouduin tekemään ennenkuin saimme taas unen päästä kiinni.


    • huh huh

      sain myös tuon viestin vaikka numeroni on salainen ja nettitikun numeroon tuli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe