Aviomieheni haluaa kissan

kissallerginen

Ystava perheemme kissalle syntyi kauniita poikasia ja aviomieheni sai hirvean kissakuumeen nahtyaan heidat ja haluaa meille yhden kissan heti, kun pennut ovat luovutus ikaisia. Itsekkin pidan kissoista paljon, koska ne ovat kauniita. Huono puoli on se etta minulla on astma ja kissa allergia (pric muistaakseni 6 kissalle) juttelin tanaan laakarin kanssa ja han nauroi ajatukselle ja sanoi etta kissan hankkiminen on hyvaa siedatyshoitoa ja siita vaan ottakaa kissa. Mutta minua kysyeinen ajatus ihmetyttaa ja epailen sita. Voiko allergiani toisaan tulla paremmaksi jos otan kissan tai voiko astmani ja allergiani pahentua? Onko kenellakaan kokemuksia tai suosituksia? Kiitan kaikille vastaajille ajasta.

1

142

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakosalla 57 vuotta.

Minun allergiani ei vähentynyt kissoista, hevosista, lehmistä, heinästä, viljasta eikä metsän homeista. Näiden kanssa olin ollut tekemisissä koko ikäni 16- vuotiaaksi saakka. Olin kuolla yskään, hengenahdistukseen ja kuumeeseen ureamman kerran.

Pakenin moista ympäristöä. Astmakokeissa vuosia myöhemmin ei varsinaista astmaa löytynyt. Allergiat ovat pysyneet samoina. Ettei lisää allergioita ole tullut, eikä astmaa, johtunee siitä, että tunnen ja haistan allergian oireet herkästi ja olen onnistunut allergeenejä paljon välttämään. Tämä on kyllä teettänyt ammatin ja asunnon vaihtoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1497
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1032
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      937
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      871
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      176
      864
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      783
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      576
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      531
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      129
      523
    Aihe