Ystava perheemme kissalle syntyi kauniita poikasia ja aviomieheni sai hirvean kissakuumeen nahtyaan heidat ja haluaa meille yhden kissan heti, kun pennut ovat luovutus ikaisia. Itsekkin pidan kissoista paljon, koska ne ovat kauniita. Huono puoli on se etta minulla on astma ja kissa allergia (pric muistaakseni 6 kissalle) juttelin tanaan laakarin kanssa ja han nauroi ajatukselle ja sanoi etta kissan hankkiminen on hyvaa siedatyshoitoa ja siita vaan ottakaa kissa. Mutta minua kysyeinen ajatus ihmetyttaa ja epailen sita. Voiko allergiani toisaan tulla paremmaksi jos otan kissan tai voiko astmani ja allergiani pahentua? Onko kenellakaan kokemuksia tai suosituksia? Kiitan kaikille vastaajille ajasta.
Aviomieheni haluaa kissan
1
100
Vastaukset
- Pakosalla 57 vuotta.
Minun allergiani ei vähentynyt kissoista, hevosista, lehmistä, heinästä, viljasta eikä metsän homeista. Näiden kanssa olin ollut tekemisissä koko ikäni 16- vuotiaaksi saakka. Olin kuolla yskään, hengenahdistukseen ja kuumeeseen ureamman kerran.
Pakenin moista ympäristöä. Astmakokeissa vuosia myöhemmin ei varsinaista astmaa löytynyt. Allergiat ovat pysyneet samoina. Ettei lisää allergioita ole tullut, eikä astmaa, johtunee siitä, että tunnen ja haistan allergian oireet herkästi ja olen onnistunut allergeenejä paljon välttämään. Tämä on kyllä teettänyt ammatin ja asunnon vaihtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851818- 821660
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471265Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161130
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903