Mitä öljyä jarrupaloihin?

osssss

Mitä öljyä laittaisin jarrupaloihin kun ne pitävät kitinää?
Olisiko ompelukoneöljy hyvä?

18

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoteknari

Voi hyvä ihminen oletko todellakin nuin aasi,että suunnittelet laittaa öljyä jarrupaloihin?
      Ei missään tapauksessa jarupaloihin saa laittaa öljyä.
      Osta sinne kitinälevyt ja käytä jarrut auki ja putsaa ne.
      Voit laittaa talveksi vaikka talvinesteet jarrunestesäiliöön.

• 4+12

Kaikkea sitä kuuleekin ÖLJYÄ jarrupaloihin. Ei missään nimessä.
      Hae uudet palat bilitemasta ota satulat irti ja paina sitten voimakkaasti jarrua,että männät tulevat ulos.
      Putsaa sylinterit ja laita sylintereihin jarrusylinteripastaa ja kasaa jarrut.
      Muista kiristää satulat kunnolla ja katso ,että letkut jää sopivasti mutkalle.

• pasta carbonata

Kyllä minusta miilunpolttajan pasta on parempaa.

• osssss

Mitä se jarrusyninteri paska on, Motonetissä ei ollut laitoin vurtin nestevaseliinia nyt jarrut tuntuu huonoilta mutta ei haittaa kun kehäteillä ajetaan hiljaa

• Golfari...

Etkö todellakaan tiedä mitä on jarrusylinteripasta.
        Jarrusylinteripasta (Girling)on tosi hyvä aine kun kasataan jarruja. Sylinteripastaa voidellaan ohuelti jarrusylinterien seinämiin.
        Näin kun käsitellään jarrusylinterit niin jarrut ei haalaa koskaan.
        Pelkkä jarrunesteen voitelu ei riitä pitämään mäntiä tarpeeksi notkeana,pasta auttaa asiaan.
        Näin on, paukapää AASI kysy vanhemmlta OIKEILTA jarrumiehiltä niinsaat lisää tietoa.
        Näin korjattiin ennen jarrut. Nykyään vedetään aina uudet satulat kun ne jumittuu ja paskottuu. Ajetaan 2-vuotta ja taas laitetaan vaihtosatulat.

Minä oon ollut niin paljon autojen kanssa tekemisissä,että Geelipäät voi pitää lärvinsä kiinni.

• osssss

Joo minälaitoin jarrupaloihin aasinkorvauutetta se on hyvää kitiseviin jarruihin.

Olen minä ennenkin laittanut öljyä jarrukenkiin ja hyvin on pelanneet.

• Autoinsinööri.
        osssss kirjoitti:

Joo minälaitoin jarrupaloihin aasinkorvauutetta se on hyvää kitiseviin jarruihin.

Olen minä ennenkin laittanut öljyä jarrukenkiin ja hyvin on pelanneet.

Oletko todella nuin aasi ?
        Tietenkin jarrupaloihin pitää laittaa jarruvaseliiniä jos ne kitisee.

• Läppää kehiin
        Golfari... kirjoitti:

Etkö todellakaan tiedä mitä on jarrusylinteripasta.
        Jarrusylinteripasta (Girling)on tosi hyvä aine kun kasataan jarruja. Sylinteripastaa voidellaan ohuelti jarrusylinterien seinämiin.
        Näin kun käsitellään jarrusylinterit niin jarrut ei haalaa koskaan.
        Pelkkä jarrunesteen voitelu ei riitä pitämään mäntiä tarpeeksi notkeana,pasta auttaa asiaan.
        Näin on, paukapää AASI kysy vanhemmlta OIKEILTA jarrumiehiltä niinsaat lisää tietoa.
        Näin korjattiin ennen jarrut. Nykyään vedetään aina uudet satulat kun ne jumittuu ja paskottuu. Ajetaan 2-vuotta ja taas laitetaan vaihtosatulat.

Minä oon ollut niin paljon autojen kanssa tekemisissä,että Geelipäät voi pitää lärvinsä kiinni.

Heheh, äijä meni täysillä halpaan. Trollihan tuo jarrupalojen öljyäminen on, aika tosikko täytyy olla jos ei huomaa että tässä mennään vitsillä. Tämän golfarin olisi jo aikaa sitten pitänyt käydä hakemassa terveyskeskuksesta rauhoittavia pillereitä, näkyy olevan paapalla niin kova verenpaine, ettei kestä kauaa näitä suolipalstan juttuja. "Auton kuljettajana voin sanoa sinulle,että olen ajanut 1300 000 km ja vuosikymmenet täysillä bonuksilla. " Olisi ehkä syytä kohta luopua autolla ajamisesta, eikö totta?

• Bajis

osssss reppana se vaan panee öljyä jarrupaloihin.

• 0sssSSSS

Renkaisiin on myös hyvä sivellä vähän margariinia, muuttuu auto hiljaisemmaksi pikitiellä. Mikä tahansa merkki käy mutta Lätta on kuulemma oikein hyvää tähän tarkoitukseen.

• osssss

Ja nyrkkikyllikin kanssa kannataa käytä Lätää.

• osssss

Kysy merkkiliikkeestä!

• sparteile

Siellähän myydään vain varaosia "ominaisuuksiin."

• rasvarane

Öljy ei kestä kauaa. Parempi on ostaa hyvälaatuista vaseliinia ja sivellä sitä säännöllisesti jarrulaikan pintaan. Ei takuulla kitise yhtään.

• 17

Laita osssss sinne sääskiöljyä.

• avista palaan...

Ruiskuttelen säännöllisi väliajoin paloihin ja kiekkoihin ainoaa oikeaa: AVOHAMMASPYÖRÄrasvaa ja kyllä pelittää. Ja kiekot eivät ruostu!

• Flooraa

Sininen Flora pensselillä sivellen.

• Anonyymi

Kyllähän vaimokin laittaa häpäreihin öljyä....hyvin....on siis...toiminut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe