Jalkapallo-otteluun liput AS Roma vs. Juve

Valkut

Mitä kokeneet jalkapallofanit arvelevat, pitääkö tuohon peliin hommata liput jo etukäteen vai saako niitä vielä hankittua paikan päältä? Mistä olette lippuja ostelleet jos olette ostaneet netistä? Mistä ostatte liput Roomassa?

Kertokaa kaikki, mitä ensikertalainen ei osaa edes kysyä. Onkohan tunnelma sellainen, että uskaltaa ottaa alle 10-v. lapsen mukaan?

2

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjutju

      Yleensä Stadio Olimpico ei ole täynnä ja lippuja saa helposti paikan päältä vielä ottelupäivänäkin. Tällä kaudella Roman kotipelien katsojamäärät ovat olleet pienessä nosteessa ja tietysti Juve on Roman ykkösvihollisia, joten voi olla, että ainakin jotkut katsomon osat tulevat täyteen. Päätä itse, ostatko lipun etukäteen vai paikan päältä. Minä en käytä listicketiä johtuen siitä, että luotan saavani liput paikan päältä aina tavalla tai toisella.Joskus on joutunut vähän sumplimaankin.

      Netistä liput kannattaa hankkia Listicketistä (www.listicket.it). Samoille sivuille pääsee myös AS Roman saitin kautta (http://www.asroma.it/it/biglietti/biglietti_gare.html).

      Paikan päältä liput voi ostaa esimerkiksi Piazza Colonnalla sijaitsevasta AS Roma Storesta, missä voi shoppailla myös fanitavaraa. Muistakaa ottaa passit mukaan sekä lippujen hankintaan että stadionille. Niitä tarvitaan.

      Tunnelma stadionilla varsinkin Juvea vastaan on intohimoinen, tulinen ja täynnä jännitteitä. Lapsen voi kuitenkin ihan hyvin ottaa mukaan peliin, mutta ehkä on järkevää hankkia paikat jostain muualta kuin Distinti Ospitin (vieraskatsomo) tai Curva Sudin (Roman ultrakannattajien sektori) välittömästä läheisyydestä. Esimerkiksi Tribuna Tevere on hyvä katsomon osa.

      Stadionille saapumiseen on syytä varata riittävästi aikaa, sillä turvatarkastukset ja oikeastaan kaikki asiointi on hidasta. Stadionille pääsee Centro Storicosta esimerkiksi raitiovaunulla numero 2, joka lähtee Piazza del Popolon pohjoispuolelta (Flaminion pysäkki) tai Ottavianon metropysäkin (Vatikaanin lähellä) vierestä bussilla numero 32.

      • Valkut

        Kiitos sinulle vastauksestasi. Peliliput on tilattu ja toimimme suositustesi mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe