Jalkapallo-otteluun liput AS Roma vs. Juve

Valkut

Mitä kokeneet jalkapallofanit arvelevat, pitääkö tuohon peliin hommata liput jo etukäteen vai saako niitä vielä hankittua paikan päältä? Mistä olette lippuja ostelleet jos olette ostaneet netistä? Mistä ostatte liput Roomassa?

Kertokaa kaikki, mitä ensikertalainen ei osaa edes kysyä. Onkohan tunnelma sellainen, että uskaltaa ottaa alle 10-v. lapsen mukaan?

2

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjutju

Yleensä Stadio Olimpico ei ole täynnä ja lippuja saa helposti paikan päältä vielä ottelupäivänäkin. Tällä kaudella Roman kotipelien katsojamäärät ovat olleet pienessä nosteessa ja tietysti Juve on Roman ykkösvihollisia, joten voi olla, että ainakin jotkut katsomon osat tulevat täyteen. Päätä itse, ostatko lipun etukäteen vai paikan päältä. Minä en käytä listicketiä johtuen siitä, että luotan saavani liput paikan päältä aina tavalla tai toisella.Joskus on joutunut vähän sumplimaankin.

Netistä liput kannattaa hankkia Listicketistä (www.listicket.it). Samoille sivuille pääsee myös AS Roman saitin kautta (http://www.asroma.it/it/biglietti/biglietti_gare.html).

Paikan päältä liput voi ostaa esimerkiksi Piazza Colonnalla sijaitsevasta AS Roma Storesta, missä voi shoppailla myös fanitavaraa. Muistakaa ottaa passit mukaan sekä lippujen hankintaan että stadionille. Niitä tarvitaan.

Tunnelma stadionilla varsinkin Juvea vastaan on intohimoinen, tulinen ja täynnä jännitteitä. Lapsen voi kuitenkin ihan hyvin ottaa mukaan peliin, mutta ehkä on järkevää hankkia paikat jostain muualta kuin Distinti Ospitin (vieraskatsomo) tai Curva Sudin (Roman ultrakannattajien sektori) välittömästä läheisyydestä. Esimerkiksi Tribuna Tevere on hyvä katsomon osa.

Stadionille saapumiseen on syytä varata riittävästi aikaa, sillä turvatarkastukset ja oikeastaan kaikki asiointi on hidasta. Stadionille pääsee Centro Storicosta esimerkiksi raitiovaunulla numero 2, joka lähtee Piazza del Popolon pohjoispuolelta (Flaminion pysäkki) tai Ottavianon metropysäkin (Vatikaanin lähellä) vierestä bussilla numero 32.

• Valkut

Kiitos sinulle vastauksestasi. Peliliput on tilattu ja toimimme suositustesi mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51