Aikamoista huijausta.

Yllättynyt...

888poker-sivusto mainostaa, että siellä saa 100% bonuksen ensitalletuksesta. Tallensin 10 $, mutta tililtäni veloitettiin yli 16€. Eihän tuo bonus vastaa edes sitä siirtosummaa. Halpaan menin mutta en toista kertaa enää tallenna mihinkään pokerisivustoon. Kertokaa kokemuksistanne.

11

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllättynyt

Jatkoa vielä. Eli talletin 10$ ja se muuttui 20 dollariksi. Bonusta piti tulla talletussumman verran, eli 20$. Mitään bonuksia ei tullutkaan ja ymmärsin, että niitä saa vähän kerrallaan kun on pelannut tarpeeksi. olen nyt päivittäin pelannut monta tuntia ja vielä olen kaukana siitä että saavuttaisin jotakin bonuksia.
      Enää n. 2 dollaria jäljellä, en tule ikinä saavuttamaan sitä rajaa, että saisin edes vähän bonuksia. Heidän mainoksensa on huijausta, siitä saa sen käsityksen, että bonukset tulee tuosta vain.
      Nyt pelkään, että pankkitililtä katoaa rahaa, koska se oli niin helppoa heille muuttaa se talletussummakin. Kertokaa omista kokemuksistanne.

• ölkjhg

Mitä järkeä edes pelata noin pienillä summilla? Pulloja keräämällä tienaa paremmin.

• Yllättynyt
        ölkjhg kirjoitti:

Mitä järkeä edes pelata noin pienillä summilla? Pulloja keräämällä tienaa paremmin.

En aikonut ammattilaiseksi. Ajattelin pelata vain aajankuluksi ja hyvä niin, että talletin vain 20 dollaria, mitään luvattuja bonuksia en sitten saanutkaan.

Pelasin viiden päivän aikana kymmeniä tunteja, mutta en ehtinyt saamaan kuin alle 30% niistä pisteistä jotka vaaditaan edes sen 10 dollarin bonuksen saamiseen. Jos olisin tallettanut 80 dollaria, niin ehkä olisin sillä summalla saanut tuon kympin vaikka talletukseni olisi oikeuttanut 80 dollariin.
        Tämä tietysti edellyttää, että olisin pelannut vuorokauden ympäri ja jättänyt työpaikkani.

Alussa meni hyvin, melkein sain tuplattua talletukseni. Sitten ei enää mikään onnistunut. Sain huonoja aloituskäsiä ja jos sain hyvän, niin ei siihen tullut mitään apuja. Melkein varmoilla korteilla aina joku pyyhkäisi ohitse riverillä.
        Huippuna se kerta kun sain aloituskädeksi 2 kurkoa, flopissa tuli kolmas ja turnilla tuli neljäs. Ässiä ei pöydässä ollut, joten all in ei pelottanut yhtään. Riverillä vastustaja meni ohi värisuoralla. Kyse on siis Texas Holdem:sta.
        Nyt on enää 1 centti jäljellä ja cashier pyytää aina talletusta, arvaa talletanko?

• Lukekaa boonusehdot

Lukee ne bonusehdot huolella niin ei tarvitse marista. Aika harva sivusto antaa suoraan mitään bonusrahaa talletusta vastaan vaan rahat vapautetaan aina pelaamalla. Jos saisit jonkun suoran bonuksen niin sit et pystyis niitä kyllä ihan heti kotiuttamaan.

Viimeksi kun katsoin niin 888pokerin minimitalletus oli 20$, joten ei sinänsä yllätä että 10$ tallettaminen ei ole onnistunut. Sehän on kyllä 100% varma, että mitään sun tililtä ei veloteta jos et itse näin määrää joten oot sählänny sen talletuksen kanssa kun ei oo hyväksyny 10$ ja lopulta tallettanut 20$.

• Yllättynyt
        Lukekaa boonusehdot kirjoitti:

Lukee ne bonusehdot huolella niin ei tarvitse marista. Aika harva sivusto antaa suoraan mitään bonusrahaa talletusta vastaan vaan rahat vapautetaan aina pelaamalla. Jos saisit jonkun suoran bonuksen niin sit et pystyis niitä kyllä ihan heti kotiuttamaan.

Viimeksi kun katsoin niin 888pokerin minimitalletus oli 20$, joten ei sinänsä yllätä että 10$ tallettaminen ei ole onnistunut. Sehän on kyllä 100% varma, että mitään sun tililtä ei veloteta jos et itse näin määrää joten oot sählänny sen talletuksen kanssa kun ei oo hyväksyny 10$ ja lopulta tallettanut 20$.

Ensinnäkin chattasin palvelun kanssa ja hän kertoi, että minimitalletus on 10$. Englanninkielen taitoni ei ole niin hyvä, että ymmärtäisin saavani edes 10 dollarin bonuksen jos pelaisin sadalla dollarilla. kuitenkin on luvattu 100% prosentin bonus.
        Vaikka en saisi suoraa bonusta, niin kuinka paljon mielestäsi minun pitäisi pelata, että 100% bonuksen saisin? Nyt olen pelannut koko tallettamani summan, eikä centtiäkään bonusta ole tullut. Eli koska ne rahat vapautetaan?
        En siis ole sählännyt ja minua on huijattu. No, oppirahat pitää aina maksaa, mutta kerron kokemuksistani eteenpäin, enkä enää ikinä talleta kyseiselle sivustolle mitään

• Yllättynyt

No niin, siinä ne varoitusrinkulat näkyy, turhaanko?
        Vie hiiri niiden kohdalle, niin näet syyn.

• öööööööööööö haloooo

se kuinka paljon bonusta vapautuu riippuu siitä kuinka paljon peleistäsi menee rakea, mikään muu ei vaikuta ei se voitatko vai häviätkö, vai ovatko rahasi lopussa vai onko sitä miljoona, ainoastaan se se kuinka paljon peleistäsi menee rakea eli talonosuutta, sitä menee aina kun osallistut pottiin, veikkaukseni on se että 10 vapautuu kun olet sivusto on tienannut rakella noin 30, oikeesti ei sua ole kusetettu, kaikilla 888 pokerilla ainaskin samat säännöt.

• Yllättynyt

No minä pelasin ne 20$, enkä saanut ainuttakaan bonusta, eli monesti varmaan olen osallistunut pottiin, olinhan jo melkein 20$ voitollakin. Ei ne rahat katoa itsekseen sieltä. En saanut senttiäkään bonusta. Millä tavalla siis olen rikkonut niitä bonusehtoja?
        onko noilla pokerisivustoilla joku valvontaelin, josta voisi asiaa kysellä.

Aikaisemmin tässä oli linkki tuonne 888poker-sivustolle ja tämän suomi24:n WOT ilmoitti sen haitalliseksi sivustoksi ja siitä syystä se ilmeisesti poistettiin. Ei kai sitä turhaan ilmoiteta haittaohjelma-sivustoksi? Eli varokaa tuota huijaus-sivustoa.

• Phil Ivey

Sinunlaisilta urpoilta pitäisi ottaa oikeus käyttää internettiä. Tulet tänne vikisemään kun et tajua mistään mitään, etkä osaa lukea. Pukeeko äitisi sinut aamulla vai puuttuuko myös häneltä kromosomi?

• ASIA TUNTIJA

8888.POKER on itse asiassa haittaohjelma arvovaltaisten haittaohjelmanpoistotyökalujen mukaan. Koneellani on lukuisia pokeriohjelmistoja ja vain 888 on oikeasti haittaohjelmalistalla.

Paska paikka muutenkin.

• pöhlö

lopetany helvetti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe