Aikamoista huijausta.

Yllättynyt...

888poker-sivusto mainostaa, että siellä saa 100% bonuksen ensitalletuksesta. Tallensin 10 $, mutta tililtäni veloitettiin yli 16€. Eihän tuo bonus vastaa edes sitä siirtosummaa. Halpaan menin mutta en toista kertaa enää tallenna mihinkään pokerisivustoon. Kertokaa kokemuksistanne.

11

448

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllättynyt

Jatkoa vielä. Eli talletin 10$ ja se muuttui 20 dollariksi. Bonusta piti tulla talletussumman verran, eli 20$. Mitään bonuksia ei tullutkaan ja ymmärsin, että niitä saa vähän kerrallaan kun on pelannut tarpeeksi. olen nyt päivittäin pelannut monta tuntia ja vielä olen kaukana siitä että saavuttaisin jotakin bonuksia.
      Enää n. 2 dollaria jäljellä, en tule ikinä saavuttamaan sitä rajaa, että saisin edes vähän bonuksia. Heidän mainoksensa on huijausta, siitä saa sen käsityksen, että bonukset tulee tuosta vain.
      Nyt pelkään, että pankkitililtä katoaa rahaa, koska se oli niin helppoa heille muuttaa se talletussummakin. Kertokaa omista kokemuksistanne.

• ölkjhg

Mitä järkeä edes pelata noin pienillä summilla? Pulloja keräämällä tienaa paremmin.

• Yllättynyt
        ölkjhg kirjoitti:

Mitä järkeä edes pelata noin pienillä summilla? Pulloja keräämällä tienaa paremmin.

En aikonut ammattilaiseksi. Ajattelin pelata vain aajankuluksi ja hyvä niin, että talletin vain 20 dollaria, mitään luvattuja bonuksia en sitten saanutkaan.

Pelasin viiden päivän aikana kymmeniä tunteja, mutta en ehtinyt saamaan kuin alle 30% niistä pisteistä jotka vaaditaan edes sen 10 dollarin bonuksen saamiseen. Jos olisin tallettanut 80 dollaria, niin ehkä olisin sillä summalla saanut tuon kympin vaikka talletukseni olisi oikeuttanut 80 dollariin.
        Tämä tietysti edellyttää, että olisin pelannut vuorokauden ympäri ja jättänyt työpaikkani.

Alussa meni hyvin, melkein sain tuplattua talletukseni. Sitten ei enää mikään onnistunut. Sain huonoja aloituskäsiä ja jos sain hyvän, niin ei siihen tullut mitään apuja. Melkein varmoilla korteilla aina joku pyyhkäisi ohitse riverillä.
        Huippuna se kerta kun sain aloituskädeksi 2 kurkoa, flopissa tuli kolmas ja turnilla tuli neljäs. Ässiä ei pöydässä ollut, joten all in ei pelottanut yhtään. Riverillä vastustaja meni ohi värisuoralla. Kyse on siis Texas Holdem:sta.
        Nyt on enää 1 centti jäljellä ja cashier pyytää aina talletusta, arvaa talletanko?

• Lukekaa boonusehdot

Lukee ne bonusehdot huolella niin ei tarvitse marista. Aika harva sivusto antaa suoraan mitään bonusrahaa talletusta vastaan vaan rahat vapautetaan aina pelaamalla. Jos saisit jonkun suoran bonuksen niin sit et pystyis niitä kyllä ihan heti kotiuttamaan.

Viimeksi kun katsoin niin 888pokerin minimitalletus oli 20$, joten ei sinänsä yllätä että 10$ tallettaminen ei ole onnistunut. Sehän on kyllä 100% varma, että mitään sun tililtä ei veloteta jos et itse näin määrää joten oot sählänny sen talletuksen kanssa kun ei oo hyväksyny 10$ ja lopulta tallettanut 20$.

• Yllättynyt
        Lukekaa boonusehdot kirjoitti:

Lukee ne bonusehdot huolella niin ei tarvitse marista. Aika harva sivusto antaa suoraan mitään bonusrahaa talletusta vastaan vaan rahat vapautetaan aina pelaamalla. Jos saisit jonkun suoran bonuksen niin sit et pystyis niitä kyllä ihan heti kotiuttamaan.

Viimeksi kun katsoin niin 888pokerin minimitalletus oli 20$, joten ei sinänsä yllätä että 10$ tallettaminen ei ole onnistunut. Sehän on kyllä 100% varma, että mitään sun tililtä ei veloteta jos et itse näin määrää joten oot sählänny sen talletuksen kanssa kun ei oo hyväksyny 10$ ja lopulta tallettanut 20$.

Ensinnäkin chattasin palvelun kanssa ja hän kertoi, että minimitalletus on 10$. Englanninkielen taitoni ei ole niin hyvä, että ymmärtäisin saavani edes 10 dollarin bonuksen jos pelaisin sadalla dollarilla. kuitenkin on luvattu 100% prosentin bonus.
        Vaikka en saisi suoraa bonusta, niin kuinka paljon mielestäsi minun pitäisi pelata, että 100% bonuksen saisin? Nyt olen pelannut koko tallettamani summan, eikä centtiäkään bonusta ole tullut. Eli koska ne rahat vapautetaan?
        En siis ole sählännyt ja minua on huijattu. No, oppirahat pitää aina maksaa, mutta kerron kokemuksistani eteenpäin, enkä enää ikinä talleta kyseiselle sivustolle mitään

• Yllättynyt

No niin, siinä ne varoitusrinkulat näkyy, turhaanko?
        Vie hiiri niiden kohdalle, niin näet syyn.

• öööööööööööö haloooo

se kuinka paljon bonusta vapautuu riippuu siitä kuinka paljon peleistäsi menee rakea, mikään muu ei vaikuta ei se voitatko vai häviätkö, vai ovatko rahasi lopussa vai onko sitä miljoona, ainoastaan se se kuinka paljon peleistäsi menee rakea eli talonosuutta, sitä menee aina kun osallistut pottiin, veikkaukseni on se että 10 vapautuu kun olet sivusto on tienannut rakella noin 30, oikeesti ei sua ole kusetettu, kaikilla 888 pokerilla ainaskin samat säännöt.

• Yllättynyt

No minä pelasin ne 20$, enkä saanut ainuttakaan bonusta, eli monesti varmaan olen osallistunut pottiin, olinhan jo melkein 20$ voitollakin. Ei ne rahat katoa itsekseen sieltä. En saanut senttiäkään bonusta. Millä tavalla siis olen rikkonut niitä bonusehtoja?
        onko noilla pokerisivustoilla joku valvontaelin, josta voisi asiaa kysellä.

Aikaisemmin tässä oli linkki tuonne 888poker-sivustolle ja tämän suomi24:n WOT ilmoitti sen haitalliseksi sivustoksi ja siitä syystä se ilmeisesti poistettiin. Ei kai sitä turhaan ilmoiteta haittaohjelma-sivustoksi? Eli varokaa tuota huijaus-sivustoa.

• Phil Ivey

Sinunlaisilta urpoilta pitäisi ottaa oikeus käyttää internettiä. Tulet tänne vikisemään kun et tajua mistään mitään, etkä osaa lukea. Pukeeko äitisi sinut aamulla vai puuttuuko myös häneltä kromosomi?

• ASIA TUNTIJA

8888.POKER on itse asiassa haittaohjelma arvovaltaisten haittaohjelmanpoistotyökalujen mukaan. Koneellani on lukuisia pokeriohjelmistoja ja vain 888 on oikeasti haittaohjelmalistalla.

Paska paikka muutenkin.

• pöhlö

lopetany helvetti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      88
      1303
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      35
      853
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      13
      797
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      38
      776
    5. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      705
    6. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      697
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      80
      696
    8. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      688
    9. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      58
      638
    10. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      637
    11. 65
      610
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      86
      600
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      41
      581
    14. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      565
    15. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      556
    16. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      537
    17. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      534
    18. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      512
    19. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      9
      505
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      495
    Aihe