Haminan uusi hyppyrimäki löytyy linja-autoaseman luota uuden koulun kohdalta. Korotus tiestä on kai n.30-40 cm ! Eli käytännössä joudut pudottamaan vauhdin 5km/h ettet hajota autoa. Näitä eriasteisia töyssyjä on ilmaantunut kuin sieniä sateella. Eihän nytkään keskustassa pysty ajamaan kuin 20-30 km/h. No kaupungin auramiehethän varmaan eniten näistä kärsivät.
Uusi hyppyrimäki
6
871
Vastaukset
- pohjasta kiinni jäänyt ???
Onkohan asfaltti kartelli myös puraisut haminaa kun ennen hyppyriä on pitänny tehä monttu! Asfaltti loppunnu!
- Haminassa käynyt
Siinä viereisellä kadulla on kanssa hieno "kivillä katu kapeaksi" kohta,kyllä siitäkin auramiehet tykkää?
- Erkki
Töyssyt on kyllä tarpeeseen, kun uusi koulu alkaa syksyllä siinä vieressä.
Kyseisessä paikassa ajetetaan muutenkin liian kovaa ja varsinkin pienemmille koululaisille se on vaarallinen risteys!!!- haljaa
Oma "ennätykseni" on siinä R kioskin kohdalla 120km/h, nyt en enää voi sitä tehdä kiitos sen helvetin töyssyn.
No onneksi talvi on tulossa ja silloin nekin taas tasoittuvat hieman ja voin vetää nätissä sivuluisussa sen yli.
Kavennenut kohdat haittaavat sivuluisuja jonkin verran, ennen pystyi kurvata tappisladissa lumi pöllyten vallikadulle! - corolla
haljaa kirjoitti:
Oma "ennätykseni" on siinä R kioskin kohdalla 120km/h, nyt en enää voi sitä tehdä kiitos sen helvetin töyssyn.
No onneksi talvi on tulossa ja silloin nekin taas tasoittuvat hieman ja voin vetää nätissä sivuluisussa sen yli.
Kavennenut kohdat haittaavat sivuluisuja jonkin verran, ennen pystyi kurvata tappisladissa lumi pöllyten vallikadulle!joo tulis taas talvi niin päästäisiin vetämään luistossa toria ympäri!!
- Mölli
corolla kirjoitti:
joo tulis taas talvi niin päästäisiin vetämään luistossa toria ympäri!!
ette te osaa vetää luistossa, vaan mä osaan, mä oon paras, hohohoo ja mul on haminan paras ja nopein ooppeli :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504