Onko mitään fiksuja ja halpoja tapoja saada lisää paksuutta?
Pituutta kyllä on, mutta miten ympärysmittaa voisi edes vähän lisätä :)?
Tapoja saada penikseen lisää paksuutta?
7
871
Vastaukset
- kaalimato.com
Hei,
Peniksen ympärysmittaa voidaan hetkellisesti lisätä penispumpun ja penisrenkaan avulla. Voit lukea lisää penispumusta seuraavasta linkistä: http://klubi.kaalimato.com/?i=page_level3_yleis_1207906789813_7
Terveisin
Kaalimato.com- Zorro788
Hei,
Eikö ole mahdollista saada mitenkään pysyvää muutosta kuin sitten leikkauksella?
- kaalimato.com
Hei,
Erilaiset peniksen kokoa kasvattavat laitteet mm. Andro Extender http://www.kaalimato.com/catalog/Andro Extender_p_15275.html
voivat lisätä jonkun verran myös peniksen paksuutta. Laite on kuitenkin enimmäkseen tarkoitettu peniksen pidennykseen. Nämä laitteet toimivat parhaiten kun niihin yhdistetään testosteronihoito.
Leikkaushoito lienee ainoa pysyvä toimenpide peniksen paksuuden lisäämiseksi. Kirurgisessa toimenpiteessä on kuitenkin aina komplikaatioiden riski.
Terveisin
Kaalimato.com- Härkä
Itse olen runkannut koko elämäni ajan sekä harrastanut seksiä myös melko useasti. Olen myös bodannut joskus. Olen huomannut peniksessä samat vaikutukset kuin muissakin lihaksissa. Kasvaa kuten hauis. Itsellä siis runsaan käytön jälkeen tullut huikean paksu penis jota rinsessatkin useasti kiittelee!!
- että se siitä
Peniksessä ei ole lihasta - joten se ei podaten voi kasvaa mihinkään suuntaan.
- Paksu ja Musta
Pista kull i kahden tiiilen väliin ja iske tiilet yhteen.
Ainakin joksikin aikaa paisuu suuremmaksi ja mustuukin - dforestmetsä
Hi.My name is Micfa,Jag heter Micfa,Minä olla Micfa,Whats your name,Vad heter du? mikä sinä nimi olla? I dont speak Finnish,Jag Vattuleena
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057