Eli sanokaa jotain hyviä kauhu filmejä joltain 80-90 luvuilta.. vois olla scifiä myös. en oo kattonu muita kuin the thing ja Braindead.. ja splättäri filmejä vois myös pistää tänne
Klassikko Kauhut?
6
808
Vastaukset
- Jorma Suonikas
Ei 80 ja 90 luvun leffat oo klassikkokauhuu! Klassikkokauhuu on esim. Frankenstein ja Frankensteinin morsian 30-luvulta ja muumion ensifilmaus samoilta ajoilta! Myös Bela Lugosin Dracula on klassikko!
- 2001
nimimerkille Surma Juotikas tiedoksi: klassikko määrite filmin yhteydessä ei ole kronologinen määre, esim Halloween (1978) on jo kauhuelokuvan klassikko. Klassikon arvon voi saada elokuva kuin elokuva iästä riippumatta, sisältö ratkaisee.
- Usagi yojimbo
Minulle on jo kertynyt listaa tuohon jatko-osat otsakkeen alle... vielä klassikompia tietysti Horror of Dracula, ensimmäinen Psycho ja Young Frankenstein
- Kiedis
Sanonpahan vaan, että parhaat kauhuleffat on syntynyt 1970-1990 välillä.
- Muutama pakko-ostos
Evil Dead-sarja ja Manaajat. Samoin Omen-sarja ja Zombierymistelyt. Halloweenit myös ja amityville. Kyllä mä tuon alkuperäisen moottorisahamurhaajankin lukisin klassikoksi.
- Jimie
Monikaan ei tiedä Brian yuznan loistavia Re animator, Bride of the re animator, Dolls, From beyond koska ne eivät ole olleet videolla suomessa vaikka ovat klassikkoja varsinkin Re animator on loistava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446