Hyviä nimiä lemmikeille

Heil Hitler!

Hyviä nimiä lemmikeille ovat Hitler, Stalin, Mussolini, Himmler, Hess, Göebbels, Göring, Eichman,

7

228

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masentaa

mun lemmikkeja ois taas naa koirat messi. bure. fedorov. datsyuk. nikita. breznev. kissat adalmiina. iines. lydia. hevoset union flame. emerald. lyyti. koirat hemuli ja rocky

• xdfriend

noi nimet on kamalia koska ne on diktaattoreita.ja sun kättäjä nimes on kamala koska se on natsi tervehdys ja mitä iloo natseist oli maailmalle?ei vittu mitään
      oo suomalaine älkä palvo idiootteja.enkä oo trolli

• usrobotics

Kekkonen ja Lipponen on sopivan kotoisia ja humoristisia nimiä. Miksei myös Kaikkonen, Niinistö tai Katainen.

• hämähäkirapu

MINKÄ TAKIA NUO NIMET OLISVAT HUONOJA? JA MISTÄ PÄÄTTELET ETTÄ TUO ALOITTAJA PALVOO NATSEJA?

JA GÖRING EI OLLUT DIKTAATTORI! OUUUUUUU! SERVED!

• Hiiren omistaja

Haisuli on kiva nimi.

• wilmaonrikosrekisteri

Meidän kissa oli aluksi lumipallo, koska se oli ihan valkoinen mutta se oli vähän turhan pitkä, ja wilma nimi tuntui enemmän siltä. No kissa täytti toissapäivän 7 vuotta. Ainoa vaan että kun on itse vielä koululainen ja on toi wilma käytössä niin se nimi olisi voinut sittenkin olla joku toinen :D

• noitta

Ois upeeta omistaa nero lola ha Hannibal ja eve sekä iita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe