mistä löytyy kauppakirja käänteiseen asuntokauppaan?
käänteinen asuntokauppa
6
560
Vastaukset
- kysyy
Onko kellään tietoa? Itseänikin kiinnostaa
- käännä paperiii
eikös se mene ihan sillee että normi asuntokauppakirjan kääntää ympäri ?
- Heliina3
Älkää vain tuohon menkö!
- omistaja
Käänteinen asunto kauppa? joo,mutta vanhojen omakotitalojen osalta sen voi unohtaa.niillähän ei ole edes vakuus arvoakaan ja kukaan ei niitä osta..eikä niihin sijoita joten.ne ei kelpaa käänteiseen asunto kauppaan lainkaan ja monelle se tuleekin täytenä yllätyksenä.
-suomeksi sanottuna vaha omakotitalo on arvoton ja siitä on vain kuluja. - +56
Alkup. kysyjä tarkoittaa varmaankin käänteistä asuntolainaa? Suomessa käänteisiä asuntokauppa- ja lainaohjelmia tekee vain Hypoteekkiyhdistys, lainaa on mahdollisuus hakea mistä pankista tahansa.
- no money
Käänteinen asuntokauppa?
Eli maksat siitä, että joku ostaa.
Käänteistä asuntolainaa markkinoitiin vielä 3 vuotta sitten.
Sitten tuli lama ja asuntokauppa jäätyi kuin seinään.
Käytännössä yli 10v vanha talo on arvoton, samoin muuttotappioalueen talot.
Voi toki kysellä Hypoteekista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181