5-henkisellä MOIST WANTED coverbändillä Turusta olisi vapaita viikonloppuja tulevan talven sekä kesän juhliin eli, JOS olet bändiä vailla joka soittaa musiikkia Bon Jovista sekä Billy Idolista, Lady Gagaan, niitä pakollisia valsseja lukuunottamatta, niin ota yhteyttä sähköpostiimme:
[email protected]
Kotisivuillamme http://moistwantedband.webs.com löytyy muutama ääninäytekkin eli, jos olet musiikkia vaille, ota yhteyttä niin tehdään juhlistanne riehakkaat rockia säästämättä.
Turkulainen coverbändi juhliisi.
moistwantd123
2
145
Vastaukset
- taiteilija3
Hyi olkoon ! EI tuollaista Huoramusiikkia häihin..
Elämän tärkeitä kulmakiviä on:
Oma syntymä
Häät
Oman lapsen syntymä
Kuolema
musiikin pitäsi olla Arvokasta
kuanista
kuvata iloja ja suruja, tunnelmallista
väliin tanssittavaakin!
Koko suvulle jäisi kaunis muisto ja hyvä mieli.
Muistiin painuva yhteinen elämys elämässä
Hyvää musiikin hinta liikkuu 200 - 500 e - tyytyväinen
soittivat meidän juhlissa ja olin hyvinkin tyytyväinen heidän musiikkiin ja helppoon asioimiseen heidän kanssaan joten suosittelen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179