Mitäs Mieltä Olette Loiskeesta?

Jebou2

Mitäs Mieltä Olette Someron Uimahallista Onko Kallis? Miten Kuntosali Käynnit onko samaan Hintaan Kuin Salossa

11

864

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsivä löytää

Uimalipun hintaan sisältyy kuntosalin käyttö molemmissa paikoissa.
      Käytettävissä oleva aika: Salossa 2tuntia 30 min ja Somerolla 2 tuntia. Tarkistakaa asia!

SOMERO

http://www.someronuimahalli.fi/hinnasto/

Aikuinen 5,50 €
      Lapsi (6-16v), opiskelija, eläkeläinen, varusmies, työtön 3,00 €
      Alle 6v, sotaveteraanit Ilmainen

Viisatuin itsekin! Someron uimahallin sivustoilta johon pääsee yllä olevalla linkillä, löytyy myös kohta "Allasvuorot"! Siitä pystyy tsekkaamaan milloin mahtuu sekaan.

SALO

http://www.salo.fi/liikunta/liikuntapaikat/sisaliikuntapaikat/uimahallijauimarannat/hinnasto/

Aikuinen 5,0e
      Lapsi 6-16 v. 2,5e
      Alle 6 v. vanhempien mukana
      (ei koske ryhmiä) maksuton
      Opiskelija, opiskelijakortilla 2,5e
      Eläkeläinen (ei osa-aika)eläkeläiskortilla 2,5e
      Varusmies tai siviilipalvelumies, kortilla 2,5e
      Työtön, Kelan- tai työvoimatoimiston antamalla erillisellä todistuksella 3,0e

• PattijoenPuhku

Ei ole kukaan mitään mieltä Loiskeesta! Todella aneemista/olematonta keskustelua täällä!
      Vai onko tämä hiljaisuus ymmärettävä niin, ettei ole mitään valitettavaa asioissa ja positiivista juttuahan ei hämäläinenkään suostu julki tuomaan mistään asiasta.

• Suunta Somerolle

Moi. Loiske on ylittänyt kaikki odotukseni. Valoisa halli, kuusi rataa, terapia-allas, hieno liukumäki, sähkölukolliset pukukaapit, yms. Hyvää kannatti odottaa -ehdottomasti. Hintakin on edullinen. Nyt syyslomaviikolla taisi saada vielä yhden rahan/lippu alennusta S-etukortilla.

• PattijoenPuhku

Kuulostaa mukavalta paikalta! Ne uimahallien terapia-altaat on tosi ihania paikkoja. Pakkaa varsinainen uiminen unohtumaan.
      Onko siellä altaat terästä vai kaakelia?

• Hyvä laitos, Kiitos!

Terapia-allas rulettaa!
      Jos aikoo uida ihan aikuisten oikeesti, niin se kannattaa tehdä ennen terapia-altaaseen menoa; sieltä ei sit ole paluuta:-D

• koululainen (:

Ihmettelin miksi Somerolle ylipäätään piti rakentaa uusi uimahalli!! miksei niitä rahoja oltaisiin voitu käyttää uuden koulun rakentamiseen jota jo sanotaan homekouluksi.. oppilaat kärsivät koulussa sairastelevat useammin ja ovat kauemmin kipeänä kuin normaalisti... tai rahat oltaisiin voitu käyttää vanhain kodin uusimiseen (: olen huolissni Someron Vanhuksista haluaisin heille turvallisen olon ja meille nuorille paremman ja turvallisen koulun!!!

• JEPJEP

Kuntosalin aukioloajat....siis kuka oikeesti treenaava siellä voi käydä, kun sinne ei pääse juuri koskaan :(

KUNNON KUNTOSALI YRITTÄJÄÄ KAIVATAAN!!!

• Isokalune

Onks siel yhteistä höyrysaunaa naisil ja miehil? :)

• just joo

pieni on kuiteski, turha tulla tänne uhoon...muka iso...hah hah hou hou

• saaks3

saako loiskeessa käyttää bikineitä vai pitääkö olla oikeen uima-asu?

• Isokalune

Niinno riippuu tietty, et mitä pitää isona, mul on ympärysmitta 10,5 senttii. Eiks kukaan osaa vastata näihin kysymyksiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe