Heterolle suuhun?

fantasy***

Minulla on tällainen fantasia, että saisin imeä kalua ja niellä kaikki spermat. En kuitenkaan ole homo, enkä ole kiinnostunut miehistä muulla tavoin. Ainoastaan isosta kovasta kalusta ja spermasta.

Käytännön toteutus on vaikeaa, koska en ole kiinnostunut etsimään miesseuraa tai pyörimään homobaareissa. Joku toimivalla vehkeellä varustettu ns. tyttöpoika voisi olla myös hyvä kontkti, mutta missä heitäkin sitten tappaa?

Kertokaa heterot, joilla on samat fantasiat kuin minulla, kuinka olette päässeet asasssa eteenpäin? Ja miltä on tuntunut, kun iso kova kalu on lauennut suussanne?

25

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hi - Bi

      Meissä kaikissa on ainakin ripaus bi-seksuaalisuutta, tunnusti sen sitten tahi ei. Olen kokenut miehen kalun laukeamisen suuhuni, otin myöskin peppuuni. Kerron suoraan, että nautin kummastakin tavasta ja haluan saada edelleen kunhan löydän sopivan partnerin.

    • 9+6

      Eikai tässä sentään bi-seksuaaliksi pidä alkaa vaikkei naisilta irtookkaan. Vai pitääkö?

      • Hi - Bi

        Ei pidä, se ominaisuus putkahtaa esiin tai pysyy piilossa. Itse en halua piiloitella sitä :)


    • TahdonSut

      Mä voisin tarjoutua panemaan sua kurkkuun asti, mut ongelmana on että asun pk-seudulla. Itsekkään en ole homo, mutta tahtoisin miehen imevän sykkivää kyrpääni. En ole miettinyt antavani itse päätä mutta voihan sitä aina kokeilla? ;)

    • Kokeilu-kolmistaan?

      Moi, missä päin asustelet? Olisin kiinnostunut molemminpuolisesta aktista, vastaile ;) itse asun siis turun suunnalla.. :) Ja kyllä olen myös parisuhteessa elävä heteromies..

      • heteron puolesta

        Kyllä. Se on ratkaisevaa, että temput tehdään heteron kanssa, sillä eihän tässä mitään homoja olla. Homot homostelkoon keskenään...

        Ps. Olen aina vaatinut kirjallisen todistuksen siitä, että m*lkun antaja on aito hetero. Eli todistuksessa pitäisi lukea, että heteromies X tarjoaa kalusa heteromies A:n imettäväksi. Lisäksi kahden täysjärkisen todistajan (esim. vaimon, naapurin, pomon) allekirjoitukset sekä liitteenä kuva asianomaisen henkilön erektiossa olevasta kalusta.


    • Selityksiä

      Olet siis kaappihomo. Alkoholistin väittää ettei ole alkoholisti.

    • tasa-arvoa

      Eihän se tarkoita, että on homo, jos haluaa mulkun suuhunsa. Kyllähän lähes joka ukko ottaisi oman mulkkunsa suuhun, jos vain pystyisi. Kyllähän se alkaa puuduttamaan, jos aina on vain se perinteinen nyrkkikyllikki käytössä. Vaihtelu virkistää, niin kuin sanotaan ja siksi mehua sykkivä kalu suuhun. Eihän se mulkun imeskely voi olla vain naisten ja homojen yksinoikeus?

      • öyks

        Komerohintti olet ja vielä kaapirunkkari.


    • nyt läht

      "Komerohintti olet ja vielä kaapirunkkari."

      Kyllä sä nyt projisoit vaan omaa homouttas. Tuu vaan rohkeasti sieltä kaapista ulos ja vähän imeskelet kasveris vehjettä, niin kyllä se ahdistus siitä helpottaa...

    • peppudiggari

      Aivan sama juttu täällä, lisäksi ottaisin mielelläni peppuunkin.
      Kuitenkin naisvartalo on ainoa joka vartalona kiihottaa, miehessä ainoastaan itse mulkku ja sperma. Pidän itseäni aivan heterona vaikka olenkin hieman bi-utelias. Missään tapauksessa en kaipaa homostelijan mainetta kotipaikkakunnallani tai muuallakaan.

      Hyvänä vaihtoehtona voisi olla kimppa, jossa 2-3 miestä ja nainen.

      • 28helsinkii

        Vahva sama. Ajatus kovasta mulkusta mun huulilla saa mut aina uteliaaksi. Ai että, runkkaisin, imisin, lastit suuhun.

        Vaimo ei muuten tiiä mun mielenkiinnosta. Kiva että on myös muita parisuhteessa eläviä miehiä joita kiinostaa


      • Kokeilu_haluinen
        28helsinkii kirjoitti:

        Vahva sama. Ajatus kovasta mulkusta mun huulilla saa mut aina uteliaaksi. Ai että, runkkaisin, imisin, lastit suuhun.

        Vaimo ei muuten tiiä mun mielenkiinnosta. Kiva että on myös muita parisuhteessa eläviä miehiä joita kiinostaa

        Itse myös avoliitossa ja kihloissa kauniin nuoren naisen kanssa, mutta en silti koe olevani millään tavalla homo vaikka tahtoisinkin miehen istahtavan autooni imemään mun sykkivää kovaa kalua. Olen pk-seudulta ja toivoisinkin että kiinnostuneet kokeilijat olisivat myös pk-alueelta. Jos olet kiinnostunut, ole pian yhteydessä niin sovitaan tapaaminen!


      • jolähti
        Kokeilu_haluinen kirjoitti:

        Itse myös avoliitossa ja kihloissa kauniin nuoren naisen kanssa, mutta en silti koe olevani millään tavalla homo vaikka tahtoisinkin miehen istahtavan autooni imemään mun sykkivää kovaa kalua. Olen pk-seudulta ja toivoisinkin että kiinnostuneet kokeilijat olisivat myös pk-alueelta. Jos olet kiinnostunut, ole pian yhteydessä niin sovitaan tapaaminen!

        Saisitko avovaimosi leikkeihin mukaan, niin voitaisiin keksiä jotakin kivaa?


    • Uljas kalu

      Mies pistä viesti saat ottaa suuhun Tampereen suunnalla 0403773897

    • kslrio

      Idea taitaa olla se, että lähes joka jannu ottaisi itseltään suihin, jos pystyisi, ilman että olisi homo. Mutta koska tähän harva pystyy, niin kaverin kalu hetkeksi lainaan.

      Ongelmana voi olla myös se, että vaikka haluaa kalun suuhunsa, niin ei koe mitään halua antaa kaulansa toisen miehen imettäväksi. Mutta sen imetettävän ukon vaimo/tyttöystävä voisi kyllä sen kalun imeä tai voisi päättää homman panoon tai yhteispanoon...Tai otais keverilta suihin samalla kun muija ottaisai suihin suihinottajalta.

    • lifemocker

      eikun vähän venyttelemään, että yletyt omaan!

    • Sportti koko L

      Haluaisn kokeilla suuhommia miesten tai naisten kanssa, olen sporttikundi 36 v ja melko kokematon pistäkää viestiä, tavataanko tampereella p 040 3773897

    • Kuijetiutt

      Heterot on ihan hyviä ottamaan suihin ja tykkäävät tietysti itsekin imettää.
      Yksi kaverini ei pitänyt sitä edes pettämisenä, jos joskus mun kans jotain touhusi. Ei mitään panoja mut runkkailua ja joskus kokeiltiin suihinottoa. Lupasi mulle tuopin, jos saan hänen kalunsa kokonaan suuhuni. Ei mennyt silloin, mut nyt kyllä.
      Tykkäs katsella mun runkkailua ja sain esitellä paksua kaluani saunassa tietysti ja muuallakin.
      Sain myös joskus hyvät imut ja kuulemma tuntui hyvältä, kun sai suuhun. Koskaan ei spermaa ottanut. Hyvin otti suihin, eikä jättänyt puoli tiehen vaan, niin syvälle kuin meni. Kerran se imi mua alakerrassa, kun vaimo oli mennyt nukkumaan.
      Ei miesseuraa tarvi mistään homobaareista hakea ja saakaan, vaan parhaat varmasti tulee ihan muualta vastaan:)

    • hoito tai lyijy

      mun unelma ois jos voisin roikuttaa teit hirressä et nirri vex

    • moi.olen 41v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä ,sukkia,dildoja ja satiini hanskoja.mullaki olis haaveena ottaa/antaa suihin toiselta "tyttöilijältä".

      • transtäti

        ehkä kevään tullen taas porvoon motarin levarille liivit päällä ottamaan aurinkoa liivit päällä,samalla hitaasti runkkaillen.samalla olisi tietysti kiva runkata toistakin


      • heterro
        transtäti kirjoitti:

        ehkä kevään tullen taas porvoon motarin levarille liivit päällä ottamaan aurinkoa liivit päällä,samalla hitaasti runkkaillen.samalla olisi tietysti kiva runkata toistakin

        kyllähän nää hetroiden kuten myös minä(2 lasta,vaimo) suihinotto fantasiat lähtee juuri siitä kun haluaisi itseltään ottaa suihin ja kun sitä ei pysty tekemään alkaa ajatuksissa pyörimään toisen miehen kalu vailla sen kummempaa muuta kiinnostusta


      • Hi-Bi
        heterro kirjoitti:

        kyllähän nää hetroiden kuten myös minä(2 lasta,vaimo) suihinotto fantasiat lähtee juuri siitä kun haluaisi itseltään ottaa suihin ja kun sitä ei pysty tekemään alkaa ajatuksissa pyörimään toisen miehen kalu vailla sen kummempaa muuta kiinnostusta

        Noin minäkin asian ajattelen :)


    • pete3434

      http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/ Tuolla on kiimaisia miehiä jotka haluaa seksitreffeille. Löytyy myös naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      184
      3052
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      161
      2171
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      66
      1976
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1429
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1378
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1294
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      94
      1214
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1093
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      973
    Aihe