Onko Kuopiossa mitään huumealuetta jota kannattaisi lapsiperheen pitää kaukana? esim: iltaisin/öisin diilareita, leikkikentillä neuloja jne..
Olen kuullu että Petonen on Kuopion kaupunginosista se "rauhattomin" mutta onko sielä ylivoimaisesti eniten huumeenkäyttäjiä?
huume alue
13
594
Vastaukset
- flöbz''ö
Älä viitsi kuule, tää on jo käsitelty juttu ja tietyt asuinalueet haukuttu moneen kertaan, että eiköhän jo tullut selväksi tämä asia.....
- ö
Pysyhimas ja tilaa safkas, stupido!
- fölgfgokg
Kiitos samoin stupido
- rttjgjghj
Itse varoisin Männistön ostarin toria.
- tykkään sinusta
Sinuna katsoisin pepaan, olet ihana.
- Ennen oli fiksumpaa
Huono kämmi, perus Petonen vitsi ja ettekö te teinit keksi parempia provoja.
Olen kuullut sanoit ja varmaan nähnyt ja haistanutkin, kehno oli juttusi.
yh-mammi oli vielä merkkisi= surkeeta surkeeta teini hyvä - lkgkkkk
Joo kovin on surkeeta...
- SIKSIOLENIHMIKSO
PAHIN KAIKISTA ON KETTULANLAHTI
- Perheen piä
Rikostilastoissa ykkösenä on Kuopion keskusta, toisena Neulamäki ja kolmantena Petonen. Erityisesti kannattaa välttää Neulamäkeä, jonne on alettu sijoittaa kaupungin vuokra-asuntoihin entisiä vankilakundeja.
- roope seä
Kyllä niitä linnakundeja ja paskasakkia kylvetään ihan jokaiseen kaupunginosaan. Puijonlaaksossa oli yhdessä kämpässä Petoselta häädöt saanutta porukkaa, joka häiriköi toistuvasti. Mitään eivät niille mahtaneet, koska "parempi on pitää ne häiriöporukat erossa toisistaan ja sijoittaa ne kauas toistensa läheisyydestä". Tällaista hajoita ja hallitse politiikkaa tässä asiassa harjoitetaan, ts. ihan jokaisessa kaupunginosassa on tietty mahdollisuus saada naapuriksi roskaväkeä. Sellaista se vuokra-asuminen on, ota tai jätä... tai ota laina ja muuta omakotitaloon jonnekin syrjäisemmälle paikalle.
- Hertta60v
Onko Kuopiossa mitään huumealuetta jonne narkomaanin kannattaisi hakeutua? esim: iltaisin/öisin diilareita, leikkikentillä ilmaisia neuloja jne..
Olen kuullu että Petonen on Kuopion kaupunginosista se "rauhattomin" mutta onko sielä ylivoimaisesti eniten huumeenkäyttäjiä ja saako huumeita sieltä? - ädföåäså
Voi Herttanen sentään noinko kiinnostaa kovasti!? Huumeita saa mistä vaan ja milloin vaan jos niitä haluaa....mistähän oot kuullu että petosella ois???? Höpölöpö ja läiskis rauhattomin????? Tuu pois jo tynnyristäs!!!!
- AnonyymiUUSI
Ylös!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst11010747- 2554646
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1774019Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1753490PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija813330Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,783117Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58373077Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272580Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.671815Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1781647