miehen pituus / peniksen pituus

utelias

On todettu että sormien,nenän tai jonkin muun elimen koolla ei ole yhtäläisyyttä peniksen koon kanssa.Luulisi kuitenkin, että jos mies on esim. yli 190cm pitkä, niin kalukin saattaisi olla normaalia suurempi. Onko Näin?
Tämähän saadaan selville , kun verratan vastaajien pituuta kalujen mittaa. Suomalaisen miehen keskipituushan lienee jossain 175-10cm välillä, joten onko heillä useasti keskimittainen kalu? Poikkeuksia varmasti löytyy, jos tämä olettamus nyt yleensäkään pitää paikkaansa.
Niin, että ilmoittakaa oma pituutenne ja kalunne koko, niin saadaan tieto tästäkin.

102

33286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

      siis painovirhe suomalaisen miehen keskipituus175-180cm!(ei 175-10cm) Sori!

      • mies24

        eli pituutta on 188cm ja peniksellä on 18cm.


      • mies20
        mies24 kirjoitti:

        eli pituutta on 188cm ja peniksellä on 18cm.

        Pituus 175 ja pituus 17.


      • Willi ORI

        Pituuteni 173,kaluni19,ymp15.Minulla isot,paksut sormet,siis iso käsi,nyrkki!


      • Orkkukone taas
        Willi ORI kirjoitti:

        Pituuteni 173,kaluni19,ymp15.Minulla isot,paksut sormet,siis iso käsi,nyrkki!

        sulla pykmillä on aivotkin pykmi-kokoa, ja olet sen mulkkusi mitannut anuksestasi, eikö? Yrität kompensoida pientä miehuuttasi kusettamalla mulkkuasi isommaksi kuin se onkaan, eikö vain?

        Kyrpä mitataan aina oikeaoppisesti; eli selkä seinää vasten suorana, peenis 90 asteen kulmaan suhteessa vartaloon oikaistuna, häpyluusta peniksen kärkeen mittanauhaa käyttämällä.

        Itse olen 192cm ja penikseni on 16-18cm, riipuen käsittelijän taidoista ja omasta mielialasta.


      • Anonyymi
        Orkkukone taas kirjoitti:

        sulla pykmillä on aivotkin pykmi-kokoa, ja olet sen mulkkusi mitannut anuksestasi, eikö? Yrität kompensoida pientä miehuuttasi kusettamalla mulkkuasi isommaksi kuin se onkaan, eikö vain?

        Kyrpä mitataan aina oikeaoppisesti; eli selkä seinää vasten suorana, peenis 90 asteen kulmaan suhteessa vartaloon oikaistuna, häpyluusta peniksen kärkeen mittanauhaa käyttämällä.

        Itse olen 192cm ja penikseni on 16-18cm, riipuen käsittelijän taidoista ja omasta mielialasta.

        No tällä ohjeella 18-19 cm ympärys 16cm ,oma pituus 173cm .on muuten aika ikävää jos miehellä ainoa saavutus elämässä on kasvaa 192cm pitkäksi. Meillä täällä maalla on sellainen hieno keksintö kun tikkaat ja niiden keksimisen jälkeen pituus menetti merkityksensä.


    • m 29

      pituus 183 cm, penis 20 cm. eikä ole liioittelua, sellaisen tekeminen nimettömänä tuntuisi mielestäni vähän turhalta.

      • Normijäbä

        178 cm ja heppi 20 cm paksuutta en ole mitannut, mutta sanoisin, että melkoisen paksu!
        ps. myöskään en katso aiheelliseksi liioitella.


      • Orkkukone taas

        viitti kusettaa itsellesi ja muille!! 14cm sulla on. - Tiiä sitten mittaatko persesilmästäsi vai kenties niskastasi alkain?
        Aivoja sinulle ei ainakaan ole luotu.


      • Anonyymi
        Normijäbä kirjoitti:

        178 cm ja heppi 20 cm paksuutta en ole mitannut, mutta sanoisin, että melkoisen paksu!
        ps. myöskään en katso aiheelliseksi liioitella.

        Mulla on heppi 11 s ja Oon 182 s.
        Läskiä Mulla on 88 k
        Kysymys kuuluu: Olenko läski?


    • Jussi_03

      se on vajaat 10 % miehen pituudesta.

      Itse olen 191 cm ja vehkeeni on 18 cm juhlakunnossa. Standardin mukainen siis!

      • M 17

        itel pituutta n.186cm ja peniksellä pituutta 'vain' 13cm. jos oikein laskin niin pitäs olla 18,6cm ton säännön mukaan?


      • Orkkukone taas

        eikös se alta 13cm ole meidän leveysasteilla se keskimitta, jos siis aletaan mittaamaan ja ilmoittamaan rehellisesti, eli kondomivalmistajien tuskimustuloksiin perustuvan faktan valossa?


    • dude

      Pituus 185cm
      Kalu 16cm

      • man

        176cm / 15cm


    • average

      180/18cm

    • utelias

      Lisäänpä tähän vielä omat mittani,kun unohtuivat alkuperäisestä viestistä.
      188cm / 18cm
      Lisää vaan vastauksia, niin saadaan kattava tulos.

      • sizzi

        Se varmin viesti kullin koosta on jalan ja siis kengän koko. En ole koskaan tavannut pienikullista sellaisten joukosta, jonkan kengän numero on yli 46. Vaikka muuten pituutta ei niin hirveesti olisikaan.


      • koko 42
        sizzi kirjoitti:

        Se varmin viesti kullin koosta on jalan ja siis kengän koko. En ole koskaan tavannut pienikullista sellaisten joukosta, jonkan kengän numero on yli 46. Vaikka muuten pituutta ei niin hirveesti olisikaan.

        Olen eri mieltä. Ainakin itselläni on pieni jalka (nro:42) pittuuteni nähden (188cm)ja kaluni koko on normaalia suurempi n. 18cm.


    • ylpeä

      Itse olen 175cm pitkä ja pikkuveljellä pituutta 14cm ja molemmilla on hyvin pärjätty!

    • ori

      177/12,5

      • eräojorma

        Sinulla on selvästi jättiläiskasvua


    • PASKAPÄÄ

      meit ois niinku kax jannuu:
      150/9 ja 210/45
      Eli heureka!
      Se pitää paikkansa!

    • mies

      175/20

    • jepulis

      Pituus 185cm
      Paino 85kg (pituus miinus 100)
      Sen pituus 18,5cm (pituus jaettuna 10:lla)

    • tyttö

      Entinen miesystäväni oli hädin tuskin 170cm pitkä
      ja peniskään ei ollut kuin joku 12cm ja ohut kuin tikku joka ei tuntunut sisällä ollenkaan.

      Uusi miesystäväni on 201cm pitkä ja penis 20cm pitkä ja paksu. Joten kai siinä voi jotain perää olla.

      • Mies

        Olen 173 cm pitkä mies, kalulla on mittaa 19 cm ja tyttöystäväni sormet ei yletä kalun ympärille ;). Eli eipä yleistetä


      • kimi

        180 ja 14-15 cm


      • Orkkukone taas
        Mies kirjoitti:

        Olen 173 cm pitkä mies, kalulla on mittaa 19 cm ja tyttöystäväni sormet ei yletä kalun ympärille ;). Eli eipä yleistetä

        sulla ei ole tyttöystävää. Toisekseen sun kalus on 13cm. Sen naaourin cp-vammaisen pikkutytön sormet ovat niin lyhyet, ettei se ole ihme jos ne ei sen sun kusenkatkuisen pilis ympärille yllä. Vitun peräkamarinpoika pedofiili!!


    • m34

      olen 197 cm pitkä ja pikkukaveri on kieltämättä aika pieni... 13 cm, joskin kyllä silläkin toimeen tulee ja kaksi lasta siitetty!

      • Orkkukone taas

        isoissa miehissä kun sitä kasvuenergiaa ja verta tarvitaam muuallekin, niin ei se välttis iso ole.

        Vaikka olet lapsia siittäny oletko varma, että se lastensiittäminen on se miehen ainoa tehtävä? Pidähän vaimoasi silmällä, koska se haluaa varmaan saada orkkujakin.


    • Samu

      Pituus 179, paino 71, kenkä 42.
      Molo 21 cm.

      • jees

        171 / 16


      • Orkkukone taas

        uskotkohan itekkään?


    • m32

      Pari vuotta sitten mittailin pituudekseni 178 ja siitin oli 14,5. Mutta viime vuodet hanakasti harjoitettu lapsen tekoa ilman vippaskonsteja, joten pituudeksi on tullut 18. Ympärysmittaa en ikinä mitännut, mutta lihaksesta kun on kyse niin...

      • joojoo

        ei kulli nussimalla ja lapsi tekemällä suurene.
        Kyllä on mittaajan virhe , se on jämpti.


      • Peenis

        Itseasiassa penis EI ole lihas, vaan paisuvaiskudosta. Jäykistyminen johtuu siitä, että paisuvaiskudos täyttyy verestä.


      • Orkkukone taas

        paisuvaiskudoksesta. Kulli on kuin peusieni, eli se paisuu kun siihen tulee nestettä. Kaikilla ei edes isone kun seisoo; etenkään näill lihamulkuilla, joilla se paisuvaiskudos on kuin harvaa pesusientä.


    • Mulkun ja miehen

      Kyllä tuossa kaavassa saattaa jotain perää olla. Itse olen 168/15, ja sillä hyvin pärjännyt naismaailmassa = noin 200 sp-kumppania, 3 vaimoa ja saman verran avoja sekä vakkarit panonaiset siinä sivussa.

      • Huvittavaa

        Tämän keskustelun perusteella siis keskimitta suomalaisilla miehillä on noin 18cm, ja noin joka kolmannella on vähintään 20cm kalu. Etteivät vain tyypit ihan hitusen liioittelisi?

        177/15 minä.


      • Miekkonen
        Huvittavaa kirjoitti:

        Tämän keskustelun perusteella siis keskimitta suomalaisilla miehillä on noin 18cm, ja noin joka kolmannella on vähintään 20cm kalu. Etteivät vain tyypit ihan hitusen liioittelisi?

        177/15 minä.

        Otos on kovin pieni ja totuus on, että isomunaiset pitävät munastaan isompaa ääntä kuin pienimunaiset. Luonnollista, eikös?


      • qwerty
        Miekkonen kirjoitti:

        Otos on kovin pieni ja totuus on, että isomunaiset pitävät munastaan isompaa ääntä kuin pienimunaiset. Luonnollista, eikös?

        Jaa-a. Eipä paljon tarvi häpeillä kun voi nimettömänä kirjoitella netissä, että silleen..


      • 21
        Huvittavaa kirjoitti:

        Tämän keskustelun perusteella siis keskimitta suomalaisilla miehillä on noin 18cm, ja noin joka kolmannella on vähintään 20cm kalu. Etteivät vain tyypit ihan hitusen liioittelisi?

        177/15 minä.

        Käsittääkseni suomalainen keskimitta on jossakin 13cm alapuolella, jos totta puhutaan.


    • pitkä

      Ei tosiaankaan pidä paikkaansa vaikkakin itse melko pitkänä miehenä (189 cm) toivoisi että pitäisi. Vehkeeni on 15 cm eli aika keskikokoinen. Olen pelannut pennusta asti koripalloa ja nähnyt alasti aika monen koripalloilijan (jotk siis tunnetusti on selvästi keskimääräistä pidempiä ja joukossa on paljon yli kaksimetrisiä) eikä niillä tosiaankaan näytä olevan yhtään normaalia isompia. Melkein päinvastoin mun kokemuksen mukaan niitä todella isoja roikottimia näkee esim punttisalin suihkussa tollasilla tavallista lyhyemmillä kavereilla. Näin on. Tää on siis mun kokemus.

      • 187

        omat mitat nimimerkissä ja otsikossa.
        Lyhyillä miehillä lepotilamitta näyttää kyllä suuremmalta kuin pitkillä , sillä niillä muutenkin lyhyet koivet.Silmä valehtelee.


      • helsinginmies
        187 kirjoitti:

        omat mitat nimimerkissä ja otsikossa.
        Lyhyillä miehillä lepotilamitta näyttää kyllä suuremmalta kuin pitkillä , sillä niillä muutenkin lyhyet koivet.Silmä valehtelee.

        Luulempa, että monet täällä liioittelevat. "suomalaisista peniksistä 90% on 17cm tai alle... Täällä 90% on yli 17cm.. lol

        Minä 198cm ja penis 17cm, ympärysmitta 14cm. Toki isompikin saisi olla!


      • Orkkukone taas

        ota huomioon se, että pienessä opienikin nöyttää suhteessa suuremmalle. Isomulkkuine isomies ei siis näytä välttämättä isomulkkuiselta. Pituus ja runsas kehonmassa vie takuulla sitä optista mittaa.


    • Greatjorma

      Eipä oikein korreloi. Olen 184 pitkä 94 kiloa, en siis mikään jättiläinen. Kalu 22,5 cm ja liki 16 ympärystä eli varsin kookas patukka.
      Suvussani on lyhyitäkin miehiä joilla on ihan hirveä lerska. Meillä ainakin iso kalu on geeneissä.

      • Orkkukone taas

        teillä on myöskin geeneissä se, että olette pikkumunia jotka suoli24:lla liioittelevat pientä munaansa isommaksi, eikö? - aika monella samaa geenivikaa tällä palstalla:) Hah, onnetomat!


    • Veera

      Mulla on kyllä kokemusta ja yleensä isoilla miehillä on PIENI. Tai oikeastaan paino vaikuttaa siihen enemmän. Pitkä ja tukeva niin taatusti on pieni!

      • Orkkukone taas

        Niin opstisesti.


    • Juke

      Olen yrittänyt nauraa tälle jo monta vuotta, mutta ei se ole kunnolla helpottanut. Mitat on 185 cm ja 12 cm. Tosi surkea muna siis. Isällä ja veljellä on paljon isommat. Sekin vielä siis. Olen kumminkin saanut yli 10 naiselta.

      • Orkkukone taas

        olet saanut kymmeneltä naiselta, mutta mitä ne kymmenen naista on saaneet sinulta?


    • vastaaja

      mä oon 173 senttii pitkä ja kalu on 15 senttii...joka kuulemma on suomalaisen miehen kalun keskikoko...en tiedä onko totta...sormet on tavallisen kokoiset

    • reeeq

      180cm ja 14cm kaverit. Pienet on kädet ja kroppa kun olen alipainoinen. Mutta mutta tuntuu todellakin, että täällä yli puolet kusettaa..

    • Väne

      Velipojat on saman mitttaisia tappeja kuin mä, mutta niillä on isot mulkut. Puhuvat, että menisi sinne 20 senttiin.

      • mies

        Niin ne pojat puhuvat, mutta mikä on totuus?
        Veikkaisin , että ei sinua kummempia.


      • Väne
        mies kirjoitti:

        Niin ne pojat puhuvat, mutta mikä on totuus?
        Veikkaisin , että ei sinua kummempia.

        Joten kaipa ne sit jäykkinäkin on isommat kuin mulla.


      • mies
        Väne kirjoitti:

        Joten kaipa ne sit jäykkinäkin on isommat kuin mulla.

        Tiedätkös, että mahtikyrpä lepotilassa ei useinkaan kasva kuin pari senttiä stondiksessa, mutta pienempi voipi kasvaa yli kaksinkertaisesti. Lue vaikka näillä palstoilla oleva gallub lepotila/seisonta.On erittäin yleistä, että pienempi lepotilassa kasvaa huomattavasti enemmän kuin suuri.Saatat jopa olla teidän saunaporukan mahtisonni.Lueppa toi gallup.


      • makkone
        mies kirjoitti:

        Tiedätkös, että mahtikyrpä lepotilassa ei useinkaan kasva kuin pari senttiä stondiksessa, mutta pienempi voipi kasvaa yli kaksinkertaisesti. Lue vaikka näillä palstoilla oleva gallub lepotila/seisonta.On erittäin yleistä, että pienempi lepotilassa kasvaa huomattavasti enemmän kuin suuri.Saatat jopa olla teidän saunaporukan mahtisonni.Lueppa toi gallup.

        mikä siinä pippelissä on kun sitä pitää mitata


      • menkää
        makkone kirjoitti:

        mikä siinä pippelissä on kun sitä pitää mitata

        viroon leikkuuttaa pippelinne jos se niin paljon häiritsee 3000e mukaan ni kyllä kalu alkaa näyttää isommalta tai sitten ouluun,mutta eipä oo itteni tehny mieli mennä vaikka on 17cm ja pituutta on 182cm =)


      • kokemusta on
        mies kirjoitti:

        Tiedätkös, että mahtikyrpä lepotilassa ei useinkaan kasva kuin pari senttiä stondiksessa, mutta pienempi voipi kasvaa yli kaksinkertaisesti. Lue vaikka näillä palstoilla oleva gallub lepotila/seisonta.On erittäin yleistä, että pienempi lepotilassa kasvaa huomattavasti enemmän kuin suuri.Saatat jopa olla teidän saunaporukan mahtisonni.Lueppa toi gallup.

        Itselläni ei ole levossa kun vain 5 cm, mutta erektiossa löytyy pituutta siinä 15 cm paikkeilla. Ja vieläkin hurjempia tarinoita olen lukenut.


      • Orkkukone taas

        kun perseestä alkaa mittaamaan. Sun veklipojat aika taunoja, kuten sinäkin homomies, kun mulkunmitoista puhutte. Menkäähän hoitoon!!


      • Orkkukone taas
        mies kirjoitti:

        Tiedätkös, että mahtikyrpä lepotilassa ei useinkaan kasva kuin pari senttiä stondiksessa, mutta pienempi voipi kasvaa yli kaksinkertaisesti. Lue vaikka näillä palstoilla oleva gallub lepotila/seisonta.On erittäin yleistä, että pienempi lepotilassa kasvaa huomattavasti enemmän kuin suuri.Saatat jopa olla teidän saunaporukan mahtisonni.Lueppa toi gallup.

        ei iso lepomulkku kasva. monella kun on sitä löydää paisuvasista ja löysää nahkaa ne lepomunat.


    • Perkrkr

      Itse olen noin 168cm ja "pikkuveli" n15-16cm...ja hyvin on pärjätty.Jos toisesta välittää niin ei koko ratkaise mitään...sitä paitsi luulisi että terveys olisi kaikein tärkein.

    • sälli82.

      Oon 192 cm pitkä ja kalu tollaset 12,5 cm - ja levossa todella pieni!

      Oon kuitenki nytte vuoden verran pumppaillu ja käyttäny penispainoja, että pituus on noussu tonne 15 cm, mutta levossa vehje on edelleen melko pieni vaikka pysyvää lepopituuttakin on tullu.

    • tgbvefr

      Ehkä tos on jotain perää: Ite olen sekä pituudeltani että kalun pituudelta n. 2cm yli ka:n

    • Villi ori

      Pituus 176cm Kyrpä 17cm
      Mies rautaa, erektio terästä, näillä mennään.

      • Mungull

        Minä olen 166-sentinen ja housujeni kätköistä löytyy 18,3 senttinen, lepotilassa se on jotain 12 senttinen.
        Kuulisin mielelläni arvioita kaluni koosta, onko se esim keskikokoinen vai mikä?


      • ok...
        Mungull kirjoitti:

        Minä olen 166-sentinen ja housujeni kätköistä löytyy 18,3 senttinen, lepotilassa se on jotain 12 senttinen.
        Kuulisin mielelläni arvioita kaluni koosta, onko se esim keskikokoinen vai mikä?

        12-17cm välillä 75%, yli 17cm 15% ja alle 12cm> 10%


      • Orkkukone taas
        Mungull kirjoitti:

        Minä olen 166-sentinen ja housujeni kätköistä löytyy 18,3 senttinen, lepotilassa se on jotain 12 senttinen.
        Kuulisin mielelläni arvioita kaluni koosta, onko se esim keskikokoinen vai mikä?

        millintarkkaa mittausta...


    • m.,

      pituus 182cm vehje 15 cm

    • nsvlivb

      En allekirjoita kyllä pitkällä miehellä olevan isompaa, tai sitten s enäyttää miehen pituuden takia vain pienemmältä...
      Itse olen pitkä nainen, joten miehetkin olleet keskimäärin 185-195 mittaisia, mutta penikset ehkä 15-18cm, eli ihan normaaleja. Vain yhdellä miehellä ollut selkeästi isompi.

      Kengän koolla, käsillä nenällä tai korvalla nyt ole mitään tekoa munan koon kanssa... Ei sitä kokoa tiedä kuin vasta sen nähdessään..

      • yjmutnhyrbgtfr

        Tä? Juurihan itse todistit, että pitkillä on normaalia pitempi... Miesten keskipituus on n. 180cm ja kalun ka 13-14cm, että jos 185-190 -senttisillä on ollut 15-18cm, niin silloinhan heidän kalunsa on ollut suhteessa suunnilleen saman verran isompi kuin he ovat keskipituista pitempiä - tai oikeastaan vähän enemmänkin. 18-senttinen on jo melko pitkä....


      • jjjjli
        yjmutnhyrbgtfr kirjoitti:

        Tä? Juurihan itse todistit, että pitkillä on normaalia pitempi... Miesten keskipituus on n. 180cm ja kalun ka 13-14cm, että jos 185-190 -senttisillä on ollut 15-18cm, niin silloinhan heidän kalunsa on ollut suhteessa suunnilleen saman verran isompi kuin he ovat keskipituista pitempiä - tai oikeastaan vähän enemmänkin. 18-senttinen on jo melko pitkä....

        iskuri.netissä miesten ilmotuksia, saat huomata että 170-180cm miehillä on usein ne suurimmat kanget.


      • keskiketterä.
        jjjjli kirjoitti:

        iskuri.netissä miesten ilmotuksia, saat huomata että 170-180cm miehillä on usein ne suurimmat kanget.

        Toi johtuu siitä, et nettiin kalun kuvia laittavat lähinnä vain, joilla on iso, vartalon pituudesta riippumatta. Ja eihän deiteis ole muutenkaan kuin vain jonkin verran kalun kuvia, että ei niiden perusteella voi vetää johtopäätöksiä yleisestä koosta. Kuvia voi muokata, ja jos ei ole kuvaa, niin ilmoitukseenhan voi laittaa mitä tahansa..


    • Molotimo

      pituus 176
      massa 68
      penis 17
      kenkä 43
      ikä 40

    • PeeKuuSi

      mies 176 cm
      penis 14 cm (juhlakunnossa)

    • juuuuuu123131231

      pituus vähän reilu 180cm, pikkuveljellä pituutta 18cm. onhan muuten sitten kaikki muistanut mitata kalun yläpuolelta eikä alapuolelta. se voi selittää kanssa näiden suurempien peeniksien isomman määrän kuin mitä pitäisi. tai sitten puolet jotka puhuvat täällä ovat maahanmuutajia. mutta minä en

      • vitun 18cm

        15cm temmi...


      • juuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        vitun 18cm kirjoitti:

        15cm temmi...

        kateellinen tirikulli siä hiljaa


      • 32cm netissä
        juuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        kateellinen tirikulli siä hiljaa

        realisti


    • ei ole

      Ei korreloi miehen pituus mitenkään peniksen pituuden kanssa.

      T: Keskivertomiestä pitempi mies, nysän kalun omistava.

      • ei kusetus

        184 /88 ja kirees kunnos
        molo 21/5


      • tottamosses

      • 4r3t54y5

    • 12+14

      Pituutta minulta löytyy 174cm

      Peniksen pituus levossa hieman alle 12cm.

      Erektiossa peniksen pituus on hieman yli 17cm.

      Leveys noin 5cm.


      Pienessä (ainaki suomalaisittain) miehessä tuo näyttää tietenkin isommalta.

      • Anonyymi

        Kun avannosta on noussut ja mittaa mulkun n 17 cm

        Kun löylystä tulee ja mittaa, n sentin lyhkäsempi.

        Onko mulkussa sitte jokin sairaus, vai mistä on kyse?


    • Anonyymi

      olen 17 v ja on 3 cm

    • Anonyymi

      Oon kaksimetrinen

    • Anonyymi

      184cm pitkä
      Alakerta 18,5cm pitkä
      Paino 96 kg

    • Anonyymi

      190 pitkä , kulli 19,5 ympärys 17, velttona 15

    • Anonyymi

      Eli mitä pidempi nainen niin sitä isommat rinnat, toimiiko sama logiikka naisiinkin. No ei toimi koska rinnat on rasvakudosta ja miehillä ei muna kuulu luustoon joka määrittää ihmisen pituuden, käsien ja jalkojen koon sekä hartioiden leveyden.

    • Anonyymi

      174 pitkä paino 78kg mulkku 15senttiä. Ei oo naiset ainakaa vielä valittaneet, ennemmän se taitaa vaa itteä harmittavan. Porno vääristää miesten ja naisten mieliä ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Mieheni pituus 182 cm kulli 16 cm kengän numero 42.
      Ja mun rakastaja 172 cm kulli ihan oikein mitattuna 21 ja kiihoittuneessa tilassa pikkuisen enemmän.mitattuna kullin päältä.iso terska.kengän koko 41.

    • Anonyymi

      175cm,kalu 19.5cm, halkaisija varresta 5cm,terska vielä paksumpi.

    • Anonyymi

      Voihan noissa esim. Kengän koossa olla jotain perää. Ex mies oli n.190 ja kalu oli 10cm ohut tikku joka ei oikeesti tuntunut miltään sisällä. Nyk. Mies 188. Kengänkoko 46 ja kalu on 28cm ja ymp.mitta 23cm se on jo liian iso mutta on oppinut käyttämään ettei survo sitä niin että minuun sattuu. Esim suuseksi on hankalaa kun ei pysty muuta tekeen kun just ja just mahtuu ees suuhun.

    • Anonyymi

      182cm 23cm

    • Anonyymi

      182cm 75kg kengän koko 44,5-45 kalu 23cm

    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­ek­­­siteatteri avautu­­u Su­­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­kki. Il­­mo­­­ittau­­­tum­­­ine­­­n ry­hmä­­ämm­­­e tä­äl­l­­ä - http://4130555.com/H/J0ww 👈

    • Anonyymi

      Joku tuossa kirjoitti "Voihan noissa esim. Kengän koossa olla jotain perää. Ex mies oli n.190 ja kalu oli 10cm ohut tikku joka ei oikeesti tuntunut miltään sisällä. Nyk. Mies 188. Kengänkoko 46 ja kalu on 28cm ja ymp.mitta 23cm se on jo liian iso mutta on oppinut käyttämään ettei survo sitä niin että minuun sattuu. Esim suuseksi on hankalaa kun ei pysty muuta tekeen kun just ja just mahtuu ees suuhun."

      Olikohan tuo 188 senttinen mies vielä lättäjalka? Yksi muija väitti, että lättäjalka-miehillä on aina paksu !

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe