Kun muutimme aikanaan Nokialle, meidät toivotettiin kirjeitse oikein kaupunginjohtajan nimissä tervetulleiksi, olipa tervehdyskirjeessä ilmaiset uintiliputkin. Seurakuntakin lähetti kahvikuponkeja.
Pirkkalaan muutettuamme kukaan ei mitenkään ole noteerannut tuloamme. Miksiköhän? Olemmeko ei-toivottuja asukkaita?. Ainakin joku kunnallisvaaliehdokas piti teemaa, jossa kunnan väkiluvun kasvamista haluttiin rajoittaa.
uudet asukkaat Pirkkalalle yhdentekeviä?
ei-toivottuja?
3
272
Vastaukset
- Takaisin Nokialle?
Olet vähän outo.
- ¨¨¨
Minäpä luulen, että sinä olet vähän outo, heräät kommentoimaan yli puoli vuotta sitten laitettua kirjoitusta.
Mitä itse asiaan tulee, Nokialla on jo herätty palvelemaan ihmisiä asukkaina ja veronmaksajina. Pirkkala on takapajula jossa kukaan ei hoida mitään asioita ja missään ei tapahdu koskaan mitään. Veroeurot kyllä kelpaa.
- Näin se on
Pirkkalaan muuttaa porukkaa, ilman lahjuksiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485117Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.652894Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2711353Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721123Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741044- 152985
- 49914