Radion valot volvo v70

alt1

Elikkäs volvon omasta radiosta on hävinneet nappien valot pois. voiko itse korjata mitenkään ja mitähän maksaa korjuuttaa. pimeällä hankala kun ei näe kanavaaa vaihtaa. ja saisi ne muutenki olla päällä

5

2516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkäy

      Mikä vuosimalli? Itse vaihdoin -98:n radioon yhden polttimon. Vaihto kävi suht helposti. Otin vanhasta polttimosta kantaosan irti. Elektroniikkaliikkestä sain samanlaisen mikrolampun (halpa pieni hehkulamppupolttimo), jonka pujotin siihen kantaosaan.

      Jos sinulla vastaavan ikäluokan radio niin voin opastaa vaihdon tarkemmin

      • näinkäy

        Ainiin! Häviskö sinulta kaikki valot kerralla? Minun radiossa on 5-6 polttimoa. yksi polttimo valaisee muutaman napin verran. Jos sinulta hävinneet kaikki valot kerralla, voi olla vika siinä himmentimen johdotuksessa, jonka pitäisi syöttää näille valoille virtaa.


      • alt1
        näinkäy kirjoitti:

        Ainiin! Häviskö sinulta kaikki valot kerralla? Minun radiossa on 5-6 polttimoa. yksi polttimo valaisee muutaman napin verran. Jos sinulta hävinneet kaikki valot kerralla, voi olla vika siinä himmentimen johdotuksessa, jonka pitäisi syöttää näille valoille virtaa.

        Kyllä radiossa on kaikki muut valot pimeänä paitsi kanavan näyttö auto on vm 2006


      • näinkäy
        alt1 kirjoitti:

        Kyllä radiossa on kaikki muut valot pimeänä paitsi kanavan näyttö auto on vm 2006

        Sinun radiosi on noin paljon uudempi. Voi olla ihan erilainen systeemi sitten kuin minulla. Itse sain vaihdettua polttimot siten, että:

        1. Radio irti autosta.
        2. Radion näyttö ja kaikki nappulasysteemit lähtivät yhtenä kappaleena irti siitä isosta "radiomötikästä" ruuveilla ja/tai klipseillä
        3. Polttimoiden kantaosat näkyvät tämän näyttö ja nappulasysteemin nurjalla puolella. Sitten eikun ruuvimeisselillä kääntämällä hieman polttimon kannan urasta niin se polttimo putkahtaa sieltä esiin.
        4. Polttimon irrottaminen kantaosasta ja uuden polttimon kiinnitys siihen kantaan.
        5. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä

        Jos noista ohjeista jotain apua olisi, vaikka ovatkin vanhempaan radioon...


      • näinkäy
        näinkäy kirjoitti:

        Sinun radiosi on noin paljon uudempi. Voi olla ihan erilainen systeemi sitten kuin minulla. Itse sain vaihdettua polttimot siten, että:

        1. Radio irti autosta.
        2. Radion näyttö ja kaikki nappulasysteemit lähtivät yhtenä kappaleena irti siitä isosta "radiomötikästä" ruuveilla ja/tai klipseillä
        3. Polttimoiden kantaosat näkyvät tämän näyttö ja nappulasysteemin nurjalla puolella. Sitten eikun ruuvimeisselillä kääntämällä hieman polttimon kannan urasta niin se polttimo putkahtaa sieltä esiin.
        4. Polttimon irrottaminen kantaosasta ja uuden polttimon kiinnitys siihen kantaan.
        5. Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä

        Jos noista ohjeista jotain apua olisi, vaikka ovatkin vanhempaan radioon...

        Jos lähdet irrottamaan sitä radioo, niin pidä huoli että sinulla on se koodi tallessa, kun se sitten kysyy sitä kun radio kytketään takasin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      214
      35078
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      269
      22437
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11274
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      8421
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6711
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5201
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4135
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      47
      1982
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1883
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe