Tänään nuori mies totesi käyneensä vaalikoneella ja totesi , että ne kysymykset eivät hänen tarpeita ajatellen olleet kinnostavia.
Olisiko todella niin, että puhutaan vaan ihan lapsista ja vanhuksista mutta unohdetaan sinkun elämä ja harrasteet.
Olin aikanaan tilaisuudessa jossa keskusteltiin maahanmuuttopolitiikasta mutta siellä tukipisteen tilaisuudessa tuli toppi pj toimesta mielestäni vaan lakeijat samaa mieltä olevat saivat esittää mielipiteet.
Mutta sahonpahan sen asian uudelleen" Lieksan jätkät tarvitsevat toimintaa" eli käsillä tekemista koneiden rassaamista ei kaikki puhalla pilliä suoraksi ja hakkaa mailaa jäätikköön tai pelaa piljardia ja soita kitaraa tai maalaa naisten kuvia tai ole hiihtämässä tai juokemassa kaikki on hyviä asiota mutta hyvin suppeita joskin suuria joukkoja tuettuja harrasteita johon on luotu mahdollisuudet kunnan toimesta jopa aikanaan kyseenalaisin menetelmin kuten minulle aikanaan kausikortti jonka palautin ja siitä on seurannut sitten erinäisiä henkilökohtaisia vaikeuksia eri tahoilta, mutta en ole sieluani myynyt siitäkään huolimatta
Eli olisi aika keskustella myös näistä kysymyksistä, markku
Mitä kysyttiin vaalikoneissa ja mitä jäi kysymättä?
17
144
Vastaukset
- Unohdettu
Osui Markku asian ytimeen. Nuoret on unohdettu toimintaa suunniteltaessa.
Yksi asia mikä vaietaan on: Miettikää kuinka monta lieksalaista nuorta on kuollut viimeisen parin vuoden aikana. - amis popittaja
Olisi tehnyt sitä ns. työtä, SILLOIN kun oli valtuustossa. Kyllä kuulkaa vi tuttaa kuunnella tommosten pellejen touhua jälki junassa narista. Eikös Korpinenkin istunut neljä kautta valtuustossa. Ja nyt narisee täällä. Vastahan kiersi vasessa ketju ko. hemmon presidentinvaalien aikaan. Sou vat. Ja nyt on nuorista taas niin huolissaan.
Amis popittaja
Olen todella tehnyt aikanaan työtä sen eteen, että esim olin läänin nuorisolautakunnassa ja yhteistyössä saimme junailtua myös Lieksaan rahaa nuorisotiloihin Sulon kanssa jolla silloisesti olisi rakentanut pari omakotitaloa? valtiolta.
Toisalta aina on kysymys yhteistyöstä eri tahojen kanssa ja en ole ollut mukana nyt kahdeksaan vuoteen päätöksenteossa.
Tiedän kyllä toimintasi miten toimit vain häiritäksesi ja saattaeksesi minut pois kuvioista mutta siitä huolimatta toimin omalla tavalla aina kuntalaisena tehden aloitteita ja esityksiä kuten nyt keskustelun avaajana.
Toiseksi kun ajalet sillä Bemarilla kuulosuojaiket päässä tiedän missä liikut ja varmaan myös toiset kaupunkilaiset, ehkä siihen puututaan.
Mitä tulee sitten sitten nuoriin niin olen aina todennut sen että hyvää toimintaa pitää olla kuten totesin avauksessa.
Avauksessa ei ollut siten siltä osin narinaa vaan mielipide tuotu julki nuoren kertomana. toin sen julki
Markku Korpinen- amis popittaj
Entäs sitten. Nyt oot luuhannut jossakin karajokekisoissa joits niin perk eleesti kehut täällä. On siinä nuorten puolestapuhuja varsinkin kun kinuu vielä apurahoja tohon soopaan.
Kuules tuolla kentällä on aikuisia, jotka tosiaan tekee tuunii meijän eteen Tulkoon mainituksi että apurahoja en ole saanut nyt enkä ole sitä pyytänyt vaikka nyt menestyin jopa pohjois Karjalaisista yli 50 v laulajista ainoana 10 joukkoon lue tämän päivän karjalaisesta tulokset.Kultakurkkukisaan Himokselle oli kutsuttu 500 laulajaa kolmeen sarjaan ja alkukarsintoihin oli osallistunut tunhansia ihmisiä ja nyt kisoja seurasi tuhatpäinen yleisö.
Toivon sinulle oikein hyvää harrastetta ja myöskin sitä, että olisit hieman asiallisempi noissa kommenteissa jotka ovat todella hieman jopa todella kyseenalaisia ilmaisuja henkilöäni kohtaan.MK- kehu haisee
Voehan h......i. Keskityppä nyt vaan vanhus niihin amatöörihoilaajien itse maksettuihin loilotustapahtumiin, sillä ei kunnallinen päätöksenteko (varsinkaan nuorten osalta) tarvitse kaltaistasi isekehuja kekkulia.
kehu haisee kirjoitti:
Voehan h......i. Keskityppä nyt vaan vanhus niihin amatöörihoilaajien itse maksettuihin loilotustapahtumiin, sillä ei kunnallinen päätöksenteko (varsinkaan nuorten osalta) tarvitse kaltaistasi isekehuja kekkulia.
Kehu haisee ! todellakin koko ajan tänne asti tuo kärpänraato haisee kun niin kovasti kehut minua.
Eiköhän sinunkin aikasi vielä tule olla vanhus.
Olen kuitenkin kaikesta sinun parjaamisesta huolimatta tuhansista laulajista nyt menestynyt ja jopa hyvänä ystävänä ja arvostetteuna myös kisakumpanien silmissä siitä oli jälleen osoitus mukana olijoilta.
Olin muuten mukana nyt sosiaalitoimen järjestämässä tilaisuudessa joka antoi varmaan uusille ehdokkaille tietoa ja mahdollisuuden kysyä myös asioita sosiaalipuolen asioista itse olen lautakunnassa työskennellyt 8 vuotta ja ollut myös maakunnallisella tasolla Lieksan edustajana sillä saralla myös
Juuri kävin saunassa joten siten kekkuloin mutten mitenkään sinun arvosteluista panikoi mutta edelleen totean puuttuuko sinulta todella harkintakyky kirjoittaessasi noita solvaavia tekstejä jatkuvasti Terveisin markku
- opittu tapako
On siinä harvinainen hemmo toi Korpinen.
Sillä on varmasti kuudenkympin Minä vaihdevuodet.
Tuossakin rimsussa on ainoastaan yksi lause, ettei ihtiään esiin tuo.
Miten tuollainen voi olla ehdokkaaksi tyrkylläkään. "Iloonen ja irti maasta meinaan olla aina" Mulla ei ole mitenkään menopausseja.
Mutta sinänsä tuo eilinen keskustelutilaisuus oli hyvinkin avartava hyvinkin monille ja mielestäni asioista olisi tiedotettava enenmän jotta noilta valituksilta vältyttäisiin.
Olen aikaisemmin todennut ja totesin tuossa tilaisuudessa olkoon sitten omakehua mutta jos tietoa on niin sitä on myös minulla, eli kun oli noista eri tukimuodoista kysymys niin saatte uskoa, että olen tuon lainsäädännön muutamankerran lukenut ja alleviivannut ja painanut mieleeni koska minulla on sma soveltamisohjekirja hankittuna itselle mikä oli sosiaalityöntekijä Lehdolla esim,
Joku kysy pitääkö asunto myydä ja menna vuokralle.Sellaista oli joskus ohje mutta lainsäädäntö ja tuo kirja kertoo toisin , joten päivää vaan sosiaalityöntekijä menneilta vuosilta ja kiitos uudet asiallisuudesta ja ennenkaikkea tietämyksestä. saimme paljon tietoa. MK- Tietoa täytyy olla
Varmasti moni uusi ehokas jäi huuli pyöreenä mietimään asiota...
- Herra Korpiselle.
Miten sie herra Markku Korpinen voit pitää meijän Lieksalaiten asioista huolta jos pääset valtuustoon, kun ain oot täällä väittelemässä! Ja joka asiaan puuttumassa, hupsista vaan mutta enpähän tuommosta äänestä ku ain oot suuna piänä ja valitat.
Kiitos palautteesta.
Ensinnakin olen tuonut keskusteluun erilaisia asioita ja toiseksi olen ollut politiikassa ja erilaisissa yhdistystoiminnassa mukana jo 1970 luvulta saakka sitä ennen nuorena jo vesaisissa. jotka järjesti nuorille toimintaa.
Varmaan tiedätte, että olen ollut myös neljä kautta valtuustossa ja myös eri lautakunnissa jopa maakunnallisella tasolla ja tehnyt siellä yhteistoimintaa,kuten valtion rahoituksen saanti nuorisokeskuksen rakentamiseen.Myöskin kaarisillan korjaukseen tuli aikanaan rahaa silloisen ministerituttavuuden aikana puoli miljoonaa yli markkoja ja läpikäytävän tien kunnostus.
Olen ollut myös aloitteellinen esim vanhustenhuollon kannalta esim Partalanmäen vanhusten osalta kattoikkunat kunnostettiin ja saatiin lämpötilaa nostettua inhimilliseksi.Olen myös ollut omalta osalta aktiivinen, että lasten leikkikenttä tuli rauhalaan.Myös terveyskeskuksen ulkoovet vammaisia palvelevaksi.Olen toiminut invalidiyhdistyksessä nykyisin sihteerinä ja toiminut siten, että uudisrakentamisessa otetaan vammaiset huomioon paremmin esim hissi tuli PKO tilaan vaikka yrityshenkilö sieltä sitä vastusti.
On kuitenkin asia niin, että yksin ei voi toimia vaan tehdä esityksia ja kuntalaiva on hidas ohjata mutta toivottavasti, ei karille mennä sen verran pitää olla vaikka kansimiehiä jotka valvovat tilannetta ja kapteeni pitää sitten kurssin kohdallaan.
Tulkoon mainituksi, että olen ollut myös SAK laisen mielenterveys ja kehitysvamma-alan liiton valtuustossa ja ammattiosaston puheenjohtajana aikanaan sekä työsuojeluvaltuutettuna sitemmin myös hankkinut työsuojelukouluttajan pätevyyden sillä alalla ja sitä taustaa vasten sanon myös mielipiteeni ja ohjeistan asioissa miten laki sanoo.
Tällä hetkellä toimin uutena vasta valiituna varhaiskasvatus ja koululautakunnassa ja yhteistoiminta on ollut tähän saakka hyvää.
Olen myös Seurakunnan vastaavassa elimessä mukana.Olen myös ollut EA ryhmässä ja pelastuspalvelussa sekä nyt järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa
Joten keskustellaan kuulumisista ja toimitaan yhdessä terveisin Markku Korpinen- yksi ja kaksi vuonna
Olet ollut ja olet ollut. Miksi sitten kannatusluvut niin kunta- kuin kirkkovaaleissa ovat olleet laskusuunnassa ja rajusti.
Ja ääni määräthän ratkaisee luottamustoimeen pyrkivän uskottavuuden ja saavutusten tason.
Ja siitä päätöksestä ei voi valittaa. Olet oikeassa mutta kyllä Te olette tehneet myöskin paljon sen eteen työtä, että niin ei pääsisi tapahtumaan eli ketä muuta henkilöä pelätään joltakin suunnalta, että näin paljon pitää henkilöäni parjata ja saatta halveksinnan kohteeksi.
Olen todella ollut pitkämielinen siinä suhteessa
Älä sitten valita päätöksesta jos sinulle jokin osa lankeaa jopa hävetä.terveisin markku- yksi ja kaksi vuonna
Mitäs parjausta ja halveeraamista on noissa tosiasioissa. Ei ne uhittelulla muutu miksikään.
Kuitenkin otsikko oli mitä kysyttiin vaalikoneissa ja mitä mieltä niistä olette.
Oli mistä vaan kirjoitus niin se muuttu täällä henkilööni ja sen parjaamiseen joidenkin taholta.MK- Murkku
Vaalikoneessa ei kul-lin mittaa kysyttäessä löytynyt mun kokoa ollenkaan (xs) ja sit vielä vieraissa käynnin määrästä en huomennut kysymyksiä, sitä vastoin kyllä kalastuksesta ja maisemienkatselusta oli yllinkyllin kysymyksiä.
Vastaukseksi sain perussuomalaisten ja keskustan, mutta demarit olisi enemmän pervopuolen äänäharavia, tai mikäli oikein ymmärrän niin kokoomus ja muut puolueet vetää omaan taskuunsa muidenkin taskut, vai miten se nyht meni???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345778Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t101889Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291538En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13849