Alle 30v pitäisi tehdä ollenkaan lapsia. Tämäkin teniäiti lähdössä opiskelemaan vaikka vauva vasta 3kk. http://oluokkaa.blogspot.fi/
taas huomaa, ettei..
6
215
Vastaukset
- hörse
Lapsella astma ja toisella korvatulehdus kierre. sen siitä saa, kun hyppää ensimmäisen vastaantulijan kanssa sänkyyn ja ryyppää ja polttaa koko raskauden.
- kukintaplaatyylillää
Anteeksi. Lapset ovat koulun aloitettaessa ihan sen ikäisiä että pystyvät olemaan hetken aikaa isänsä kabssa vallan hyvin. JA sitä paitsi. Onhan yleensä teiniäideillä myös se puoliso mukana. Ja kyllä hänelläkin on täysi oikeus (tai sanotaanko velvollisuus) kasvattaa ja huolehtia lapsesta. Yhtäläillä kuin on hänestä kiinni pistääkö heppinsä ilman mitään suojuksia toisen koloon ja huolehtiiko tulevasta lapsesta.
- Perheen matriarkka
Juu ja muun maalaisilta, jotka elävät muissa maissa, jossa töihin joutuu lähtemään kun muksu 1kk-3kk niin heiltä kaikilta myös pois lapsenteko-oikeus. Tai itseasiassa se pitää säilyttää vain sellaisissa kulttuureissa, jossa työtä tehdän muksu kainalossa ja lapsi on KOKOAJAN äidin mukana.
Ja tää oli kommentti pelkkään opiskeluun, kun lapsi on 3kk :) - vieras22
ei ole ollut ainoa aloitus tuosta blogista viime yöltä: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1709572/taas_yksi_teiniaiti/15743918/ei_ole_ollut_ainut_aloitus_tuosta_blogista_viime_yona#15743918
- Ninpula
Hollannissa äitiysloma loppuu kun vauva on 3kk, miks siis täällä äiti ei saisi mennä silloin töihin? Törmään jatkuvasti saarnoihin täällä jossa sanotaan että nuorilla pitäs olla työpaikka et voi elättää lapsensa, eikä elää sossun tuilla, niin no eikö tuo nuori tee juuri niin??? yrittäkää päättää mitä odotatte nuorilta. Minä olen nuori äiti, aion olla kaikki 3vuotta luultavasti kotona, koska olen yksinhuoltaja. Haen tukia enkä koe siitä minkäänlaista syyllisyyttä. Että silleen!
- ninpula
anteeksi siis opiskelemaan lähdössä! no mitäs vikaa siinä sitten on?? vie vähemmän aikaa kun se että olisi töissä. eikä nuorien pitäny olla koulutettujakin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647