annetaan kääpiökynsisammakko!

pikkujuppi

lahjoitetaan hyvään kotiin yksinäinen kääpiökynsisammakko.. sammakkoa voit tiedustella osoitteesta: [email protected] tai numerosta: 0417710060

sammakko asustaa Salossa ja tarvitsee pikaisesti uuden kodin!

7

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkujuppi

tahdo auttaa yksinäistä sammakko parkaa.. itsemurha aikeitakin on jo raukalla.. :(

• Anna

Mikä meni samppien kanssa pieleen? Luinkin jo että toinen löytyi kuolleenna... Entä kuinka tuliliskosi voivat?

• pikkujuppi
        Anna kirjoitti:

Mikä meni samppien kanssa pieleen? Luinkin jo että toinen löytyi kuolleenna... Entä kuinka tuliliskosi voivat?

no tuo toinen sammakko on ollut kaverin kuoleman jälkeen aika masentunut.. ei ruoka oikeen maita jne. ja mulla ei oo tarjota sille tällä hetkellä hyviä elinoloja joten haluaisin että joku ihana ihminen ottaisi sen muiden sammakkojen kanssa mukavaan ja tilavaan akvaarioon. kukaan ei vain ole halukas.. :(

liskot voi oikeen hyvin :) mulla on yhteensä jo 6 taapertajaa jos et tiennyt :) kaks sellasta ihan pikkastakin, voi voi kun ovat sööttejä! :) tällä hetkellä akvaariossa kuhisee kun oli ruoka aika. kävelevät toistensa yli ja yrittävät löytää ruokaa :) vaikka ruokakuppi on ihan vieressä.. :D

• jenni

Minä kyllä miellelläni ottaisin kääppärisi mun kahden kääppärin seuraksi, jos asuisimme hiukan lähempänä toisiamme. Minä kun asun Porissa niin matkaa on jonkin verran...

• pikkujuppi

porikaan ei olisi ollut muutama viikko sitten ongelma.. mutta nyt kun tuli poikaystävästä ero niin eipä enää yhessä sinne matkustella.. :( mutta voi olla että samppi saa uuden kodin tänään. ei ole vielä varma.. mutta toivotaan!

• minttuli
        pikkujuppi kirjoitti:

porikaan ei olisi ollut muutama viikko sitten ongelma.. mutta nyt kun tuli poikaystävästä ero niin eipä enää yhessä sinne matkustella.. :( mutta voi olla että samppi saa uuden kodin tänään. ei ole vielä varma.. mutta toivotaan!

minkäkokoinen yksilö on kyseessä? täällä ois tilaa kyllä varmasti yhdelle... asun salossa :)

• minttuli

taitaa olla sammakko jo muilla sammakkolammilla.. sähköpostiosoitetta ei ole olemassakaan eikä kännykkänumerokaan vastaa... joten..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      117
      2294
    2. 130
      1835
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1216
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      96
      1168
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1060
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      1013
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      77
      975
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      955
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe