annetaan kääpiökynsisammakko!

pikkujuppi

lahjoitetaan hyvään kotiin yksinäinen kääpiökynsisammakko.. sammakkoa voit tiedustella osoitteesta: [email protected] tai numerosta: 0417710060

sammakko asustaa Salossa ja tarvitsee pikaisesti uuden kodin!

7

469

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkujuppi

      tahdo auttaa yksinäistä sammakko parkaa.. itsemurha aikeitakin on jo raukalla.. :(

      • Anna

        Mikä meni samppien kanssa pieleen? Luinkin jo että toinen löytyi kuolleenna... Entä kuinka tuliliskosi voivat?


      • pikkujuppi
        Anna kirjoitti:

        Mikä meni samppien kanssa pieleen? Luinkin jo että toinen löytyi kuolleenna... Entä kuinka tuliliskosi voivat?

        no tuo toinen sammakko on ollut kaverin kuoleman jälkeen aika masentunut.. ei ruoka oikeen maita jne. ja mulla ei oo tarjota sille tällä hetkellä hyviä elinoloja joten haluaisin että joku ihana ihminen ottaisi sen muiden sammakkojen kanssa mukavaan ja tilavaan akvaarioon. kukaan ei vain ole halukas.. :(

        liskot voi oikeen hyvin :) mulla on yhteensä jo 6 taapertajaa jos et tiennyt :) kaks sellasta ihan pikkastakin, voi voi kun ovat sööttejä! :) tällä hetkellä akvaariossa kuhisee kun oli ruoka aika. kävelevät toistensa yli ja yrittävät löytää ruokaa :) vaikka ruokakuppi on ihan vieressä.. :D


    • jenni

      Minä kyllä miellelläni ottaisin kääppärisi mun kahden kääppärin seuraksi, jos asuisimme hiukan lähempänä toisiamme. Minä kun asun Porissa niin matkaa on jonkin verran...

      • pikkujuppi

        porikaan ei olisi ollut muutama viikko sitten ongelma.. mutta nyt kun tuli poikaystävästä ero niin eipä enää yhessä sinne matkustella.. :( mutta voi olla että samppi saa uuden kodin tänään. ei ole vielä varma.. mutta toivotaan!


      • minttuli
        pikkujuppi kirjoitti:

        porikaan ei olisi ollut muutama viikko sitten ongelma.. mutta nyt kun tuli poikaystävästä ero niin eipä enää yhessä sinne matkustella.. :( mutta voi olla että samppi saa uuden kodin tänään. ei ole vielä varma.. mutta toivotaan!

        minkäkokoinen yksilö on kyseessä? täällä ois tilaa kyllä varmasti yhdelle... asun salossa :)


    • minttuli

      taitaa olla sammakko jo muilla sammakkolammilla.. sähköpostiosoitetta ei ole olemassakaan eikä kännykkänumerokaan vastaa... joten..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe