Helsingissä on nyt luotettavaa apua tarjolla. Olen 32-vuotias ja kokemusta lasten kanssa työskentelystä löytyy runsaasti, eikä pelkästään omien lasten myötä. Olen lähihoitajana toiminut lastenhoitajan tehtävässä päiväkodeissa. Erityisosaamisiini kuuluu: lasten ruoka-aineallergiat, diabetes(pistolupa/koulutus lapsen diabeteksen hoitoon) sekä astma.
Tällä hetkellä olen kotona ja opiskelen uutta ammattia etänä, joten minulla on hyvä mahdollisuus toimia nyt apuna tarvitseville, pientä korvausta vastaan. :)
Minuun voi ottaa yhteyttä pienelläkin varoajalla aamusta iltaan, äänettömälle puhelin menee 22.00 sillä meillä on säännöllinen päivärytmi . Tekstiviestillä voi tiedustella muina aikoina ja silloin jos en jostain syystä ole päässyt vastaamaan puheluusi. Sähköpostia kannattaa käyttää mikäli hoidontarpeeseen on vähintään 3 päivää, muuten saatan huomata yhteydenottosi liian myöhään.
Otan siis ensisijaisesti hoitoon tulevat lapset kotiimme, erityisesti silloin kun kyseessä on pitkäaikaisempi hoito kun muutama tunti (esim. viikonloppu ja yöhoito). Jos hoidontarve ei tupsahda yllättäen,meille voit tulla lapsesi kanssa tutustumaan etukäteen. :)
Ota rohkeasti yhteyttä!
Jenni
P. 041 754 46 87
[email protected]
Hei kaikille lastenhoitajaa kaipaaville!
HELSINKI
3
174
Vastaukset
- Ap Jenni
Lisäys: halutessasi pystyn näyttämään lastenhoitotehtäviin tilatun, nuhteettoman rikosrekisteriotteen, mikä lasten kanssa työskennellessä vaaditaan. :)
- Jenni alkup.
Nostan ja samalla kiitän mukavista hoitokokemukista sekä positiivisesta palautteesta.
Yhä saa ottaa muutkin yhteyttä, riennän apuun myös sairaan lapsen seuraksi.
- Lastenh. Jenni
Huomio! Numeroni on vaihtunut ja uusi numero on: 041 750 01 33
Terkuin; Jenni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704