Olen seuraillut BBsuomi ohjelmaa 24/7 palvelua nyt koko kauden ajan ja voi pojat minkälainen narttu Jonna I:stä on paljastunut. Tunteeko täällä kukaan kyseistä tapausta?
Kyllä aika paljon saa Jonna hävetä kun kotiin tuolta talosta palaa.. Kaikilla bb-keskustelupalstoilla Jonna on nimetty talon ällöttävimmäksi asukiksi ja inhokiksi. Voin kuvitella, että uraa kampaaja-parturina on vaikea jatkaa tuon jälkeen.
Ja aika varmaa on, että Jonna tipahtaa talosta heti kun joutuu häätöäänestykseen. En haluaisi olla sen saappaissa..
BB Jonna I
bb-seuraaja
9
1308
Vastaukset
- lentäjämäoon
Sammaa mieltä
- Latvojen tasaus
Mul kun on semmonen tarve päästä parturiin, ni et jokos se olis auki?
- blo11
Onneks tippui pois
- Jonna I
EI ole penaalin terävin kynä ainakaan... ;)
- jooo888
Tuttavani oli ollut kausalan baarissa tanssimassa ja Jonna oli tullut siihen kavereineen tuuppimaan. Tietysti kännissä.
- kjausalan kjarju
Minä olisin tuuppinut Jonnaa ja takaapäinkin. Uuh.
- entäs lidl
onko kausalassa baarikin? vou!
- sdfsdaty565656566
Kaksi kappaletta, tää on oikea city nääs!
- Anonyymi00009
onkohan se tuo Jonna Saari, niin laulaja Irina Saaren ja Mari Perankosken tytär, kun on niiden näköä hänessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5302438Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661393Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831330- 961250
- 1371218
- 1051098
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133974- 48910
- 47841
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780