Olen seuraillut BBsuomi ohjelmaa 24/7 palvelua nyt koko kauden ajan ja voi pojat minkälainen narttu Jonna I:stä on paljastunut. Tunteeko täällä kukaan kyseistä tapausta?
Kyllä aika paljon saa Jonna hävetä kun kotiin tuolta talosta palaa.. Kaikilla bb-keskustelupalstoilla Jonna on nimetty talon ällöttävimmäksi asukiksi ja inhokiksi. Voin kuvitella, että uraa kampaaja-parturina on vaikea jatkaa tuon jälkeen.
Ja aika varmaa on, että Jonna tipahtaa talosta heti kun joutuu häätöäänestykseen. En haluaisi olla sen saappaissa..
BB Jonna I
bb-seuraaja
8
802
Vastaukset
- lentäjämäoon
Sammaa mieltä
- Latvojen tasaus
Mul kun on semmonen tarve päästä parturiin, ni et jokos se olis auki?
- blo11
Onneks tippui pois
- Jonna I
EI ole penaalin terävin kynä ainakaan... ;)
- jooo888
Tuttavani oli ollut kausalan baarissa tanssimassa ja Jonna oli tullut siihen kavereineen tuuppimaan. Tietysti kännissä.
- kjausalan kjarju
Minä olisin tuuppinut Jonnaa ja takaapäinkin. Uuh.
- entäs lidl
onko kausalassa baarikin? vou!
- sdfsdaty565656566
Kaksi kappaletta, tää on oikea city nääs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195