Olen seuraillut BBsuomi ohjelmaa 24/7 palvelua nyt koko kauden ajan ja voi pojat minkälainen narttu Jonna I:stä on paljastunut. Tunteeko täällä kukaan kyseistä tapausta?
Kyllä aika paljon saa Jonna hävetä kun kotiin tuolta talosta palaa.. Kaikilla bb-keskustelupalstoilla Jonna on nimetty talon ällöttävimmäksi asukiksi ja inhokiksi. Voin kuvitella, että uraa kampaaja-parturina on vaikea jatkaa tuon jälkeen.
Ja aika varmaa on, että Jonna tipahtaa talosta heti kun joutuu häätöäänestykseen. En haluaisi olla sen saappaissa..
BB Jonna I
bb-seuraaja
8
845
Vastaukset
- lentäjämäoon
Sammaa mieltä
- Latvojen tasaus
Mul kun on semmonen tarve päästä parturiin, ni et jokos se olis auki?
- blo11
Onneks tippui pois
- Jonna I
EI ole penaalin terävin kynä ainakaan... ;)
- jooo888
Tuttavani oli ollut kausalan baarissa tanssimassa ja Jonna oli tullut siihen kavereineen tuuppimaan. Tietysti kännissä.
- kjausalan kjarju
Minä olisin tuuppinut Jonnaa ja takaapäinkin. Uuh.
- entäs lidl
onko kausalassa baarikin? vou!
- sdfsdaty565656566
Kaksi kappaletta, tää on oikea city nääs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210