Olen seuraillut BBsuomi ohjelmaa 24/7 palvelua nyt koko kauden ajan ja voi pojat minkälainen narttu Jonna I:stä on paljastunut. Tunteeko täällä kukaan kyseistä tapausta?
Kyllä aika paljon saa Jonna hävetä kun kotiin tuolta talosta palaa.. Kaikilla bb-keskustelupalstoilla Jonna on nimetty talon ällöttävimmäksi asukiksi ja inhokiksi. Voin kuvitella, että uraa kampaaja-parturina on vaikea jatkaa tuon jälkeen.
Ja aika varmaa on, että Jonna tipahtaa talosta heti kun joutuu häätöäänestykseen. En haluaisi olla sen saappaissa..
BB Jonna I
bb-seuraaja
9
1334
Vastaukset 9
- lentäjämäoon
Sammaa mieltä
- Latvojen tasaus
Mul kun on semmonen tarve päästä parturiin, ni et jokos se olis auki?
- blo11
Onneks tippui pois
- Jonna I
EI ole penaalin terävin kynä ainakaan... ;)
- jooo888
Tuttavani oli ollut kausalan baarissa tanssimassa ja Jonna oli tullut siihen kavereineen tuuppimaan. Tietysti kännissä.
- kjausalan kjarju
Minä olisin tuuppinut Jonnaa ja takaapäinkin. Uuh.
- entäs lidl
onko kausalassa baarikin? vou!
- sdfsdaty565656566
Kaksi kappaletta, tää on oikea city nääs!
- Anonyymi00009
onkohan se tuo Jonna Saari, niin laulaja Irina Saaren ja Mari Perankosken tytär, kun on niiden näköä hänessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.387945- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei215756- 82696
- 70670
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581