Diagnoosin ja ammatin menettämisen jälkeen olen ollut 6kk tekemättä yhtään mitään. Ei ole ollut töitä tai koulutusta. Ensi kesänä, ehkä haen kouluun, mutta ei kiinostaisi yhtään opiskella, kun edellinen opiskelu meni hukkaa, sairauden takia. Miten tässä enään jaksaa?
Elämä ilman tulevaisuutta.
3
171
Vastaukset
- repsen
Se on otettava itseään niskasta kiinni ja ravisteltava. Elämässä on niin monia vaihtoehtoja mitä lähteä tekemään, ja toivottavasti sullakin pian joku hyvä idea pukkaa. Niiden perään pitää hieman etsiä ja valikoida, eikä jäädä miettimään mennyttä.
Mullekin 5v opiskelu oli yhtä tuskaa, ja vihasin opiskelua yli kaiken (jossa en todellakaan huonon muistin takia pärjännyt), mutta vedin sen loppuun asti, kiitos hyvän tuen ja opettajien ymmärryksen. Myöskään perheen perustaminen ei ole ollut mahdollista johtuen vaikeahoitoisesta epilepsiasta (ja vuosia pukkaa) ja se on todella pistänyt surulliseksi, sillä olevani este miehelleni.
Monesti kuitenkin jos iskee pienikin itsesäälin poikanen, niin mietin miten paljon huonommin voisi asiat olla, ja miten monilla ihmisillä onkin. Saattaa kuulostaa naurettavalta ja naiivilta ajattelulta, mutta omalla kohdalla se toimii.
Todella ikävä sun tilanne, mutta ilman tulevaisuutta et ole missään nimessä. Ja käy täällä aika purkamassa mieltä kun et tiedä kenelle raivoaisit, itkisit tai nauraiset. Täällä saa AINA vastauksia.- Hugo.
Hieno kirjoitus. Ainakin itse pidin.
- Hugo.
Koulutus ja opiskelu ei mene koskaan hukkaan. Yleissivistys on hyvästä ja koulussa sait varmasti ystäviä ja taitoja. Tulevaisuus tulee automaattisesti ja hae ehdottomasti koulutukseen. Nyt sinulla on aikaa esim. paljon lukea pääsykokeisiin ja esim. matematiikkaa voi opetella... mikä lie kiinnostaa.
Harmi, että ammatti menee diagnoosin jälkeen, mutta ehkä olit sellaisessa työssä, että esim. autoa ei saa ajaa tai liian vaarallista. Itse en aikoinaan koskaan kertonut epilepsiasta vaaroista huolimatta. Nyt olen kertonut ja saisin olla ahkerampi ja lopettaa ryyppäämisen ja ryyppyputket, joista tulee kohtaus terveellekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882