Vuokra poni/pieni hevonen

Hei,
olen 11v. tyttö joka on harrastanut jo jonkin aikaa ratsastusta ja muutenkin ratsastanut esim:irtotunneilla. etsisin itselleni vuokra ponia/pientä hevosta helsingistä. olen reipas ja innokas hoitaja/ratsastaja etsisin isoa shettistä,issikkaa,vuono hevosta tai suomen heosta tai jotain muuta pienehköä heppaa tai isoa ponia.
ei!:
friisiläistä,tinkeriä,irlannin cobia tai muita isoja hevosia

antakaa minulle vinkkejä. mistä kannataisi ottaa? mistä loytäisi? mitä hevos rotua suosittelisit?

onko itselläsi ponia tai hevosta jota annat vuokralle?

5

348

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

Jos vuokrahevosta etsit, et voi olla turhan nirso. Noin nuori ei vain "ota vuokrahevosta" vaan yleensä etsimiseen menee kauan ja kannattaa ottaa vastaan se, jonka saa, ihan rodusta riippumatta.

Rodulla ei ylipäätänsäkään ole merkitystä, vaan sllä koulutustasolla ja luonteella. Turhaa siis mietit että mitä rotuja halaut vuokralle, koska jos haluat tietyn rotuisen, se rajoittaa paljon etsimistä.

Hevostalli.net on suosituin markkinapalsta, siellä on myös vuokrausilmoituksia. Tutun tallin seinällekin voi laittaa ilmoituksen (kysy lupa ilmoituksen jättöön, kaikilla talleilla ei lappuja saa kiinnitellä seiniin). Opettajaltakin voi kysyä.

Kun haet vuokrista, kannattaa ilmoittaa maksimi hinta jonka voit maksaa vuokrauksesta. Useimmat haluaa tietää sen ensimmäisenä.

• <3<3<3<3<3<3<3

ei tuo ole nirsoa jos sinulla on esim lapsia sanotko heitä nirsoksi kun he sanovat sinulle mikä hevos rotu olisi minulle sopivavuokra hevonen ja sessisenja minulla on sinulle sopiva vuokra poni poni on islannin hevonen ja ihana tallille saat tulla vaikka joka päivä meidän angel tarvitsee liikuttajaa ja hoitajaa. talli sijaitsee helsingissä puistolan läheisyydessä ota yhteittä puh: 0414321192

• Ansku poni rakas♥♥

Onko sulla vielä ponia joka etsii vuokraajaa :) täällä on 13w tyttö joka ois kiinnostunut ;)

• Anonyymi

Moi täällä ois 10v tyttö joka on harrastanu 1 vuoden ratsastus mutta etsin semmosta pientä ponia asun akaassa/viialassa että jos oisi lähellä ja kävisin viikossa noin 4krt tai 2krt viikossa mutta tarvisin yksityis opetusta viä

• Anonyymi

vuokra ponia siis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      25
      1036
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      922
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      591
      865
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      748
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      654
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    Aihe