Olen pitänyt vajaan vuoden paussin ip-treeneistä, ja kiinnostusta olisi taas jatkaa.
Kunto on päässyt vähän laskemaan, ja muutenkin tavat vähän "ruostuneet".
Ajattelin käydä Aikidon peruskurssin "vauhdinantaja" ennen kuin pyrin takaisin Sin Moo Hapkidon pariin.
Onko aikidon peruskurssilla paljon lukotuksia, heittoja yms. ?
Kuntoilumielessäkin laji kiinnostaisi, eli pääseekö hiki tulemaan veryttelyissä yms.? Ja venytelläänkö paljon ?
"Aikido-jumppaa" ennen kuin lähdetään treenaamaan :D
(Edellinen kommentti ei ollu haukkumista...)
Aikidosta vauhtia ?
2
218
Vastaukset
- Ipponisti
Älä suunnittele ja mieti liikaa. Unohda jumppa, mene treenaamaan.
15 vuoden tauko ip-treeneistä. Vaihdoin saman tien kovempaan lajiin, yhteen fyysisesti kovimmista:
http://www.youtube.com/watch?v=6BQ8tpTN5HE
Kyllä se kunto nousee. - k
Oletko siis menossa aikidoon siksi, että huono kunto ja tapojen ruostuminen hävettää, vai siksi että haluat käydä aikidon peruskurssin ja nyt olisi siihen sopiva aika? Jos jälkimmäistä, mene ihmeessä aikidoon. Muussa tapauksessa suosittelen palaamaan suoraan hapkidon pariin. Jos tahdot siihen pehmeän laskun, voit varmaan käydä aluksi peruskurssilla tai alempien vöiden treeneissä palauttamassa unohtuneita asioita mieleen ja kohottamassa kuntoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886