KERRON NYT ALUKSI PARI FAKTAA:
1. Suzuki pv:ssä ei ole 80cc sylinterille suunniteltua alakertaa. Japanissa malli on tunnettu nimellä EPO 50, tietoa löytyy netistä jos osaa käyttää sellaista ihme kapinetta kuin GOOGLE. Kuka nyt edes sai päähänsä, että pv:t on muka suunniteltu 80cc sylinterille? EPO 50 tarkoittaa 50cc mopoa.
2. Suzuki pv ei kulje vakiona mitään 55-65km/h, aika moni jonne niin väittää. Pv kulkee aivan 100% umpivakiona 40km/h max. 45km/h.
3. Voi sitä myötähäpeän määrää kun nettimotossa olleeseen Suzuki Epo 50 myynti-ilmoitukseen menee jonnet pätemään: "Peeveeseen tuli virtalukko vasta vm. 2000" jne. Jonnet ei vaan muista, että Suomessa on ollut PAINORAJOITUS mopoille, joten EPO 50 mallista poistettiin vilkut, tuorevoitelu, akku, viides vaihde jne. Tätä riisuttua mallia kutsutaan SUZUKI PV mopoksi.
Aika jänskä juttu!
Suzuki Pv "Asiantuntijat"
56
9743
Vastaukset
- dr.mannnnni
1.susuki pv alettiin valamistaa somalian ja nigerian välisissä yhteyksissä
2.kulkee vakiona 18km/h ja kun katkaset etuloka suojastu 18,4millin palan irti niin saatana kulkee 56,55 km/h
3.älä kuule ala prkle paskaa jauhamaan - SuzukiNerous
Pari faktaa!
1-Suzuki PV:ssä on ohjaustanko
2-Suzuki PV:ssä on kaksi pyörää
3-Suzuki PV:ssä on öljykorkki ja tyhjennysruuvi
4-Suzuki PV:ssä on ajovalo
5-Suzuki PV:ssä on 8 kirjainta kuten Yamaha RD:ssäkin
6-Suzuki PV alkaa S:llä kuten SKODA 120 LX
PS: Olen joskus nähnyt PV:n jossa on smurffitarra tankissa. WAAAAUUUU!!!- suzuki pv
Ai että ei ole peeveen alakerta tehty 80cc pytylle, peeveessä on Suzuki rm 80cc alakerta...
- pokijuhytgfr
suzuki pv kirjoitti:
Ai että ei ole peeveen alakerta tehty 80cc pytylle, peeveessä on Suzuki rm 80cc alakerta...
Eikä ole mitään rm konetta pv:ssä :D Mene opettelemaan lisää suzuki tietoa, et oikeasti ole noin jonne? RM80 moottori ja pv:n moottori on ihan eri asia. RM80 moottori vain sopii suoraan pv:n runkoon. Mistä sinä nyt tuon keksit? Alunperin pv on suunniteltu 50cc sylinterille, siitä se EPO50 tulee. Ne 60cc, 74cc ja 80cc pytyt on vain tarvikemalleja, ei pv:n alkuperäisosiin kuulu 80cc sylinteriä. Jos sinä laitat 80cc pytyn kiinni pv:seen, kytkin alkaa melko varmasti luistamaan ja laakerit kuluu moottorista nopeammin kuin 50cc pytyllä, KOSKA PV ON SUUNNITELTU 50cc PYTYLLE. Suzuki RM80 kone sopii peeveeseen, koska runkokiinnikkeet on samoissa kohdissa. Jos pv:ssä olisi rm80 moottori niin miksiköhän kaikki pv kuskit tappelee niistä rm80 moottoreista nettimotossa? Oot kyllä ihan pälli :D Kyllähän muihinkin mopoihin saa viripyttyjä, mutta moottoria joutuu usein jotenkin vahvistamaan.
- valoitf
pokijuhytgfr kirjoitti:
Eikä ole mitään rm konetta pv:ssä :D Mene opettelemaan lisää suzuki tietoa, et oikeasti ole noin jonne? RM80 moottori ja pv:n moottori on ihan eri asia. RM80 moottori vain sopii suoraan pv:n runkoon. Mistä sinä nyt tuon keksit? Alunperin pv on suunniteltu 50cc sylinterille, siitä se EPO50 tulee. Ne 60cc, 74cc ja 80cc pytyt on vain tarvikemalleja, ei pv:n alkuperäisosiin kuulu 80cc sylinteriä. Jos sinä laitat 80cc pytyn kiinni pv:seen, kytkin alkaa melko varmasti luistamaan ja laakerit kuluu moottorista nopeammin kuin 50cc pytyllä, KOSKA PV ON SUUNNITELTU 50cc PYTYLLE. Suzuki RM80 kone sopii peeveeseen, koska runkokiinnikkeet on samoissa kohdissa. Jos pv:ssä olisi rm80 moottori niin miksiköhän kaikki pv kuskit tappelee niistä rm80 moottoreista nettimotossa? Oot kyllä ihan pälli :D Kyllähän muihinkin mopoihin saa viripyttyjä, mutta moottoria joutuu usein jotenkin vahvistamaan.
urpot jos pvsee laitaa 80cc ei ne laakerit kulu sen nopemmin ja kytki ei lusita voi idiootit
- Upisarhemaa
suzuki pv kirjoitti:
Ai että ei ole peeveen alakerta tehty 80cc pytylle, peeveessä on Suzuki rm 80cc alakerta...
Öö ei oo ja jos tarkotit että sulla on nii eiköhän aleta puhuun hinnoista (;
- Anonyymi
pokijuhytgfr kirjoitti:
Eikä ole mitään rm konetta pv:ssä :D Mene opettelemaan lisää suzuki tietoa, et oikeasti ole noin jonne? RM80 moottori ja pv:n moottori on ihan eri asia. RM80 moottori vain sopii suoraan pv:n runkoon. Mistä sinä nyt tuon keksit? Alunperin pv on suunniteltu 50cc sylinterille, siitä se EPO50 tulee. Ne 60cc, 74cc ja 80cc pytyt on vain tarvikemalleja, ei pv:n alkuperäisosiin kuulu 80cc sylinteriä. Jos sinä laitat 80cc pytyn kiinni pv:seen, kytkin alkaa melko varmasti luistamaan ja laakerit kuluu moottorista nopeammin kuin 50cc pytyllä, KOSKA PV ON SUUNNITELTU 50cc PYTYLLE. Suzuki RM80 kone sopii peeveeseen, koska runkokiinnikkeet on samoissa kohdissa. Jos pv:ssä olisi rm80 moottori niin miksiköhän kaikki pv kuskit tappelee niistä rm80 moottoreista nettimotossa? Oot kyllä ihan pälli :D Kyllähän muihinkin mopoihin saa viripyttyjä, mutta moottoria joutuu usein jotenkin vahvistamaan.
Oon aika vitusti myöhäs mut pvees on jos on 91 alle nii rm alakerta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika vitusti myöhäs mut pvees on jos on 91 alle nii rm alakerta
Vitut ole
- Anonyymi
pokijuhytgfr kirjoitti:
Eikä ole mitään rm konetta pv:ssä :D Mene opettelemaan lisää suzuki tietoa, et oikeasti ole noin jonne? RM80 moottori ja pv:n moottori on ihan eri asia. RM80 moottori vain sopii suoraan pv:n runkoon. Mistä sinä nyt tuon keksit? Alunperin pv on suunniteltu 50cc sylinterille, siitä se EPO50 tulee. Ne 60cc, 74cc ja 80cc pytyt on vain tarvikemalleja, ei pv:n alkuperäisosiin kuulu 80cc sylinteriä. Jos sinä laitat 80cc pytyn kiinni pv:seen, kytkin alkaa melko varmasti luistamaan ja laakerit kuluu moottorista nopeammin kuin 50cc pytyllä, KOSKA PV ON SUUNNITELTU 50cc PYTYLLE. Suzuki RM80 kone sopii peeveeseen, koska runkokiinnikkeet on samoissa kohdissa. Jos pv:ssä olisi rm80 moottori niin miksiköhän kaikki pv kuskit tappelee niistä rm80 moottoreista nettimotossa? Oot kyllä ihan pälli :D Kyllähän muihinkin mopoihin saa viripyttyjä, mutta moottoria joutuu usein jotenkin vahvistamaan.
Puhut asiaa👍👍👍
- urpotkl
ootte kaikki pellejä suzuki pv kulkee vakiona 30 km/h 25cc koneela
- fdgyjhklö
ES!!!
- ulinamies
PV:eeseen käy suoraan RM 80 pytty... Ja viides vaihe vietiin pois nopeuden rajottamiseks...
- rfytguyji
NIIN KÄY, MUTTA PV:SSÄ EI OLE RM80 MOOTTORIA! Viides vaihde otettiin pois, koska aiemmin Suomessa oli 40km/h rajoitus mopoille.
- 300 hv
45km/h pv:t iha paskoja antakaa olla vakiona ja älkää virttäkö saatanan apinat!!!
meen teistä ohi iha heti volvo v40 t4
koneest saatu irti semmoset 300hv!!! et repikää siitä- älähelvetisssä
painu vittuun kaahaamasta volvollas apina, aja siihen jyrkän mäen lähele puuhun sen vitun valkosen ruoskas kanssa, se on ihan paska
- lässyttää
Pv:n lohkot on samat kuin RM50 crossipyörässä mutta vaihteiston välitykset on erilaiset.
- Upiih
Miks vitussa tääl vaan kaikki jonnet pätee jostain maailman turhimmista asioista hitto malossin 80cc pytty ja gianelli tehari nii ihan hyvin toiminu. Ja jos pullakahvit tarjoo ni ei se mäntä mikään kallis oo ja jos menee pytty nii sit on kallis mut en oo vaa miettiny sinne asti
- Homoseksuaaliboo87
Mites sitte kiertokanki tytöt??
- Smake!"!
Vittu mitä paskamyrskyä ja vituttaa nuo tietämättömät jonnet jota vaan pätee ja mistää ei tiedetä mitään mut niiltä voi rahat kusettaa ja myydä "viriosaa" ylihinnalla ;)
- nettinettinetti
netissäkä aattelit myydä kun et osaa mitään ilman nettii?
- jan1+140?
niin vaan onhan nyky pv:ssä kai tuorevoitelu.
- PEUSSILLA LEIVOTAAN!
Suzuki PV mootori on suunniteltu 50cc sylinterille eikä millekkää 80cc uunille..
mikäli omistat SUZUKI PV:een ja siinä on 80cc sylinteri niin onneksi olkoon pääset todennäköisesti leipomaan sillä joulun kunniaksi vielä tortut ja miksikäs ei leivo ihmeessä piparit samalla! - pvmies2014
Kyllä pvn alakerta kestää 80cc pytyn.
- Kappas Saatana
Älä helvetissä.
- lässyttävätpeeveestä
Kappas Saatana kirjoitti:
Älä helvetissä.
nää on näitä nettipilluja...älä välitä
- ihan vaan tiedoks
suzuki pv alakerta on rm50 alakerta joka on rajoitettu 50cc ku ruvettiin tuomaan suomeen... JA koska se on rm50 moottori se kestää ihan yhtä hyvin 80cc koska minkä takia pvn alakertaa sitte menee viides vaihde ja kone o sama ku rm80
- Yrjö
Pv moottorisia on useita eri malleja.(Ts,Gt,Zr,Or,Ds...)
Rm 80 moottorin lohkot ovat erilaiset kuin pv:ssä. Paitsi 1977 vuoden mallissa ovat samanlaiset. 1978 eteenpäin rulivat isot huuhtelu lähdöt.
Ds 80 lohkot ovat tehty samalla muotilla kuin pv:n lohkot. - Penis pitää
2l oohoocee 3/4 puhaltimella sierra jättää sen
- Pylly nalle
Suzuki Pv "asian tuntijat" Ei vittu :DDD Jotain jonneja runkkaamassa ringissä isän tallissa pv:lle kun ei lissut kiinnosta, taidatte runkata mopo putkille. Virtalukot tuli vasta 2002 ja miten se painorajotus liittyy siihen? onko sun mutsis muka nii läski että virtalukko lukittee rati ettei voi ajaa? Oot iha vitun säälittävä, ja se pv kulkee ainakin 55kmh vakiona kunha sun mutsis ei aja sillä, ja sulla ei oo mitään asiaa virittää sitä se on kuules laitonta siitä voi lähteä vaikka henki. Mieti ku sun mutsis ajaa 10kmh kovempaa, tiiäkss että bussilline lapsia vois kuolla sen takia
- Anonyymi
Ei se kulje 55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kulje 55
joo iha muute vaa omistan orkkis pevetin ja huiput on 58
- mun pv menee 73km/h
oot sie oikeesti noi vitun tyhmä, vai esität sie vaa ? pv:een viimoseks vuosimalliks jäi -00 et ei sitä ole tehty enää 02!! kun sen valmitus lopettiin silloin
ja se ei kuulu sulle hevon vittuakaan jos toiset laittaa kulkemaan vaikka 65km/h tai 80 km/h, vitun äpärä
hanki vittu elämä ja painu vittuu täältä - Pylly nalle
Mitä vittua sä tuut siihe leijuu sun PV:lläs et se menee 73kmh tajuutsä et se on laiton, se ei saa mennä yli 45kmh vittu!. Ja mun PV vuosimalli on 2003, Siellä lukee rungossa. Se menee just ja tasan 45km/h ei vittu mee yhtää yli, oikeesti tommosii sun kaltasii pienii junnui sais vetää turpaa oikee kunnolla ja ajaa mopolla yli. Jos tuut vittu viel sanoo ettei PVst oo uudempaa vuosimallii ku -00 nii sun henki lähtee. Mä tuun mun jätkien kaa hakkaan sut, se on vittu vika päivä ku näät valoo ja oma ruman naamas.
- voi voi voi
muhahahaahahahaahah, oikee sun homo kaverien kaa tuut muahahahah voi vittu mikä pelle !! muhahah
mie laitan sen kulkemaa vaikka 100 jos mua huvittaa nii se ei kuulu sulle vittuakaan !!
pv:een valmitus loppu -00- Anonyymi
Pevetin valmistus loppu muistaakseni 2004, tuonti lopetettiin 2000
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pevetin valmistus loppu muistaakseni 2004, tuonti lopetettiin 2000
Loppu kuule 2000
- veepee2
kellää ollu pvssä 110 ceecee? kaverin veepeessä on 110 en tiiä tais olla 24mm kaasari ja turbo kitin teho pako putkella, sil oli joku erikois tulppa joka on tarkotettu kisa ajoihi, emmä tiiä mut se keulii ku hipasee kaasua, eilenki me keulittii sen ja mun manki kaa s marketin taka pihalla meni ihan vitun lintassa se oli saanu sen menee tutkaa kesäl 113kmh ei ees tullu sakkoi tai kortti lähteny.
- TÄHMITÄ
kuka ajaa peeveellä ilman 80cc pyttyä!?!?!?!?!?!?!?????
- parivaktaasinulleki
"Suzuki pv:ssä ei ole 80cc sylinterille suunniteltua alakertaa. Japanissa malli on tunnettu nimellä EPO 50, tietoa löytyy netistä jos osaa käyttää sellaista ihme kapinetta kuin GOOGLE. Kuka nyt edes sai päähänsä, että pv:t on muka suunniteltu 80cc sylinterille? EPO 50 tarkoittaa 50cc mopoa."
ölö ölö ölö ihanks totta?
hanki oikea tietosanakirja. siinä ei kuitenkaan varmaan jauheta jostain paskamopoista kun
eihän niillä aja kuin pellet.
"kuka ajaa peeveellä ilman 80cc pyttyä!?!?!?!?!?!?!?????"
Kaikki pitäs ajaa, koska sillä ei saa ajaa yli 45km/h vai oletko vitun urpo
huonosta perheestä missä isät ja äidit ei välitä mistään mitään? hei vitun urpo hei? - viritättemopoa
"kellää ollu pvssä 110 ceecee? kaverin veepeessä on 110 en tiiä tais olla 24mm kaasari ja turbo kitin teho pako putkella, sil oli joku erikois tulppa joka on tarkotettu kisa ajoihi, emmä tiiä mut se keulii ku hipasee kaasua, eilenki me keulittii sen ja mun manki kaa s marketin taka pihalla meni ihan vitun lintassa se oli saanu sen menee tutkaa kesäl 113kmh ei ees tullu sakkoi tai kortti lähteny."
homoilitteko samalla vai antoiko isänne kyrpää perseeseenne kun olette noin vitun vajakkeja?- Anonyymi
Mun PV menee 300kmh sitten se lähtee lentoon😁😁😁😁😁👍👍
- janne777778
"mie laitan sen kulkemaa vaikka 100 jos mua huvittaa nii se ei kuulu sulle vittuakaan !!"
sinä mitään laita kulkemaan, tai pistetään sua turpaan.
painetaan sakkolaput perseesees ja isälles toinen puoli lapusta korvien väliin. - ootkovälkkykin
"suzuki pv alakerta on rm50 alakerta joka on rajoitettu 50cc ku ruvettiin tuomaan suomeen... JA koska se on rm50 moottori se kestää ihan yhtä hyvin 80cc koska minkä takia pvn alakertaa sitte menee viides vaihde ja kone o sama ku rm80"
ihan vitun hei kiinnostavaa? opettelitko netistä noi jutut? - sukisuksuksukiseeve
"Eikä ole mitään rm konetta pv:ssä :D Mene opettelemaan lisää suzuki tietoa, et oikeasti ole noin jonne? RM80 moottori ja pv:n moottori on ihan eri asia. RM80 moottori vain sopii suoraan pv:n runkoon. Mistä sinä nyt tuon keksit? Alunperin pv on suunniteltu 50cc sylinterille, siitä se EPO50 tulee. Ne 60cc, 74cc ja 80cc pytyt on vain tarvikemalleja, ei pv:n alkuperäisosiin kuulu 80cc sylinteriä. Jos sinä laitat 80cc pytyn kiinni pv:seen, kytkin alkaa melko varmasti luistamaan ja laakerit kuluu moottorista nopeammin kuin 50cc pytyllä, KOSKA PV ON SUUNNITELTU 50cc PYTYLLE. Suzuki RM80 kone sopii peeveeseen, koska runkokiinnikkeet on samoissa kohdissa. Jos pv:ssä olisi rm80 moottori niin miksiköhän kaikki pv kuskit tappelee niistä rm80 moottoreista nettimotossa? Oot kyllä ihan pälli :D Kyllähän muihinkin mopoihin saa viripyttyjä, mutta moottoria joutuu usein jotenkin vahvistamaan."
ei helvetti mikä apina.
kirjoita nyt vielä kirja tosta vammasesta sususususuki peeveestä.- Pvlinttaa
Ensimmäiset pv tuli suomeen 80cc tiiän koska mu faija osti heti sellase ja vanhois pvs on rm alakerta EI PASKAMYRSKYÄ
- OMISTANSUZUKIN
SUZUKI ON 2 TAHTINEN PASKA JOKA AJAA HILJAA, KIIHTYY HITAASTI LÄHTEE PASKASTI KÄYNTIIN JA EI OLE EDES VIRTALUKKOA
- OikeaAsiantuntija
OIKAISTAAN "FAKTA" 1:
Ensimmäinen PV:n kanssa samanlaisilla lohkoilla varustettu moottori oli Suzuki RM80 1977 mallissa. Tässä mallissa oli alumiininen sylinteri, nelilevyinen kytkin, 5 vaihdetta ja inner-rotor tyyppinen CDI-sytytys.
Myöhemmin moottorista tehtiin versio RM50 1978 malliin kuutiotilavuutta pienentämällä ja vähentämällä kytkinlevyjen määrä neljästä kolmeen. Kuutiotilavuuden pienennys toteutettiin lyhentämällä isku 42,0mm -> 37,8mm ja poraus 49,00mm -> 41,00mm. Sylinteri vaihtui valurautaiseen ja sytytys kärjelliseen outer-rotor tyyppiseen.
Vasta 1979 tulivat ensimmäiset EPO:t, joissa RM50 moottoriin verrattuna ainoat muutokset olivat pienempitehoinen läpätön valurautasylinteri (4 ylösvirtauskanavaa) ja tuoreöljyvoitelupumpun lisäys.
Suomen markkinoille ensimmäiset PV50 mopot tulivat 1981. Tässä vaiheessa sylinteri vaihtui vielä matalaviritteisempään läpättömään alumiinisylinteriin (2 ylösvirtauskanavaa), tuoreöljyvoitelu jäi pois ja vaihteiden määrä vähennettiin viidestä neljään.
Voidaan siis todeta, että PV:ssä on alunperin 80 kuutioiseksi suunniteltu moottori. Sitä on vaan muunnettu "mopompaan" suuntaan kytkimen, vaihdemäärän, porauksen ja iskunpituuden osalta. Laakerit ja vaihteisto sen sijaan ovat säilyneet kestävyyden näkökulmasta samana. Ainoana erona RM80 ja PV50 laakeroinneissa on kiertokangen alapää: Iskun lyhentymisen yhteydessä kiertokangen alapään tappi oheni 17mm -> 16mm ja sitä mukaillen kiertokangen alapään laakeri pieneni mitoista 17x23x14 -> 16x22x12.
PV:n moottorin kaikki sisuskalut sylintereineen voitaisiin siirtää siis RM80 1977 lohkolle. Ainoa varsinainen ero itse lohkoissa on sylinterin pinnapulttien kierteiden koko, joka on RM80 mallissa M8 ja PV50 mallissa M6.
ps. RM80 1978 mallista eteenpäin lohkot muuttuivat erilaisiksi PV:n kanssa. Vaihteiden määrä kasvoi kuuteen, vaihteistotila ja huuhtelulähdöt levenivät, kytkin vahvistui viisilevyiseksi ja tuoreöljypumpun paikka jäi pois.- Anonyymi
👍👍👍👍
- vaioikeeasiantuntija
"oikee asiantuntija" menisit lässyttämään muualle pälä pälä pölö
kylläpä jaksaa näitä "asijantuntijoita" zuzuki peeveet kiinnostaa.
ihme hifistelyä
kyllä ne asiantuntijat on jossain muualla kun pikkulasten mopokeskustelussa netissä - Omistanpv
Hirmu hätä teillä on jostain pv.stä kaikki saa ajaa semmosella moottorilla millä haluaa ja minkä kortti kestää ja mistä poliisi tykkää. Ja totta kai kaikki kuluu enemmän mitä kovempaa ajetaan ja mitä suurempi moottori siellä jyllää.
- 4tgrvfc
mun pv:ssä on 600cc moottoripyörän välit
- Pvmiäs
Kannattaa laittaa volvon nappivitonen kylkeen nii alkaa kestämään ja ku puolan maalaa siniseksi ja laittaa röllitarran kytkinkoppaan nii keulii vaikka ei ois käynnissäkään
- Jutustelija1
PV:n lohko mahdollistaa 80cc kamojen laiton, aloittaja on oikeassa siinä että ei ne sisuskalut ole vakiona samat kuin 80cc crosseissa. Eli ellei niitä vaihda niin sitten mennään mopon alakerralla ja 80cc RM pytyllä.
- Vermeitä
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- Jr80omistava
Suzuki JR80:ssä on sama moottori kuin pv:ssä, 80:llä kuutiolla ja viidellä vaihteella. PV:stä puuttuva viides vaihde on tosiasiassa siis nelonen, eli 3 ja 5 vaihteet moottorista löytyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603705Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen492990Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252898Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3651961- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2091112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27929- 47921
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105904