Sain antibioottikuurin aikana hiivatulehduksen, jota hoidin 2 kertaa canestesilla. (on ollut aiemminkin ja nyt mies hoidettiin samaan aikaan)
No vaiva ei mennytkään ohi ja aina seksin aikana ja jälkeen ilmeni kirvelyä emättimen sisällä sekä kirvelyä pissatessa. Aivan kuin olisi pieniä haavoja joka puolella. Kutinaa ei ole ja kirvely erikoinen kipu menee ohi muutamassa tunnissa.
Voisiko kyseessä olla jokin tulehdus? Aion kyllä ottaa yhteyttä lääkäriinkin, mutta haluaisin kuulla jos jollakin olisi tietoa. Kiitos paljon!
No vaiva ei mennytkään ohi ja aina seksin aikana ja jälkeen ilmeni kirvelyä emättimen sisällä sekä kirvelyä pissatessa. Aivan kuin olisi pieniä haavoja joka puolella. Kutinaa ei ole ja kirvely erikoinen kipu menee ohi muutamassa tunnissa.
Voisiko kyseessä olla jokin tulehdus? Aion kyllä ottaa yhteyttä lääkäriinkin, mutta haluaisin kuulla jos jollakin olisi tietoa. Kiitos paljon!
Vastaukset 1
Vanhimmat
Olisiko kuivat limakalvot syynä, jos tulehdusta ei ole? Jos hiivalääke on niitä kuivattanut hetkellisesti.