Vaimoni ei ole saanut ikinä orgasmia, vinkkejä!

ei saa millään

Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 7 vuotta.

Aluksi ongelma oli "enemmän" minulla, koska laukesin melkein heti. Vähän väliä piti pitää taukoa, että kesti edes jonkun minuutin.

Nykyään kykenen pitempään. Vaimo ei kuitenkaan saa millään orgasmia. On kokeiltu suuta ja sormia ja munaa. Joskus kiihottuu kunnolla ja toivon, että saisipa kerrankin. Tunne menee kuulemma kuitenkin ohi. edes pitkät sormetus-nuolemis-sessiot ei auta.

Tykkää kyllä rakastella ja tuntuu mukavalta, huipennus vaan puuttuu. Olen yrittänut ehdottaa apuvälineitä esim vibraa, muttei suostu hankkimaan sellaista. Ei edes itsetyydytä ikinä.

Sen olen huomannut, että kiihottuu, kun sormettaa pyllyyn. Peppuseksiä ei kuitenkaan olla kokeiltu: "eikä kokeilla".

Olisiko antaa vinkkejä? Mitään välineitä ei saa ostaa kun ei suostu käyttämään.

97

7884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen vfdvfdvfvf

      Minä en ainakaan ole saanut välineistä mitään apua. En myöskään saa orgasmia miehen kanssa, vaikka hän onkin todella taitava suuseksissä, eli mahdollisuudet olisivat kyllä.

      Itse saan sen kuitenkin itselleni aina, mutta fantasioimalla ja sormella, vibra esim. ei tunnu missään.

      Olen siis tullut johtopäätökseen, että joku korvien välissä oleva asia puuttuu seksistä miehen kanssa. Ehkä sen voisi opetella jotenkin, tai opetella pyärittämään sellaista fantasiaa omassa päässä tms. Eli kyse on henkisestä jutusta, ei tekniikasta tai välineistä.

      Pelottava asia mielestäni on, että syvällä sisimmässäni tiedän, että kaipaisin oikeasti paljon rajumpaa kohtelua kuin mitä tältä enemmän hellältä mieheltä saan. Olen miettinyt, että millaista seksi olisi dominoivamman miehen kanssa, kiihottaisiko se enemmän. Ehkä, ehkä ei, mutta olisi kiva saada joskus kokeilla sellaista, mutta tuskin käytännössä tulee toteutumaan se haave.

      • nloln

        Voin sanoa, että sen jälkeen kun sain oikein dominoivaa miestä, ei ole kukaan muu enää tuntunut miltään. Melkein toivoisin etten olisi sitä kokenut.

        Pyydän kyllä aina rajumpaa kohtelua, mutta ei sitä miehet osaa toteuttaa sellaisella oikeanlaisella kiihkolla joka tulee kun oikeasti tykkää dominoida. Menee vieläkin melkein jalat alta kun mietin seksiä hänen kanssaan, huh huh... samaa ei voi sanoa muista kokemuksistani :/


      • anna jo
        nloln kirjoitti:

        Voin sanoa, että sen jälkeen kun sain oikein dominoivaa miestä, ei ole kukaan muu enää tuntunut miltään. Melkein toivoisin etten olisi sitä kokenut.

        Pyydän kyllä aina rajumpaa kohtelua, mutta ei sitä miehet osaa toteuttaa sellaisella oikeanlaisella kiihkolla joka tulee kun oikeasti tykkää dominoida. Menee vieläkin melkein jalat alta kun mietin seksiä hänen kanssaan, huh huh... samaa ei voi sanoa muista kokemuksistani :/

        Oi vitsi, voin samaistua sinuun "nloln". Miehellä pitää olla joku tietty röyhkeys ja itseluottamus, semmoinen tekaistu juttu ei toimi.


      • Anonyymi

        puhuminen auttaa jos olet herkkä rauhallinen nainen ei myöskään miehesi uskallla revitellä


    • ap

      Vaikea kuvitella, että vaimo alkaisi fantasioimaan. Hänellä on kyllä uskonnollinen tausta, joten liekkö se vaikuttaa, ettei pysty olemaan täysin luonnollisesti (sinut itsensä kanssa seksuaalisesti).

      Tykkää myös hieman rajummasta hommailusta ja välillä taas hitaasta rauhallisesta. Onko tuo sitten korvien välissä oleva juttu. Uskon, että paremmat mahkut olis orkku saada jos itse alkaisi sitä "löytämään". Ei vaan kuulemma nappaa yksin räpläily.

      • luckylady

        Räpläilkää sitten yhdessä. Ei kai vaimosi ikinä opi tuntemaan edes omaa kroppaansa ja sukupuolielimiään, ettei tutustu itse niihin oikeasti.


    • Mie vaan

      Jep jep, vaimokin (ei tietääkseni saanut orkkuja ainakaan minun kanssa) aina kun kysyin, kielsi mitään suristimia hankkimasta. Mutta sitten kun lopulta kävin puodissa ostoksilla, laitoin käyttökuntoon ja kysyin haluaako kokeilla, silmät oikein loisti. Näki että hän yritti peittää innostustaan. Pistin liukkaria dildoon ja aloin surisevalla kärjellä kiusailla vakoa, jo kohta piti saada itse etsiä sillä parhaat paikat. Alle 10 minuutin hän jo sai sen kaivatun orgasminsa.

      Ostoksille siitä vain ja panosta laatuun, sellainen hiljainen ja tehokas, monia eri hierontaohjelmia ja ei juurikaan isompaa kuin mitä jalkovälistäsi löytyy! Perhonenkin on erittäin hyvä, sitä kun voitte käyttää yhdynnän aikanakin, saattaa vaikka vahingossa lipsahtaa se O naidessakin!

      Hommasin myös pienen anaalitapin, joka yllättävän liukkaasti pistettiin rakastelun ajaksi itse peppuun, vaikke hän missään nimessä kaluani sinne haluakaan. Tykkäsi siitä tapin antamasta tuntemuksesta.

      Tiedän että suristeli leluilla aika paljon omin päinkin kun ne oli hommattu, vaikkei omien sanojensa mukaan ole ikinä halunnut sormilla itselleen höpöä tehdäkään.

      Välineisiin kiinnostus laantui sitä mukaan kun hän oppi orgasmia varten itsensä "vapauttaa turhasta kontrollista" ja nykyään saan alle 5 minuutin sormetuksella annettua orgasmin hänelle.

      Todella suosittelen kauppareissua ja tee se HETI! Olisin itsekin tehnyt sen 10 vuotta aiemmin, jos olisin arvannut miten paljon se auttoi hänen orgasmin saantiinsa. Nainen ei aina sano sitä mitä tarkoittaa... Tajusinhan minä heti kun hän sai ekan orkkunsa suristimien avulla, ettei ollut juuri yhdynnöissä saanut. Siitä ei voi erehtyä..

    • Naaaaaaaaaaaainen

      Olen samaa mieltä, että käypä itse ostoksilla tai tilaa netistä. Mitä suristimiin tulee, kaikki naiset ovat erilaisia. MUTTA, jos yhdyntäorkku ei irtoa, niin varmaankin klittasuristin on paras valinta tähän :) Ainakaan minä, eikä juuri kukaan kavereistani saa mitään irti surisevasta dildosta :) (ellei sitä laita klitorikselle) Kunnollinen sellainen.. Hyvä tuottaa tulosta alle 30 sekunnissa, jos on tarpeeksi kiihottunut :)

      Jos nainen ei ole kiinnostunut edes kokeilemaan näitä, vaikka kantaisit kotiin.. On vika 99% varmasti hänen korviensa välissä. Silloinpa et voi asialle juuri mitään :(

      • Naaaaaaaaainen

        Eli pointtina siis, että jos nainen ei saa sitä yhdynnässä, hän tuskin saa mitään irti dildosta (siis siitä jutusta, mikä työnnetään pildeen sisälle, pitkulainen, peniksenkaltainen) vaikka se surisisi :) Lähtisin ensin hakemaan klitorisorgasmia (paljon helpompi valtaosalle naisista) ja ehkä joskus ajan kanssa sitten yhdynnässä, tulee jos tulee... Kun oppii klitorissuristimen orkkuihin, niin se on helppo pitää paikallaan yhdynnänkin aikana :)


      • Mie vaan
        Naaaaaaaaainen kirjoitti:

        Eli pointtina siis, että jos nainen ei saa sitä yhdynnässä, hän tuskin saa mitään irti dildosta (siis siitä jutusta, mikä työnnetään pildeen sisälle, pitkulainen, peniksenkaltainen) vaikka se surisisi :) Lähtisin ensin hakemaan klitorisorgasmia (paljon helpompi valtaosalle naisista) ja ehkä joskus ajan kanssa sitten yhdynnässä, tulee jos tulee... Kun oppii klitorissuristimen orkkuihin, niin se on helppo pitää paikallaan yhdynnänkin aikana :)

        Jeps, allekirjoitan tuon että klitalle on kohdistettava toimet. Meillä on sellainen dildo jossa on moottori kärjessä ja lisäksi keskellä vartta. Vaimo tykkää siitä juuri siksi, että voi puristella sitä sisällään, mutta varressa oleva moottori täristää klitan seutua kun painaa vartta napaa kohti. Siinä kun vielä hitaan kiduttavasti liikuttaa ulos sisään.. Aina yhtä mielenkiintoista katsoa naisen orgasmi ja sitten pääsee kunnolla laukaistuun, liukkarista ja naisen omista nesteistä liukkaaseen pilluun huippukiihottuneena tyhjentämään kassit. Pitää varmaan illalla taas kaivaa pitkästä aikaa se "apumies" kaapista..

        Monesti olen ajatellut että naisen voisi ehkä olla helpompi saavuttaa orgasmi tietyssä asennossa. Nimittäin lähetyssaarnaajassa, mutta naisen jalat melkein yhdessä ja miehellä jalat ulkopuolella, siinähän kalun varsi liikkuu juuri klitorista hangaten.. Mitä olet Naaaaaaainen siitä mieltä?


      • ap
        Mie vaan kirjoitti:

        Jeps, allekirjoitan tuon että klitalle on kohdistettava toimet. Meillä on sellainen dildo jossa on moottori kärjessä ja lisäksi keskellä vartta. Vaimo tykkää siitä juuri siksi, että voi puristella sitä sisällään, mutta varressa oleva moottori täristää klitan seutua kun painaa vartta napaa kohti. Siinä kun vielä hitaan kiduttavasti liikuttaa ulos sisään.. Aina yhtä mielenkiintoista katsoa naisen orgasmi ja sitten pääsee kunnolla laukaistuun, liukkarista ja naisen omista nesteistä liukkaaseen pilluun huippukiihottuneena tyhjentämään kassit. Pitää varmaan illalla taas kaivaa pitkästä aikaa se "apumies" kaapista..

        Monesti olen ajatellut että naisen voisi ehkä olla helpompi saavuttaa orgasmi tietyssä asennossa. Nimittäin lähetyssaarnaajassa, mutta naisen jalat melkein yhdessä ja miehellä jalat ulkopuolella, siinähän kalun varsi liikkuu juuri klitorista hangaten.. Mitä olet Naaaaaaainen siitä mieltä?

        Kiitos ajatuksista! Olen katsellut netistä jotain sievää ja pienehköä suristinta ja puhunutkin siitä vaimolle silloin tällöin.

        Vaikkei ne kalliita olekaan, niin on jäänyt ostamatta turhan rahanmenon takia. Jos siis jäisi käyttämättä (vaimo on vastahankaan). Ajattelin kuitenkin hankkia teidän suositusten perusteella jonkun laitteen.

        Varmaan kannattaa miettiä jotain tyylikästä ja pientä apuvälinettä, että kynnys kokeilla olisi pieni. Ei siis mitään mahtavaa jormaa.

        Katsotaan miten käy. Voin kirjoittaa tänne sitten auttoiko, jos vain muistan.


      • tuiku1
        Mie vaan kirjoitti:

        Jeps, allekirjoitan tuon että klitalle on kohdistettava toimet. Meillä on sellainen dildo jossa on moottori kärjessä ja lisäksi keskellä vartta. Vaimo tykkää siitä juuri siksi, että voi puristella sitä sisällään, mutta varressa oleva moottori täristää klitan seutua kun painaa vartta napaa kohti. Siinä kun vielä hitaan kiduttavasti liikuttaa ulos sisään.. Aina yhtä mielenkiintoista katsoa naisen orgasmi ja sitten pääsee kunnolla laukaistuun, liukkarista ja naisen omista nesteistä liukkaaseen pilluun huippukiihottuneena tyhjentämään kassit. Pitää varmaan illalla taas kaivaa pitkästä aikaa se "apumies" kaapista..

        Monesti olen ajatellut että naisen voisi ehkä olla helpompi saavuttaa orgasmi tietyssä asennossa. Nimittäin lähetyssaarnaajassa, mutta naisen jalat melkein yhdessä ja miehellä jalat ulkopuolella, siinähän kalun varsi liikkuu juuri klitorista hangaten.. Mitä olet Naaaaaaainen siitä mieltä?

        toi vika kysymys niin joo se on totta mäkin saan orgasmin kun mua nuolaan tai rämpytän itse itseäni mut muuten en ole mieheni kanssa saanut pitäiskö ostaa perhonen?


    • Naaaaaaaaaainen

      https://www.huippukiva.fi/products.aspx?key=ilmaiset

      Eipä ole rahanmenoa :) Tollasella mikä on tossa tokana irtos sinkkuaikana kyllä muutamassa minuutissa aika monta lopputulosta ;) Tosin ei tolla kärjellä vaan laittamalla se varsi klittaa vasten ;D

      Noilla penisrengasväristimillä ei tee mitään :) Niitä on vähän niinkun pakko käyttää lähetyssaarnaajassa ja jos yhtään lasket painoa naisen päälle, niin se sattuu aivan keleesti :)

      Mie vaan: Toi on ihan jees, mutta jos on orkkuvaikeuksia, niin en usko ton kiihotuksen riittävän.. Eikä onnistu, ellei miehellä ole kohtalaisen pitkä peli :(
      IMHO

    • 14+18

      Kyllähän tuo kuulostaa korvien välissä olevalta ongelmalta, jos vaimo kerran suhtautuu kielteisesti itsetyydytykseen ja seksivälineisiin. Itse sain ensimmäisen orgasmini hierovan suihkun avulla oikeastaan vahingossa jo ihan pikkutyttönä. Olin lukenut jostain naistenlehdestä, että hierovaa suihkua voi käyttää tähän tarkoitukseen, ja uteliaisuudesta kokeilin. Yllätys oli suuri, kun sain orgasmin melkein heti. Sen jälkeen oli helpompaa opetella laukeamaan muilla keinoin, eikä minulla sitten ollutkaan mitään ongelmia asian kanssa, kun aloitin varsinaisen sukupuolielämän. Olin jo oppinut, miltä orgasmi tuntuu ja mitä sen saamiseksi pitää tehdä.

      Onko teillä hierovaa suihkua? Jos ei, voi tavallisesta suihkusta ruuvata sen suihkuosan irti niin, että pelkkä letku jää jäljelle. Tämän vesisuihkun kun suuntaa klitorikselle, orgasmi tulee ainakin minulla aina alle minuutissa. Huomaa, että vedenpaine ei saa olla kovin luja eikä emättimen sisään saa missään nimessä suihkuttaa. Jos varsinaiset seksivälineet ahdistavat vaimoasi, voisi tämä suihkujutttu olla kokeilemisen arvoinen vaihtoehto. Menkää yhdessä suihkuun, ja kosketellessasi vaimoasi sieltä täältä otat sitten varovasti suihkun avuksi.

      • vesinainen

        100 %:n takuuvarnma saada kunnon orgasmi vesijohdolla. Kun levittää vielä isot häpyhuulet ja jalat täysin auki , että vesi pääsee kunnolla klitorikselle. . Helpoin tapa mennä lattialle selälleen vesihanan alle ja levittää siinä jalat auki. Kädet on silloin vapaat ja voi vaikka nipistellä nännejä


    • Mie vaan

      Joko aloittaja olet hommannut surisevaa kotiin ja millaisen hankit, löytyikö se O sen avulla? Jos et ole vielä hankkinut, laitahan töpinäksi. Saattaa vaimollesi aueta ihan uusi maailma. Itse ajattelin hommata seuraavaksi sellaisen we wibe tyyppisen, jota voi käyttää yhdynnän aikanakin.

      • Mie vaan

        Ai niin, piti vielä tuosta sormetus pyllyyn jutusta kysäistä. Siis sormetatko yhdynnässä vai ilman yhdyntää? Jotkut naiset nimittäin innostuvat tosissaan kun takaapäin lykkiessä samalla hyväilee anusta tai jopa työntää syvemmällekin sormettaen. Entä jos pakaralle nätisti läpsäiset, jotkut vaan vaatii hiukan rajumpaa käsittelyä, jotta nautinto irtoaa. En tiedä, mutta luulisin monen uskonnollisen kasvatuksen saaneen naisen kuuluvan tähän sakkiin..


      • .ap

        Olen hankkinut suristimen, semmosen missä 10 erilaista "surruutusta". Olen siitä puhunut ja näyttänytkin kerran, mutta vastauksena tähän asti on ollut, että "en halua - kokeillaan sitten joskus kun on sellainen olo".

        Vaimolla täytyy siis olla mielentila ja rentous täysin kohdillaan, ennenkuin sen kokeilemista voi harkita.

        Odotellaan siis vielä :)


      • .ap
        .ap kirjoitti:

        Olen hankkinut suristimen, semmosen missä 10 erilaista "surruutusta". Olen siitä puhunut ja näyttänytkin kerran, mutta vastauksena tähän asti on ollut, että "en halua - kokeillaan sitten joskus kun on sellainen olo".

        Vaimolla täytyy siis olla mielentila ja rentous täysin kohdillaan, ennenkuin sen kokeilemista voi harkita.

        Odotellaan siis vielä :)

        Vastaus vielä tuohon sormetukseen. Eli yhdynnässä ja kutittelun lomassakin. Tykkää ja kiihottuu siitä kovasti.

        Se viimeinen silaus kuitenkin puuttuu. Vaikka kuinka kutittelee sun muuta ja voihke alkaa, niin kohta se tunne menee ohi.

        Muttamutta.. ehkä tässä syksyn mittaan vielä päästään kokeilemaan sitä vibraakin. Olen miettinyt, että pitäisikö "vaatia" vaimolle korvatulppia ja silmäsidettä sitten, kun joskus saan suristella ekaa kertaa vaimoa? Hän sanoi, että sen testaaminen jännittää ja vie halut pelkkä ajatuskin. Siksi mietin, että vaimo voisi olla piilossa (henkisesti) eikä tarttisi jännittää. Mitä mieltä?


    • K P

      Mie jyystän ja nuolen molemmat reijät, soita heti. p.0405165477

    • Vika on vaimosi

      korvienvälissä ;-)

      • .ap

        Niin näyttäs olevan :)


      • hahaha......

        Laitakko kuvaa naisesta jonka klitoris sijaitsee korvien välissä.


    • 4+16

      Muutama käynti seksuaaliterapeutilla saattaisi auttaa, suosittelen :)
      Voin sanoa olevani lähes elämäni velkaa omalleni :)

      • .ap

        Kiitos vinkistä! Ei ole tuota tullutkaan ajatelleeksi. Mikäli tämä ei tästä miksikään muutu, täytyy tuota terapeutilla käyntiä mietiskellä.


      • Mie vaan
        .ap kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Ei ole tuota tullutkaan ajatelleeksi. Mikäli tämä ei tästä miksikään muutu, täytyy tuota terapeutilla käyntiä mietiskellä.

        Ei jumankauta, olet ostanut vehkeet ja pelkästään näytät! Nyt toimintaa, hyvä mies...

        Otapa se laite jo tänä iltana valmiiksi liukastettuna yöksi peiton alle ja alat eka käsin hivellä, mutta vietkin laittteen hävylle, sitten käyntiin. Ei hän siitä enää häpeän takia karkuun lähde, vaan pian alkaa voihkia kun se yllättäen tuntuukin hyvälle. Ja kun laite surraa klitalla, annat sormea peppuun samalla. Eiköhän irtoa orkut piankin?

        Tai ehkä teidän tapauksessa juttu on niin ettei hän voi rentoutua lauetakseen kun on toisen seurassa (pelkää mokaavansa ja menettävänsä itsekontrollin). Jos näin mietit, hyvä konsti voisi olla, että laitat sen käyttövalmiina yöpöytänsä laatikkoon liukkarin kanssa, lähdet vaikka elokuviin ja sanot että tutustuu siihen ihan kaikessa rauhassa itsekseen.

        Ehkä yhteisten leikkien aika on vasta sitten, kun hän ensin on saanut rauhassa tutustua siihen.


      • .ap
        Mie vaan kirjoitti:

        Ei jumankauta, olet ostanut vehkeet ja pelkästään näytät! Nyt toimintaa, hyvä mies...

        Otapa se laite jo tänä iltana valmiiksi liukastettuna yöksi peiton alle ja alat eka käsin hivellä, mutta vietkin laittteen hävylle, sitten käyntiin. Ei hän siitä enää häpeän takia karkuun lähde, vaan pian alkaa voihkia kun se yllättäen tuntuukin hyvälle. Ja kun laite surraa klitalla, annat sormea peppuun samalla. Eiköhän irtoa orkut piankin?

        Tai ehkä teidän tapauksessa juttu on niin ettei hän voi rentoutua lauetakseen kun on toisen seurassa (pelkää mokaavansa ja menettävänsä itsekontrollin). Jos näin mietit, hyvä konsti voisi olla, että laitat sen käyttövalmiina yöpöytänsä laatikkoon liukkarin kanssa, lähdet vaikka elokuviin ja sanot että tutustuu siihen ihan kaikessa rauhassa itsekseen.

        Ehkä yhteisten leikkien aika on vasta sitten, kun hän ensin on saanut rauhassa tutustua siihen.

        Otin sen (silloin kun näytin) tyynyn alle ja siinä touhuillessa sanoin että kokeiltaskos tätä (näytin vibraa). Sanoi heti, että EI. Otti kuitenkin käteen ja kokeili käyntiin. Sanoi, että jännittää niin paljon, ettei voi rentoutua. Pakko oli viedä kaappiin koko laite.

        Mielellään jättäisin vehkeen kokeiltavaksi, mutta en usko sitä käytettävän. Voisin tietysti kokeilla sitäkin vaihtoehtoa.

        Niin ja semmonen juttu oli myös: Ajattelee mun odottavan vibran tekevän ihmeitä (orkun). Pelkää kai sitäkin, ettei se tuo tyydytystä ja minä pettyisin.


      • Mie vaan
        .ap kirjoitti:

        Otin sen (silloin kun näytin) tyynyn alle ja siinä touhuillessa sanoin että kokeiltaskos tätä (näytin vibraa). Sanoi heti, että EI. Otti kuitenkin käteen ja kokeili käyntiin. Sanoi, että jännittää niin paljon, ettei voi rentoutua. Pakko oli viedä kaappiin koko laite.

        Mielellään jättäisin vehkeen kokeiltavaksi, mutta en usko sitä käytettävän. Voisin tietysti kokeilla sitäkin vaihtoehtoa.

        Niin ja semmonen juttu oli myös: Ajattelee mun odottavan vibran tekevän ihmeitä (orkun). Pelkää kai sitäkin, ettei se tuo tyydytystä ja minä pettyisin.

        Eli häntä jännittää kokeilla sitä kun olette kahdestaan, ei tiedä saako sillä tai häpeää mahdollisia reaktioitaan orgasmiin jne.

        Jätät vain sinne yöpöytänsä laatikkoon ja sanot että kokeilee ihan rauhassa itsekseen, kun ei kotona ole muita. Takuulla uteliaisuus voittaa ja parin viikon sisällä alkaa pattereita kulumaan. Äläkä utele onko käyttänyt, voi olla senkin myöntäminen iso asia hänelle. Jos se tuo orkun hänelle, varmaankin sen kertoo itse kun on vain valmis kertomaan.

        Me ollaan joskus käytetty niinkin, että rakastellessa lusikasta olen laittanut sauvan vaimon klitalle ja tykkäsi kyllä. Ei saanut kuitenkaan silloin orkkua, sanoi ettei voi keskittyä molempiin yhtäaikaa, vaikka olisin ollut paikallaan hänen sisällään..

        Jos joskus vapautuu niin paljon, että kokeilee sinun kanssa yhdessä sitä, anna tehdä itse ellei pyydä sinua tekemään sillä. Keskityt vaikka hyväilemään ja suukottelemaan häntä eri puolilta kehoa..


    • Vetäse kortonki

      kullinpäälle ja laita kuivattuja herneitä sissään sellaisella pelilläkun survot niin on ihme ettei alla olevalla jotakin tapahdu.

    • omankehontuntijat

      "Ei edes itsetyydytä ikinä." !1111?

      Jos nainen ei itse tiedä miten orgasmi saadaan, niin on turha sitä kysyä ulkopuolisilta. Naisen orgasmin saamattomuus ei ole koskaan miehen vika. Miehen orgasmi ei myöskään ole naisen aikaansaama.

      • .ap

        Jos tietäisi, kertoisi varmasti minullekin.

        Jotain on seksuaalikasvatuksessa mennyt pieleen, kun kokee koko asian jotenkin jopa "vääränä".


      • .ap

        Jos tietäisi, kertoisi varmasti minullekin.

        Jotain on seksuaalikasvatuksessa mennyt pieleen, kun kokee koko asian jotenkin jopa "vääränä".

        Taitoa vaikea mitata, kun ainut kumppani.


      • tfyguhij
        .ap kirjoitti:

        Jos tietäisi, kertoisi varmasti minullekin.

        Jotain on seksuaalikasvatuksessa mennyt pieleen, kun kokee koko asian jotenkin jopa "vääränä".

        Taitoa vaikea mitata, kun ainut kumppani.

        sinäpä sen sanoit,ainoa kumppani,luin sun ketjua ja ajattelin koko ajan että olet(te)kokemattomia


    • Sehän on

      taitolaji jota eivät kaikki miehet hallitse,kokenut kaiken tietää.

    • Lähetä minunluokse

      viikonlopuksi kylään niin opetellaan rakastelun taitoja. sen jälkeen homma toimii

    • Mie vaan

      Jokos aloittajalla on suristin testattu vaimon toimesta? Mitä tykkäsi?

    • fuji moto

      "... apuvälineitä esim vibraa, muttei suostu hankkimaan sellaista."

      Minä olen ostanut pari dildoa meille. Kun ollaan hommissa, niin rouva ei koskaan ehdota niiden käyttöä. Mutta olen huomannut että niiden asento vaihtuu säilytyspaikassa...

      "Ei edes itsetyydytä ikinä."
      Meillä rouva nykyisin jo tunnustaa joskus niin tekevänsä.

      "Sen olen huomannut, että kiihottuu, kun sormettaa pyllyyn."
      Tätä jos meillä tekee niin kunnon O on varma. Oli kyseessä sitten nuolu, sormetus tai pano, ja kun laitan sormen pyllyn suulle, niin rouva ikäänkuin imee sormen pyllyyn

    • .ap

      Ei vaihdu pikku vibran asento säilytyspaikassa. Enkä usko, että tyydyttää yksin. On sanonut sen olevan jotenkin ällöttävää (täh?).

      Monia erejä lähestymistapoja olen kokeillut asian kanssa, mutta ei kun ei. Muuten kutitella saa, mutta apuvälinettä ei saa edes näyttää. Nyt sen laitteen olemassaolo on jo ruvennut itseäni häiritsemään. Tekisi välillä mieli heittää se menemään.

      Odottelua siis vielä. Ajattelin, että kun tulee aktiivisempi kausi "sillä" rintamalla, niin jossain välissä voisi antautua kokeilemaan surruutintakin. Pitäisi vaan päästä alkuun.. uskon, että tykkää siitä.

      • Mie vaan

        Pakko myöntää et sulla on pitkä rojekti ollut tuon suhteen. Nyt joko odottelet rauhassa tai etenet suoraan toimintaan. Jos jälkimmäiseen päädyt, suihkunraikkaana lämmittelet naisen huolella, hankkiudut niin että hänellä peppu pystyssä ja olet takanaan. Nuolet pillua takaapäin, sitten otat jostain lakananvälistä sen vibran. Alat nuolla lähempää peppuaukkoa, samalla ujutat sinne vibran klitan paikkeille ja täräytät käyntiin. Kyllä hän siitä asettuu kun huomaa miten hyvälle se tuntuu. Jos ei suutu ja työnnä pois, annat vain mennä.. Kieltä kunnolla anukselle ja kohta naistasi viedään..


      • .ap
        Mie vaan kirjoitti:

        Pakko myöntää et sulla on pitkä rojekti ollut tuon suhteen. Nyt joko odottelet rauhassa tai etenet suoraan toimintaan. Jos jälkimmäiseen päädyt, suihkunraikkaana lämmittelet naisen huolella, hankkiudut niin että hänellä peppu pystyssä ja olet takanaan. Nuolet pillua takaapäin, sitten otat jostain lakananvälistä sen vibran. Alat nuolla lähempää peppuaukkoa, samalla ujutat sinne vibran klitan paikkeille ja täräytät käyntiin. Kyllä hän siitä asettuu kun huomaa miten hyvälle se tuntuu. Jos ei suutu ja työnnä pois, annat vain mennä.. Kieltä kunnolla anukselle ja kohta naistasi viedään..

        Päästiinhän sitä viimein kokeilemaan. Mutta eihän se ihan putkeen mennyt!

        Siinä kutittelun lomassa sanoin, että nyt testataan. Vaimo sanoi kohta, ettei tunnu missään! Vähän ajan kuluttua sitten vielä jatkoi, etten mä tiiä mistä kohdasta pitäisi suristella. Mutta itse ei suostunut laitetta pitämään.

        No, päästiinpä siitä "peikosta" kuitenkin. Jospa joskus yksin testaisi sitä rauhassa. Tyytyväinen olen siihen, että kokeiltu ainakin on. Hieman pettynyt samalla siihen, että aika pieni kohta on se mihin pitäisi vibran pään osua eikä se nyt onnistunut.

        Jatketaan..


      • Mie vaan
        .ap kirjoitti:

        Päästiinhän sitä viimein kokeilemaan. Mutta eihän se ihan putkeen mennyt!

        Siinä kutittelun lomassa sanoin, että nyt testataan. Vaimo sanoi kohta, ettei tunnu missään! Vähän ajan kuluttua sitten vielä jatkoi, etten mä tiiä mistä kohdasta pitäisi suristella. Mutta itse ei suostunut laitetta pitämään.

        No, päästiinpä siitä "peikosta" kuitenkin. Jospa joskus yksin testaisi sitä rauhassa. Tyytyväinen olen siihen, että kokeiltu ainakin on. Hieman pettynyt samalla siihen, että aika pieni kohta on se mihin pitäisi vibran pään osua eikä se nyt onnistunut.

        Jatketaan..

        No onkos sinulle tuttua naisen anatomia? Tiedät kai missä kohtaa klitoris on? Ja ettei emättimen päristely monellakaan aiheuta mitään? Jos et tiedä, niin pikaisesti googlettamaan. Löytyy useimmilta naisilta ihan liukkaalla sormella hellästi tunnustelemalla se, joillakin voi olla "hupun alla" piilossa ilonappula, mutta se tulee sitten esille kiihottuessa.

        Katsopas vaikka "yhtä vain pyydän" ketjun loppuun, siellä näkyy olevan ihan hyvä linkki ja sen yksityiskohtaisempia orgasminetsintäohjeita saa kyl etsiä.

        Tämä siitä just seuraa, kun naista ei sitä vähää kiinnosta oma orgasmi, että itse etsisi oikeat sopukat alakerrastaan. Kyllä nyt jokaisen naisen yleissivistykseen kuuluisi osata masturboida. Turha odottaa että se oma mussukka mies osaa sen tuottaa jos edes itsellä ei ole hajuakaan mitä pitäisi tehdä tai mihin koskettaa.

        Mutta hienoo että sait polun pään auki, voipi olla että kiusaus nyt voittaa kokeilla omin päinkin sitä. Ja kyllähän se tutkistelu vibran kanssa yhdessäkin on kiihottavaa miehellekin.


      • Laupeuden sisar

        Meillä taas mies ei suostu kokeilemaan mitään vempeleitä. Sen mielestä ei ole normaalia, jos ei hänen vehkeensä riitä naiselle??


      • Mie vaan
        Laupeuden sisar kirjoitti:

        Meillä taas mies ei suostu kokeilemaan mitään vempeleitä. Sen mielestä ei ole normaalia, jos ei hänen vehkeensä riitä naiselle??

        On se vaan kumma miten moni mies taitaa pelätä että jää jollekin laitteelle toiseksi. Tottahan niinkin voi käydä alkuun, mutta ennenpitkää ne laitteet alkaa kyllästyttää ja aito taas kiinnostaa. oliskohan mieheinen itsetunto heikko? Itse ainakin koen todella kiihottavana katsella vaimon touhua tekokyrvän kanssa.


      • .ap
        Mie vaan kirjoitti:

        No onkos sinulle tuttua naisen anatomia? Tiedät kai missä kohtaa klitoris on? Ja ettei emättimen päristely monellakaan aiheuta mitään? Jos et tiedä, niin pikaisesti googlettamaan. Löytyy useimmilta naisilta ihan liukkaalla sormella hellästi tunnustelemalla se, joillakin voi olla "hupun alla" piilossa ilonappula, mutta se tulee sitten esille kiihottuessa.

        Katsopas vaikka "yhtä vain pyydän" ketjun loppuun, siellä näkyy olevan ihan hyvä linkki ja sen yksityiskohtaisempia orgasminetsintäohjeita saa kyl etsiä.

        Tämä siitä just seuraa, kun naista ei sitä vähää kiinnosta oma orgasmi, että itse etsisi oikeat sopukat alakerrastaan. Kyllä nyt jokaisen naisen yleissivistykseen kuuluisi osata masturboida. Turha odottaa että se oma mussukka mies osaa sen tuottaa jos edes itsellä ei ole hajuakaan mitä pitäisi tehdä tai mihin koskettaa.

        Mutta hienoo että sait polun pään auki, voipi olla että kiusaus nyt voittaa kokeilla omin päinkin sitä. Ja kyllähän se tutkistelu vibran kanssa yhdessäkin on kiihottavaa miehellekin.

        Tottakai tiedän missä klitoris sijaitsee. Se vaan kuulemma tuntuu välillä enempi siitä vierestä ja välillä muualta. Ei siis auta samaa kohtaa hinkata koko ajan.

        Luin sen linkin takana olevan pitkän jutunkin. Hyvä ja yksityiskohtainen juttu oli!

        Vaimon oma kiinnostuksen puute on suurin ongelma! Katsotaan saanko mielipiteen muutettua, jos vielä päästään lähelle sitä "kadonnutta" O:ta.


    • no suulla sit tietys

      muaki se masentaa kun toinen tuntuu vain minun puoletastani rakastelevan, tietysti myötnää että tuntuu hyvällle. 2 kertaa 10v aikana saanut ratsastaessa. kyllään se innostas naista enempi.

      • .ap

        Noniin. Tuli sitten suutuspäissään heitettyä koko suristin roskiin. Riitaa tuli ihan muusta asiasta, mutta joku fiksu mielenliikahdus tuli ja sinne meni.

        Vaimo on kuitenkin vähän tullut O-asiassa vastaan ja saattaa jopa itse "auttaa" kutittelun lomassa. Semmoinen ongelma tuli esille, että klitorikseen alkaa sattua, kun sitä on jonkun aikaa kutitellut. Liukkari on ollut käytössä (meni sekin muuten samalla roskiin.)

        Eipä tässä muuta. Saa nähdä pitääkö ostaa joskus uusi tärryyttäjä.


      • Dr Phil
        .ap kirjoitti:

        Noniin. Tuli sitten suutuspäissään heitettyä koko suristin roskiin. Riitaa tuli ihan muusta asiasta, mutta joku fiksu mielenliikahdus tuli ja sinne meni.

        Vaimo on kuitenkin vähän tullut O-asiassa vastaan ja saattaa jopa itse "auttaa" kutittelun lomassa. Semmoinen ongelma tuli esille, että klitorikseen alkaa sattua, kun sitä on jonkun aikaa kutitellut. Liukkari on ollut käytössä (meni sekin muuten samalla roskiin.)

        Eipä tässä muuta. Saa nähdä pitääkö ostaa joskus uusi tärryyttäjä.

        Eipä tässä tilanteessa nyt auta vibrat, liukasteet eikä muutkaan fyysiset tekijät.
        Vaimosi on aiemmin todennut mm anaaliseksistä: "eikä kokeilla". Lisäksi hän valittaa klitoriksen arkuutta, ym.
        Tilanne vaikuttaa erittäin vahvasti henkiseltä ongelmalta kuin fyysiseltä, sillä naisen orgasmi lähtee kaikilla naisilla heidän korvien välistä.
        Vaimollasi on jostain tekijoistä johtuen estoja, liittyen seksiin ja ne pitäis selvittää ennen kuin edes voi odottaa hänen saavuttavan orgasmia.
        Lisäksi pakkotilanne, hermostuminen tai muu, ei nyt auta tilannetta yhtään ;-)
        Seksi on kokonaisuus, johon vaikuttaa kaikki asiat arjessa ja muuna aikana johtuen stressitekijöistä ympäristössä ym. Kaikkien osatekijöiden on siis toimittava, jotta kokonaisuus toimisi.
        Nyt tilanne kannattaisi rauhoittaa orgasmiyritysten suhteen ja siirryttävä keskusteluun, siitä, että mikä mättää. Kuunnelkaa toisianne ja toiveitanne ja laittakaa sängyn ulkopuoliset asiat ensin kuntoon, sen jälkeen on mahdollista, että yhteistyönne toimii myös sängyssä ;-)


    • eräs nainen 42

      pakko kirjoittaa mut vaikea sanoa mikä auttaa sen kerron että ei ainakaan se et siitä tulee pakko unohda koko orgasmi niin yleensä ajan kanssa korjaantuu ja keksi erillaisia kokeiluja ulkona esim vähän koskettelua ynm antaen ajatuksen tehdä töitä naisella, voit myös itse runkata itselles orgasmin naisen nähden mutta älä koske naiseen tavallaan antaa himon kasvaa kun nainen tekee alotteen älä keskity siihen orgasmiin vaan tee omat hommas ja se siitä sen kertaisesta naimis hetkestä eli nainen ei välttämäti lauennut , ja seuraavalla kerralla myös jossain vaiheessa muuttuu koska kyllä nainen haluaa laueta toiset naiset eivät pidä siitä että puhutaan ja ynm vatvotaan miks et saa ja mitä tekisin et saisit ne ei kaikille sovi kannattaa kokeilla eli ei puhetta vaan koskettelua siellä sun täällä ja ruokkia ajatusta mutta älä ihmeessä joka päivä et ainakaan häviä mitään jos kokeilet

      • .ap

        Parin viime kommentin takia täytyy selvittää pari juttua..
        En ole ollut tungetteleva O:n suhteen. Pari kertaa olen vibran ottanut sänkyyn ja muutamia kertoja sitä ehdottanut. Vaimo ei sen käyttöön ole ollut henkisesti valmis. Jonkun verran orgasmista ollaan puhuttu ja vaimo ei pidä sen saamista tärkeänä. Pakkomiellettä ei minullekaan siitä tullut ja nyt olen lakannut siitä puhumasta kokonaan. Jätän asian hautumaan vaimon mieleen.

        Aika harvoin riidellään mistään. Olemme aikamoisia kotihiiriä 2 lapsen takia. Olemme molemmat väsyneitä iltaisin. Kun lapset nukahtaa, ei vaimo jaksa enää ajatellakaan seksiä. Iltaisin sitä kuitenkin ainoastaan pystyy harrastamaan. Vaimo olisi halukkaimmillaan aamulla, mutta siihen ei valitettavasti ole aikaa.

        Olen kyllä ymmärtänyt kokemuksesta, että omaa naista täytyy lämmitellä pitkään, ennenkuin voi haaveilla seksistä. Spontaania pikapanoa ei voi edes kuvitella tässä suhteessa.

        Pieni, mutta suuri edistysaskel otettiin joku päivä sitten, kun emäntä sanoi haluavansa tietää miltä porno näyttää. Ei katsottu. Tällä "tasolla" sitä siis ollaan.


      • Dr Phil
        .ap kirjoitti:

        Parin viime kommentin takia täytyy selvittää pari juttua..
        En ole ollut tungetteleva O:n suhteen. Pari kertaa olen vibran ottanut sänkyyn ja muutamia kertoja sitä ehdottanut. Vaimo ei sen käyttöön ole ollut henkisesti valmis. Jonkun verran orgasmista ollaan puhuttu ja vaimo ei pidä sen saamista tärkeänä. Pakkomiellettä ei minullekaan siitä tullut ja nyt olen lakannut siitä puhumasta kokonaan. Jätän asian hautumaan vaimon mieleen.

        Aika harvoin riidellään mistään. Olemme aikamoisia kotihiiriä 2 lapsen takia. Olemme molemmat väsyneitä iltaisin. Kun lapset nukahtaa, ei vaimo jaksa enää ajatellakaan seksiä. Iltaisin sitä kuitenkin ainoastaan pystyy harrastamaan. Vaimo olisi halukkaimmillaan aamulla, mutta siihen ei valitettavasti ole aikaa.

        Olen kyllä ymmärtänyt kokemuksesta, että omaa naista täytyy lämmitellä pitkään, ennenkuin voi haaveilla seksistä. Spontaania pikapanoa ei voi edes kuvitella tässä suhteessa.

        Pieni, mutta suuri edistysaskel otettiin joku päivä sitten, kun emäntä sanoi haluavansa tietää miltä porno näyttää. Ei katsottu. Tällä "tasolla" sitä siis ollaan.

        Täytyy vielä kysyä, että oletteko minkä ikäisiä? Numeroita ei tartte kertoa mutta noin sanallisesti ilmaisten.


      • .ap
        Dr Phil kirjoitti:

        Täytyy vielä kysyä, että oletteko minkä ikäisiä? Numeroita ei tartte kertoa mutta noin sanallisesti ilmaisten.

        noin kolmikymppisiä


    • Vie lapset

      jomman kumman vanhempien luokse viikonlopuksi vaikka jollakin tekosyyllä jos on mahdollisuus silloin voi kaikessa rauhassa leikkiä ...........................................

      • .ap

        Lapset kyllä on harvoin hoidossa. Yleensä joitakin tunteja kerrallaan - joskus, harvoin. Mutta silloin yleensä käydään syömässä ravintolassa. Olisi kyllä mahtavaa olla yksikin päivä kahdestaan! Vaikka ilman seksiäkin.

        Muttamutta.. sellaista leijuu ilmassa, että kyllä tämä tästä paranee!


      • Dr Phil
        .ap kirjoitti:

        Lapset kyllä on harvoin hoidossa. Yleensä joitakin tunteja kerrallaan - joskus, harvoin. Mutta silloin yleensä käydään syömässä ravintolassa. Olisi kyllä mahtavaa olla yksikin päivä kahdestaan! Vaikka ilman seksiäkin.

        Muttamutta.. sellaista leijuu ilmassa, että kyllä tämä tästä paranee!

        Paranee mutta ei kannata odottaa mitään kovin nopeasti tapahtuvaa muutosta vaan pikkuhiljaa. ;-)
        Nainen on aikas eriskummallinen ja hänen seksielämään vaikuttaa kaikki tekijät hänen ympärillään. Yleensä nainen tulee sinuiksi seksuaalisuutensa kanssa n 40- vuoden iässä kun kiireellinen arki helpottuu lasten kasvaessa ja tullessaan omatoimisemmiksi.
        Kun naisella on "lukkoja" seksin suhteen, niin sitä ei kannata "tyrkyttää" vaan rauhoittaa tilanne ja antaa mennä siten kuin nyt menee ja tyytyä siihen.
        Tärkeää on nyt hoitaa kaikki sängyn ulkopuoliset asiat hyvin, puhua paljon (muusta kuin seksistä) olla lähellä toista henkisesti ja kuunnella ja tukea toista.
        Mulla on omakohtainen kokemus, missä naisen vähäisestä seksuuaalisesta haluttomuudesta emätinorgasmiin kului 10 vuotta ;-)
        Ja nainen saavuttaa emätinorgasmin yhdynnässä vasta silloin kun on sinut omanseksuaalisuutensa kanssa. Näin sanoi Freud. ;-)


    • Takuu orgasmi

      Tarkista on vaimosi nainen ensin ?

    • 65lo33

      Ap
      Minuuttimunan on mahdoton tyydyttää naista.

      • ap.

        Kiitos kehuista! Olin todellakin ennen minuuttimuna, ei vaan 30sek muna.

        Nykyään en enää ole. Osaan ajoittaa pienet tauot / asennon vaihdot oikein ja kestän tarpeeksi pitkään. Vaimolla edelleen orgasmin lähestyessä menee tunne ohi eikä tiedä miksi.

        Seksielämä on muuten monipuolistunut ja nautimme molemmat enemmän kuin ennen. Hyvä niin.


    • Ahah muna pilluun

      Työnnä muna pilluun ah ah

    • Auttava ele

      Sähköhammasharjan pehmeä puoli on paras kiihotin ja vibra sisään samalla. Sinä teet hanttihommia siinä sivussa kunnes tie on vapaa ja varmasti kannattaa kokeilla. Puhdas harja tietenkin ja hyvät öljyt eli liukkarit. Tällä on monen elämä lähtenyt nousuun. Onhan tuollainen kamala stressi kärsittäväksi.

      Kyllä sinäkin sitten kykenet muutaman minuutin kun vaimo on jo valmiiksi hoidossa. Seuraava kerta onkin sitten jo helppo eikä tarvitse enää naista anella. Tietää mitä saa.

    • Kaunotar

      Olen kuullut tuosta ja nyt kokeilin. Olipa hyvä ohje. Vaatii vain uudelleen ajattelua. Harva mies pystyy siten naimaan, että pelkällä kalulla pärjää. Siihen vaaditaan kovaa kykyä ja kokemusta, kyllä tuo klitoris on avainasemassa ja kun ajttelee, että sikiöaikana vasta selviää kumpi siitä tulee, tytön klitoris vai pojan penis, niin ymmärtää sen merkityksen kiihoittamisessa.
      Täällä on tullut esille moneen kertaan miten taitamattomia miehetkin voivat olla ja miten vähän tosiasiallista tietoa ihmisillä on..

      Kun kiihotusvaihe on oikein hoidettu, nainen pyytää sitä sisälleen ja se pystyy minkä kokoisena tahansa tekemään miehen työn. Viitisentoista minuuttiakin voidaan tarvita aikaa mutta voi onnistua pikemminkin, jos lähtölaskenta on alkanut. Kukaan nainen ei onnistuneen seksin jälkeen kysy onko saanut orgasmin vai ei. Kyllä varmasti kumpikin tietää eikä seuraavaa kertaa tarvitse anella.

      Kun on pitkään epäonnistuttu ja pettymyksiä tullut, voidaan olla kierteessä, mutta ei tarvitse murehtia, että se olisi ikuista. Moni nainen alkaa tuntea itseään vasta 40 ikävuoden jälkeen, on parhaimmillaan vähän vanhempana.

    • ap.

      Vaimo on ruvennut vähän jo itseään kutittelemaan samalla, kun rakastelemme. Hyvin on homma siltä osin edennyt!

      • Kesä-esakko

        Täytyy sanoa, että varmaan näissä orgasmi-asioissa on paljon naisilla kiinni päästä,
        kiihottuminen saattaa olla joillain naisilla herkempää esimerkiksi niskassa.
        Mun vaimo kiihottuu todella paljon kun imen ja näykin kaulaa, vaikutus on sama, kuin jos nuolen nännejä - ehkä enemmänkin, koska hänelle tuntuu niska, kaula ja korvat olevan SE juttu, jolla jack pot lähtee...
        Sitten sellainen juttu että estot vaikuttaa paljon siihen, pystyykö laukeamaan.
        Ollaan oltu jotakuinkin parikymmentä vuotta yhdessä ja nyt lähestytään neljääkymppiä.
        Vaimo ei nuorempana oikein tykännyt ottaa eikä antaa suuseksiä, mutta nykyisin
        haluaa aina nimen omaan suuseksiä ja usein, vaimo siis on halukkaampi kuin minä - mulle riittäisi hyvin kerta tai kaksi viikossa mutta rouva haluaisi joka ilta (ja aamu)
        lapset ja työt haittaa vähän harrastusta... Mutta täytyy sanoa, että tuntuu hienolta, kun oma puoliso kiihottaa edelleen kaikkien näiden vuosienkin jälkeen. Nytkin kanki kovana kirjoittelen tätä, kun vaimon peppu muistui mieleen ja tulee illalla töistä, niin eiköhän lasten nukkuessa taas hoideta toisillemme hyvä olo :)
        Tsemppiä tuossa vaimon O-projektissa, ikä toivottavasti tekee tehtävänsä!


      • Mie vaan

        Hyvä kun teillä touhut etenee, nämä on pitkiä rojekteja ja niin herkkiä juttuja kaikin puolin. Tuo mitä kesä-esakko sanoo niskasta ja kaulasta pitää kyllä monen naisen kanssa paikkansa! Monella lähtee kone käyntiin siinä vaiheessa kun alkaa hitasti naidessa kohdistaa suullista huomiota juuro tuolle alueelle.. Sama juttuhan se monella miehelläkin taitaa olla, jos ei nalli meinaa palaa ja nainen alkaa nainnin tiimellyksessä imuttaa kaulaa, ollaan pian loppusuoralla, toimii ainakin miulle..


    • teppospetri

      se johtuu varmaan siitä "RAKASTELUSTA"meil oltu 16v yhdessä ja aina vaan naitu.tai sitten sun vaimo saa sitä jossain muualla,koska ei masturboi ees.

    • ehottaisin et runkkaatte yhessä:) jos vaikka oppis sormettaa itsekin muijas...
      Ei ole häpee sormettaa...

    • Äh... Niinhän meistä naisista moni sanoo, ettei ole koskaan sormeillut. Se ei pidä vaan paikkaansa. En usko, että edes uskonnollinen tausta tuohon vaikuttaisi. Sitä vaan ei voi myöntää. Kysy vaimoltasi, mikä hänestä tuntuu parhaalta.
      Ja noista seksileluista vielä sen verran, että nainen saa yleensä orgasmin klitoriksen stimuloinnista, joten paras seksilelu olisi jokin klitorikselle tarkoitettu lelu esimerkiksi perhonen. Voihan sillä dildollakin klitorista hyväillä, mutta ei se ainakaan minun mielestäni ole niin hyvä.

    • viulisti1

      Voi voi. jne.

      Neljä kerta naitiin eilen, Nainen sai kolme ainakin joka kerran.
      Se onkin sellainen lahjakkuus,.
      Mulle on ihan sama vaikka mitä fantasioita pyöritää päässään.
      Vaikka Travoltasta. Brucesta, tai vaikka mitä perversioita hällä lieneekään, mutta mun kanssa laukee takuu varmasti.

      Se osaa heittäytyä asiaan vailla estoja. Me osataan molemmat.

      btw. Oltiin hetki erossa ja kohtasin tosi estoisen naisen. Kaunotar, mutta jotenkin lukossa.
      Hänkin muutaman kerran harjoittelun jälkeen oppi saaman, useamman kerraa, jopa niin, että pyörtyi jutun loppuvaiheessa...

      Nainen on kuin kallis viulu. Jos sitä ei viritä, tai soittaja ei osaa soittaa, ei soitin soi.
      Mutta oikein viritettynä viulu soi maailmankaikkeuden kauneinta musiikkia.

      Opetelkaa pojat soittaman. Ja muistakaa virittää soitin.

    • Ei tule ei..

      Eikä saa minun nainenkaan. Kilometrejä itsellä takana yli 40 ja pitkäaikaisia (1-10v) naissuhteita noin 10. Ensimmäinen nainen joka ei ole koskaan saanut, eikä luultavasti saa. Itse en jaksa enää yrittää, tuntuu jo työltä. Kaikkea olen kokeillut, oikein selvää ei saa, että mikä tuntuu toisesta hyvältä. Toteutan naisen toivetta ja haen omaa tyydytystä.

      Turhauttavaa. Vähiten seksiä missään suhteessa ja sekin vielä huonoa. Ujo ei leidi ole kun kaikki tuntuu käyvän. Välillä nauttii, mutta jotenkin tuntuu, että pitäisi metrisellä kalulla jyystää sata iskua minuutissa. Ei kunto kestä, eikä jaksa ja kalukin on ihan normi kokoa. Harmi vaan, että ehdittiin perhettäkin laittaa aluille. Näin sitä vanhempana katuu, kun eivät ne laadukkaat naiset nuorena kelvanneet, piti ihan etsimällä etsiä huonoa seksiä.

    • simppe1

      Hei AP.
      Olen itse 32 vuotias. Vanhemmat ei seksuaalisuudesta puhuneet ja se oli vaijettu asia. Ei ne osanneet kai siitä puhua ja koti olotkin oli ihan peestä. No mutta mulla oli täti jota pidin niin tärkeänä ja hänellä oli uskonnollinen kasvatus ja minua siinä asiassa valisti myös.
      Itsetyydytystä ei saanut harrastaa, se kyllä jotenkin ihan vahingossa alkoi enkä sitä pystynyt lopettamaan ja edelleen tulee syyllinen olo siitä. Mulla oli ainakin sellainen olo että kaikki apuvälineet oli kielletty uskon takia.
      Meillä niitä on ja joskus käytetään ihme että nautin niistä. Kyllä mulla varmaan on ikuisesti epävarma olo lelujen ja itsetyydytyksen kanssa. Olen ollut mieheni kanssa 18 vuotiaasta asti ja ainoa kumppani. Aika moinen koulu ollaan käyty kun seksiin liittyen lähtökohdat on niin erillaiset.
      Niin ei sitä orkkua kyllä väkisin tule ja mullakin on sillai et menee jotenkin ohi. Näin monen vuoden jälkeen itseltäni löysin g-pisteen tai jonkun vastaavan :D
      Uskoisin että varmasti jossain vaiheessa orkku tulee toivon teille onnea yrityksiin. Rauhassa hyvää tulee

      • .ap

        Pitkän aikaa on edellisestä kirjoituksestani. Vaikuttaa siltä, että simppe1 on jonkin herätysliikkeen kasvatti. Vaimoni kotona ei oltu puhuttu ollenkaan näistä asioista ja hän oli lähes täysi-ikäinen ennenkuin tiesi ymmärsi edes mistä on kyse! Itse aloitin itsetyydytyksen jo ennenkuin sain edes siemensyöksyjä, vaikka ei minunkaan vanhemmat sen harrastamista mitenkään mainostaneet. Ihmettelen suuresti miten joku ei ole tietoinen ja kiinnostunut omasta kehosta!? Voihan se olla, että murkkuikäinen tyttö häpeää omaa vartaloaan ja sen takia ei edes vilkaise alapäähänsä.

        Taisin jo kertoakin, että heitin joskus vibran menemään, kun sitä ei saanut käyttää. Olen sen jälkeen siitä puhunut ja miettinyt ostaisinko uuden. Vaikuttaa siltä, että vaimo on vielä jonkin verran estynyt, joten siirrän vielä sellaisen hommaamista. Muuten kyllä rakastelu on mennyt eteenpäin! Kerran jopa kokeiltiin mahtuuko kaluni peppuun, mutta taisi vaimoa jännittää niin paljon, että se tyssäsi alkuunsa.

        Nykyään tuntuu orgasmi olevan lähempänä. Huipennus jää uupumaan, kun nautinto vaihtuu nopeasti pieneksi kivuksi. En tiedä mistä se johtuu. Yritän olla sormillani ja kielelläni hellä, mutta silti se hyvä tunne menee lopulta ohi ennen orgasmin saamista. Sormi pepussa antaa lisäkiksejä ja se näyttää lisäävän nautintoa. Onko se sitten lopulta kiinni korvien välistä? Vai siitä, ettei hän itsekään tiedä (eikä halua itse opetella) miten se O tulisi.

        Vaimo muuten vieläkin häpeää omaa vartaloaan, isoa lantiota ja pieniä tissejään. Saattaa olla, että se häpeäkin vie sen rentouden. Ennen hommat hoidettiin peiton alla. Nykyään onneksi ei tarvitse hikoilla sen alla :)

        Projekti etenee.. hitaaasti.


      • mieskani..
        .ap kirjoitti:

        Pitkän aikaa on edellisestä kirjoituksestani. Vaikuttaa siltä, että simppe1 on jonkin herätysliikkeen kasvatti. Vaimoni kotona ei oltu puhuttu ollenkaan näistä asioista ja hän oli lähes täysi-ikäinen ennenkuin tiesi ymmärsi edes mistä on kyse! Itse aloitin itsetyydytyksen jo ennenkuin sain edes siemensyöksyjä, vaikka ei minunkaan vanhemmat sen harrastamista mitenkään mainostaneet. Ihmettelen suuresti miten joku ei ole tietoinen ja kiinnostunut omasta kehosta!? Voihan se olla, että murkkuikäinen tyttö häpeää omaa vartaloaan ja sen takia ei edes vilkaise alapäähänsä.

        Taisin jo kertoakin, että heitin joskus vibran menemään, kun sitä ei saanut käyttää. Olen sen jälkeen siitä puhunut ja miettinyt ostaisinko uuden. Vaikuttaa siltä, että vaimo on vielä jonkin verran estynyt, joten siirrän vielä sellaisen hommaamista. Muuten kyllä rakastelu on mennyt eteenpäin! Kerran jopa kokeiltiin mahtuuko kaluni peppuun, mutta taisi vaimoa jännittää niin paljon, että se tyssäsi alkuunsa.

        Nykyään tuntuu orgasmi olevan lähempänä. Huipennus jää uupumaan, kun nautinto vaihtuu nopeasti pieneksi kivuksi. En tiedä mistä se johtuu. Yritän olla sormillani ja kielelläni hellä, mutta silti se hyvä tunne menee lopulta ohi ennen orgasmin saamista. Sormi pepussa antaa lisäkiksejä ja se näyttää lisäävän nautintoa. Onko se sitten lopulta kiinni korvien välistä? Vai siitä, ettei hän itsekään tiedä (eikä halua itse opetella) miten se O tulisi.

        Vaimo muuten vieläkin häpeää omaa vartaloaan, isoa lantiota ja pieniä tissejään. Saattaa olla, että se häpeäkin vie sen rentouden. Ennen hommat hoidettiin peiton alla. Nykyään onneksi ei tarvitse hikoilla sen alla :)

        Projekti etenee.. hitaaasti.

        Jos mun vaimo nauttisi sormesta pepussa, mä kyl raaskisin antaa b rappuun myös kalua, samaan aikaan hoitaisin kädellä klittaa. Hitaasti ja reilulla liukkarilla sisään ja tainnuttava naiminen käyntiin. Siin on just se riittävä lisäriettaus sun naiselles jonka tarvii päästäkseen hetkeksi maata kiertävälle radalle ja kalus puristuu kiristyvästä anaalista ulos. Ja minkä kerran oppii, löytää myös uudelleen ja trust mee, muijas tulee pyytämään samaa namia lisää........ Ihan selkee tapaus, peppupano ja käsi klitalla vie perille hänet helpoiten!


      • Vaimo
        mieskani.. kirjoitti:

        Jos mun vaimo nauttisi sormesta pepussa, mä kyl raaskisin antaa b rappuun myös kalua, samaan aikaan hoitaisin kädellä klittaa. Hitaasti ja reilulla liukkarilla sisään ja tainnuttava naiminen käyntiin. Siin on just se riittävä lisäriettaus sun naiselles jonka tarvii päästäkseen hetkeksi maata kiertävälle radalle ja kalus puristuu kiristyvästä anaalista ulos. Ja minkä kerran oppii, löytää myös uudelleen ja trust mee, muijas tulee pyytämään samaa namia lisää........ Ihan selkee tapaus, peppupano ja käsi klitalla vie perille hänet helpoiten!

        Kyllä on niin että jos nainen häpeää vartaloaan niin seksistä nauttiminen on hankalaa. Miehet hyvät, kehukaa naisianne, maasta taivaaseen. Olemme mieheni kanssa olleet 24v naimisissa, ja lapsiakin meillä on MONTA, kroppani on muuttunut raskauksien jälkeen ja yhä edelleen tunnen että mieheni on hulluna vartalooni. Seksiä harrastamme vieläkin 2-3 kertaa viikossa, ja se on niin ihanaa... Minusta on ihanaa kun aktin aikana mieheni puristelee takapuolta, tissejä jne ja hehkuttaa kuinka seksikäs olen ja kyllä meinaan kiihottaa!!!
        Tehkää naisistanne kuningattarianne, ja kyllä homma luistaa...
        Meillä on vieläkin alle kouluikäisiä lapsia, ja lapset eivät kyllä ole ollut este seksiin, muumivideot vain pyörimään ja makkarin ovi säppiin:)
        Mieheni jokin aika sitten innostui tekokulleista, menin kyllä estoitta leikkiin mukaan, nyt ovat olleet muutaman kuukauden pois käytöstä, mutta minusta aito iso oman kullan NAHKAKULLI on paras!!! Orgasmin olen saanut tuhansia kertoja istumalla tuon ihanuuden päällä, aina siis sillä aidolla ihanuudella. Ehdottomasti paljaalla sellaisella, kortsu vie nautinnon... sitä emme ole koskaan käyttäneet, no se näkyy sitten lapsimäärässä. Nyt vain naisianne hoitamaan Suomen mahtavat uroot, te olette oikeita miehiä!!!!


      • .ap kirjoitti:

        Pitkän aikaa on edellisestä kirjoituksestani. Vaikuttaa siltä, että simppe1 on jonkin herätysliikkeen kasvatti. Vaimoni kotona ei oltu puhuttu ollenkaan näistä asioista ja hän oli lähes täysi-ikäinen ennenkuin tiesi ymmärsi edes mistä on kyse! Itse aloitin itsetyydytyksen jo ennenkuin sain edes siemensyöksyjä, vaikka ei minunkaan vanhemmat sen harrastamista mitenkään mainostaneet. Ihmettelen suuresti miten joku ei ole tietoinen ja kiinnostunut omasta kehosta!? Voihan se olla, että murkkuikäinen tyttö häpeää omaa vartaloaan ja sen takia ei edes vilkaise alapäähänsä.

        Taisin jo kertoakin, että heitin joskus vibran menemään, kun sitä ei saanut käyttää. Olen sen jälkeen siitä puhunut ja miettinyt ostaisinko uuden. Vaikuttaa siltä, että vaimo on vielä jonkin verran estynyt, joten siirrän vielä sellaisen hommaamista. Muuten kyllä rakastelu on mennyt eteenpäin! Kerran jopa kokeiltiin mahtuuko kaluni peppuun, mutta taisi vaimoa jännittää niin paljon, että se tyssäsi alkuunsa.

        Nykyään tuntuu orgasmi olevan lähempänä. Huipennus jää uupumaan, kun nautinto vaihtuu nopeasti pieneksi kivuksi. En tiedä mistä se johtuu. Yritän olla sormillani ja kielelläni hellä, mutta silti se hyvä tunne menee lopulta ohi ennen orgasmin saamista. Sormi pepussa antaa lisäkiksejä ja se näyttää lisäävän nautintoa. Onko se sitten lopulta kiinni korvien välistä? Vai siitä, ettei hän itsekään tiedä (eikä halua itse opetella) miten se O tulisi.

        Vaimo muuten vieläkin häpeää omaa vartaloaan, isoa lantiota ja pieniä tissejään. Saattaa olla, että se häpeäkin vie sen rentouden. Ennen hommat hoidettiin peiton alla. Nykyään onneksi ei tarvitse hikoilla sen alla :)

        Projekti etenee.. hitaaasti.

        Kuulostaa siltä, että olette jo hyvin lähellä vaimon huippua.... pientä rentoutumista vielä ja sitten se joku kerta yllättää teidät! Hienoa opettelua!

        Mulle auttoi kovasti sellainen pupu-vibra, missä on tärisevät korvat nappulaa varten ja dildo-osa g-pistettä varten. Vaikeaa se orgasmin opettelu oli, mutta kyllä se siitä lähtee.... Ensin vaan pitää naisen oppia se yksin, ehkä se olisi helpompaa, niin ei jännitä toisen ihmisen takia.

        Kärsivällisyyttä sinne!!! Ja hauskoja kokeiluja!!!


    • minä

      Munan asemasta kyllä käyttäisin kyrpää!!!..;)

    • Pumpattavako

      Itse suurella mielenkiinnolla koitin avata sen "yhtä vain pyydän" -ketjun linkin, vaan ei auennut.... Kovasti kiinnostaisi sisältö, koska itsekään en ole koskaan lauennut miehen kanssa (n28). Tai olen, silloin kun mukana on voimakkaasti suriseva klitoriksen kiihotin. Sillä saan aina. Etenkin jos samalla ajattelen gang bangia, alistamista, jne... Eli kaikkea muuta kuin meneillään olevaa tilannetta.

      Turha kai valittaa, kun toiset naiset eivät näytä saavan sitten millään.... Mutta olisi se niin ihanaa laueta luonnollisesti miehen kanssa suuseksin ja yhdynnän aikana, koska monen kaverin kertomana ja orgasmijuttuja lukiessa tuntuu, että olen menettänyt niiiiin paljon.....

      Itse koen ongelmaksi juurikin asenteen ja seksihistoriani: miehet ovat "tyydyttäneet itsensä minulla" ja jättäneet minut kylmäksi.. Kaikki miehet eivät edes nuole, hyvä jos sormella kopaisevat jalkoväliä ennen sisääntyöntymistä, no ketä naista se on ehtinyt kiihottaa.. Itse seksi ei sitten välttämättä edes tunnu miltään. Joskus olen väkisin istunut hetkeksi miehen naaman päälle jos haluan nuolemista :D Mutta sellaisesta tilanteesta on herkkyys ja sensuelli rakastelu kaukana. No joitain helmiä on sattunut sekaan, mutta näiden kanssa on sitten suorituspaineet "nyt pitää laueta, miksen laukea...." Ja miestä turhauttaa kun en saa ja hän kokee itsensä huonoksi. Olen oppinut tyydyttämään miehen ja tyytymään omaan rooliini, "ei mun tarvi saada". Nyt tämä alkaa kuitenkin riittää ja turhauttaa.

      Ulkonäöllisesti minussa ei pitäis olla mitään vaikutusta tähän; kovasti on kauniiksi kehuttu ulkoisesti ja onneksi sisäisestikin.

      Viestiketjun aloittajan vaimolla tuntuu olevan syvälle rakentuneet asenteet seksin suhteen, jotka estävät täyden heittäytymisen ja nautinnon. Sama kai itsellä... Plus ne sovinistit jotka käyttävät naista vain masturboimiseen. Joillekin olen sanonut että olo on kuin nukella jonka voit heittää takasin vaatekaapin nurkkaan nyt kun olet tyytyväinen, tai jollekin sanoin joskus että "jos olen sulle oikeesti tuommonen niin jättäisit edes rahaa mulle". Että näin.....

      Turhauttavaa...... Mutta kärsivällisyyttä vaan.... Joskus jos sitä oppii saamaan miehen kanssa (ja mies on sellainen joka todella panostaa asiaan), luulen, että kaikki nämä vuodet on olleet sen arvoisia.....?

      • tossa vähän samaa

    • .ap

      Pientä päivitystä tähän ketjuun. Edelleen meillä on se orgasmi hukassa. Sitä kohti ollaan menty, mutta huipennus puuttuu. Silti jo vaimon iso kiihottuminen lähelle orgasmia on tehnyt seksipuuhille todella hyvää! Hän osaa nauttia touhusta paremmin kuin ennen ja on aktiivisempi omalle nautinnolle. Hyvä!

      Hän myöskin on lämmennyt ajatukselle hankkia vibra. Edellisen joskus menin heittämään roskiin. Olen myöskin kannustanut häntä opettelemaan tyydyttämistä itse ja uskon, että vibrasta on siinä hommassa isosti apua. Vaimo ei halua kertoa onko hän itsetyydytystä kokeillut, mutta sain sen käsityksen, että on ainakin joitakin kertoja.

      Peppuseksikin kuulemma kiihottaa häntä ajatuksena, mutta käytännön tasolle emme ole päässeet. Pari kertaa sitä ollaan muun homman yhteydessä vähän "kokeiltu" liukkarin kanssa, mutta käytännössä vain sormi on "päässyt" sisään. Jonkun verran olemme myös katselleet pornoa yhdessä (yllätti minut, kun sanoi haluavansa katsoa), mutta vaimoa ärsyttää videoiden suuri teennäisyys ja oudot ääntelyt.

      Toivon, että lopulta vaimon O onnistuu ja hän saa siten paremman nautinnon rakastelusta.

    • mies35v

      Minä huomasin yhden kivan asennon. Itse istumaan jalat yhteen temmi tanaan ja vaimo päälle. Muna sisään ja vaimo on persuus minuunpäin. Hän voi itse vaikuttaa siihen miten munaa haluaa sisäänsä. Minä livautan käden hänen klitorikselle ja hän edelleen saa valita liikuttaako itseään temmin päällä vai ei. Itselläni on helpompi jotenkin, kun ei tule ja sitä voi säädellä paremmin ja taas vaimolle on parempi kun hän voi itse ottaa paalua ja koskettelua oikeanlaisina annoksina. Voipihan tuo miettiä muitakin samalla, kun ei minun naama näy. Yhtä kaikki tälläsellä on hyvä aloitella...tietenkin vaatii alkulämpimät ja kostuttelut ensin...hyvin on meillä toiminut...

    • ohnam

      hmm. Olette olleet ainaskin yhdessä jo niin kauan että vaimosi kuitenkin pystyy olemaan rentoutuneena. Itselläni oli sama ongelma poikaystäväni kanssa ja se suorastaa vitutti minua. Opin kuitenkin rentoutumaan ja olemaan oma itseni ja poikaystävänikin oppi kuinka saa minut kiimaiseksi. Hän on niin kiihottava jo pelkästään että ei tarvii nykyään enää paljon kostutellakkaan mua. :D en osaa oikein neuvoa asiaan mutta naisesi pitäisi ensin oppia saamaan orgasmi esim itsetyydyttämällä, jos ei muka koskaan oo sitä tehny. Sitä minäki teen edelleen vaikka on mieskin. Nyt olen raskaana ja seksi tuntuu entistä paremmalta!!

      • drtfgyhuij

        ap.olet säälittävä


    • IsoArska72

      Tänne vain niin saa kohta... :)

    • UseampaaKerralla

      Se on vaan niin vaikeaa välillä.. ei kannata luovuttaa.. Oletteko kokeilleet 3 pyörää.?
      Se voisi tuoda rouvaan vähän vauhtia kun kahdella huiskisitta.. ;)

    • Moppe

      Onpas tässä ketjussa melkoisen näköalattomia viestejä, vaikka onneksi muutama todella asiallinen ja hyvä vastine.
      Uskon samaan mitä muutama yllä jo kirjoittanut vinkkasi ja lisäksi..
      1) henkiset, muut kuin seksiin liittyvät seikat haittaavat.
      Voi olla että vaimosi on kokenut aiemmissa suhteissaan jotain ikävää (vaatimuksia, arvostelua) tai näin on voinut käydä myös teidän suhteessa. Voi myös olla että hän on loukkaantunut jo aikoja sitten jostain ja se asia on jäänyt käsittelemättä.
      2) arvosta naistasi, ole kiinnostunut hänestä asettamatta paineita, rakastakaa toisianne arjessa.
      3) joskus hyvää seksielämää haittaa ehkäisy, pillerit voivat haitata kiihottumista vaikka halu sinällään olisi tallella.
      4) klitoriksessa on herkempi tuntoaisti (hermopäitä huomattavasti enempi) kuin miehen terskassa. Jos klitorista "hankaa" se tosiaan voi sattua.
      Tsemppiä

    • ap.

      Jaahas, tänne edelleen tulee kommentteja. Kommentoin Moppe:lle.
      1) Vaimolla ei ole aiempaa suhdetta. Henkiset asiat vaikuttaa, sen tiedän.
      2) Arvostan ja rakastan häntä. Ja se on molemminpuolista.
      3) Ehkäisy ei haittaa. Kierukka paransi haluja, koska pillerien unohtaminen ei enää kummitellut mieltä.
      4) Hän on uskaltanut alkaa näyttää kädestä pitäen miten häntä kutitetaan klitoriksesta. Se on juurikin sitä hankausta mitä hän haluaa. Siinä voi olla huonotkin puolensa, eli se alkaa sattua vähän ajan kuluttua.

      • Tsemppiä teille

        Moikka alkuperäinen!
        Laitan viestiä, kun näytät vielä lukevan näitä viestejä. En ole kokenut koko viestiketjua, joten ehkä tässä tulee samojen neuvojen toistoa.

        Itse olen saanut ensimmäisen orgasmin 27-vuotiaana. Ja silloin tosiaan poikaystäväni otti asiakseen auttaa ja lainasi minulle kirjastosta opettelukirjan. Se oli oikeastaan hyvä kirja, koska aiheeseen edettiin hyvin hiljaisesti. Sen ajatuksena oli, että nainen omassa rauhassa ja turvallisessa tilassa tutustuu omaan vartaloonsa. Mun turvallinen paikka oli kylpparin amme ja ovi oli lukossa. Mainitsit, että vaimosi klitoris tulee kipeäksi. Se on totta, jos homman tekee liian nopeasti ja sormet on liikaa kohdistettuja suoraan klitoriksen. Aikanahan siihen menee ja kädetkin alkaa väsymään. Ehkä vaimosi haluaa olla tehokas ja hätäinen juuri siksi että käsi väsyy.
        Se nyt vaan väsyy meillä muillakin; pitää kestää.

        Nykyään olen jo yl 40-vuotias ja omatekoinen orgasmi on helppo juttu. Edelleen on vaikeaa saada orgasmi toisen ihmisen seurassa. Silloinkin on hidasta, jos itse teen käsillä ja mies katselee vieressä. Yhdynnässä saaminen on mahdotonta, ilman vibraattoria.

        Siinäpä ensiaskel on se, että vaimosi saa orgasmin itsekseen. Sen jälkeen voitte monimutkaistaa asiaa. Niin siinä oppikirjassakin opastettiin.

        Tsemmiä


    • eikä se sinun

      kanssa ikinä tule saamaan orkuja,täytyy vaitaa kunnon MIEHEEN

    • mie2

      vaiha mies

    • jotain4

      Mun nykynen vaimo oli kanssa hankala mutta en edes koskaan kiinnittänyt huomiota siihen..myöhemmin sain tietää että kyllä niitä tuli. kuuntele omaa kroppaasi kyllä sen huomaa kun Nainen käynnistyy sen on se tilanne ja hetki.

      Mitään sata niksiä ei ole mutta - koetappa painaa kevyesti alavatsaa koko kämmenellä toimii parhaiten kun hän on päällä. Nostat itseäsi vielä pakaralihaksilla niin pitäs alkaa tapahtuu :D

      Mutta satavarmasti ei koskaan saa jos hakemalla sitä pitää etsiä... TÄMÄ että teet naiselle selväksi että hän on seksikkäin olento maailmassa. Se lähtee sieltä päästä se orgasmi ei jalkojen välistä.

    • Niinsentäytyimennä

      Ensin pitäis saada pois se paniikin tunne.
      Leikkaa ja tylsytä kyntesi, poista terävä sänki kokonaan vastakarvaan ajamalla, suun pielistäsi.
      Sit alat tekemään sitä hyväilyä käsin tai suulla mistä hän eniten pitää, rauhallisesti. Ilman että se tietää, et tarkoitus on antaa orgasmi. Sano sille et haluut vaan nautittaa.
      Välillä voit käyttää kikkeliäkin sisällä, mut enemmän klitorista ja sillä paineella kuin se tykkää. Joillakin on muuten niin herkkä pallukka et on parempi koskea niin että sisimmän häpyhuulen yläosan nahka on sormen ja klitin välissä. Paljon kosteutta tai liukastetta, paras on libero oil hoitoöljy, mikä on lastenhoitotarvikkeissa. Sitä voit nuollakin, ei oo myrkkyä.
      Sormi sisään ja ylös, jos se liha pakenee sormea, mee perässä, mut jos karheen kuiva niin varovasti.
      Eli klittiä ja g:tä yht aikaa.
      Sit kun alkaa lähenemään, niin käske sen ajatella kaikkein kiihottavinta asiaa, mitä se tietää, siis ihan mitä vaan. (Etkä koskaan kysy mitä se ajatteli tai pilaat kaiken) Sanot vielä ettei se kiinnosta mitä se ajattelee, kunhan ajattelee sitä ajatusta, etkä haluu ees sitä tietää.
      Ja eikä aikaakaan kun se sanoo aah uuh ja sä voit hoitaa omas hommat. Voit vielä laukeemises jälkeen välittömästi kokeilla g-piste hierontaa, saattaa vielä tulla jälkilöylyt jos oikein nopeaan rynkytit.

    • Niinsentäytyimennä

      Sellanen pikku niksi, mistä jo edellisesä vähän sanoinkin. Eli jos klitoris tulee kipeäksi, voisit koittaa hieroa sitä häpykummun läpi. Eli kolmella keskimmäisellä sormella painatosin uloimpiahäppäreitä tai niiden välistä ihoa, misää myös klitti on mukana. Klitoris voi nousta sormien välistä nahkan mukana ja sormesi päät hierovat häpyluuta ja sen alla olevaa klitoriksen "hermojatketta". Eli itse pallukka jää kosketuksessa vähemmälle. Voit kokeilla eri voimakkuuksilla, oikea voima voi olla aika suurikin. Kuitenkin pitää löytää se tuntuma, missä klitoris on.

      Jotkut naiset eivät saa, jos koskee suoraan vaan pitää hieroa suurempaa aluetta.

      Liike on pyörivä ja lähtee koko ranteesta ja kaikki kolme sormea aiheuttavat saman paineen häpyyn klitoriksen lähettyville. jos ranne väsyy voit jäykistää sen ja tehdä samaa liikettä kyynär-ja olkapäällä. On siis erittäin käyttäjä ystävällinen, jos sellainen klitoris on kyseessä. Helpompaa, kun oppii ja klitoris ei tule kipeäksi useankaan peräkkäisen jälkeen.

      Tsemppiä sulle ja oot hyvä mies.

    • Kiree pikkublondi
    • akkaaa

      "Niin ja semmonen juttu oli myös: Ajattelee mun odottavan vibran tekevän ihmeitä (orkun). Pelkää kai sitäkin, ettei se tuo tyydytystä ja minä pettyisin. "

      Nimenomaan! Lakatkaa miehet metsästämästä sitä naisen orgasmia, se tulee jos on tullakseen. Toki saa ja pitääkin auttaa mutta ei siitä asiasta saa jankata eikä hokea että "voi kun säkin nyt saisit/voi kun sä et vieläkään saanut". Luo ihan HITOKSEEN paineita ja muija romahtaaaaaaa

      • ei helppoo

        Eli naisen heikko itsetunto on ongelma.


    • toinen mies

      Monelle naiselle orgasmi on hankala saada. He eivät ole niin sinuja oman seksuaalisuutensa kanssa kuin miehet. Miehille kiihottumiseen riittää pelkä ajatus ja laukeaminen on taattu joka kerta. Et voi miehenä tehdä mitään muuta vaan sinun on annettava naisen kasvaa henkisesti ja toivoa että hän olisi enemmän sinut oman itsensä kanssa.

    • We-G

      Voisin kuvitella ,että jos naisella on takaraivossa koko ajan ajatus, että on Pakko saada orgasmi, ja miehellä, että on pakko saada annetuksi orgasmi, niin pipariksi menee. Hirveät suorituspaineet vaan kummallakin, huh...

      Jos johonkin välineeseen haluaa tutustua, henkilökohtaisesti suosittelen We vibeä, useampia dildojakin kokeilleena..:) Tuo nimenomainen on pieni taipuisa kaksipäinen kiihotin.. toinen pää sisälle g-pisteen tienoille ja toinen pää klitorikselle.. voi käyttää yksin, ja mikä parasta, myös yhdynnässä.. ja voin kertoa, että tuntuu oikeasti hyvältä... Itselleni yhdyntäorgasmi ei ole koskaan ollut itsestäänselvyys, sormin tai kielellä kiihottaen tulee kyllä helpostikin.. Tuo on auttanut asiaa, ja partnerikin on tykännyt...

      Nyt, piirun verran alle viisikymppisenä, olen oikeasti oppinut nauttimaan seksistä kaikkineen, ja voin sanoa olevani onnekas, kun törmäsin mieheen, joka, voisi miltei sanoa, "vannoo g-pisteorgasmin nimeen" ja nauttii, kun saa minut ejakuloimaan ( mitä en olisi ikinä kuvitellut tekeväni )... mitään niin järisyttävää en ollut koskaan aikaisemmin kokenut...
      Ja ensimmäisen tällaisen kokemuksen jälkeen oli pakko googlettaa, mitä naisen ejakulaatiosta ja g-pisteorgasmista kirjoitetaan, ja löytyi mielenkiintoista tekstiä... jopa yksityiskohtaiset ohjeet siitä, kuinka mies voisi siinä naisensa kanssa onnistua...:) Kurkatkaapa miehet, ja saatatte saada naisenne syömään kädestänne....;)

    • Anonyymi

      Vaimosi tarttee toisenlaisen miehen joksikin aikaa sänkyyn.

      • Anonyymi

        Anna osaavan vieraan miehen nuolla häntä kahden kesken. Hieronnan lomassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe