Olen ihmetellyt, että kun tilaukset jäävät sille tielleen, ellei niiden perään kysele. Jos ei kyseistä tuotetta ole, niin eivät kyllä asiasta informoi, usein eivät silloinkaan vaikka niistä itse kyselee. Nytkin on tilaus ollut matkallaan jo kohta 3 KUUKAUTTA. Onko tämä ihan kuluttajaystävällistä?
SELECT POSTIMYYNTIFIRMA
16
607
Vastaukset
- klökjllkj
Eikös kyseinen firma ole ollut vuosi kymmeniä kuluttajaviranomaisten hampaissa... ihme, että vielä on pystyssä.
- Anonyymi
On se verkkokauppa näin kymmenen vuoden päästäkin vielä olemassa.
- Anonyymi
Tosin nyt lopettamassa.
- Anonyymi
Marraskuun lopulla lopetti pysyvästi.
- Anonyymi
Select täyttää 60-vuotta vuonna 2025.
Ollut toiminnassa vuodesta 1965 --> - Anonyymi
Ovatkohan parantaneet tapansa, kun minulle ainakin kaikki varastossa olevat tuotteet tulevat nopeasti.
- Anonyymi
Tämä Select postimyyntifirma lopettaa lähikuukausina. Olen kysynyt asiasta heiltä.
- Anonyymi
No 57-vuotta ehti olla toiminnassa.
(1965-2022) - Anonyymi
Joo tuotteet ovat jo aika vähissä verkkokaupassa. Ilmeisesti kukaan ei jatka toimintaa.
Harmi. Siellä oli ihan hyviäkin tuotteita… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 57-vuotta ehti olla toiminnassa.
(1965-2022)2025 vuonna täyttäisi 60-vuotta.
Mikähän mahtoi johtaa tähän, että toiminta loppuu?
- Anonyymi
Etsikää joku jatkaja! Laittakaa ilmoitus johonkin!
- Anonyymi
Varmasti ovatkin kyllä kyselleet??? 🤔
- Anonyymi
No aika aikaansa kutakin (Tätäkin)
- Anonyymi
Kohta tuotteet loppuneet.
- Anonyymi
Lopettanut nyt toimintansa.
- Anonyymi
Jäittekö kaipaamaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152628- 852264
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651790- 561767
- 1651690
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461546- 1221342
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281249Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234