Eipä tuo kauaa meillä viihtynyt; liekö pitkäaikaispaikaksi edes ajatellut Virratta. Ei ole hyvä juttu kaupungin kannalta ellei sitten kävisi tsägä ja saataisiin tilalle oikea toimen mies tai nainen. Sellaista kyllä tarvittaisiin.
kaupunginjohtajan pikavierailu
20
826
Vastaukset
- Hillopieksu
Meiltä saisitte kunnanjohtajan ja kunnan.
- putsi pum
JOHANNA LAMMINMÄKI kaupungin johtajaksi sitten vain.
- nimiäkinkö jo??????
Jaa'a, onkos ladylla jo paljonkin näyttöä?
- huutavan ääni
Eikös Virtain -metalli ja tämä tuleva talo- elementti firma ole ladyn aikaan saannosta?
- Virrat nousuun
Kyllä uudella elinkeinojohtajalla on jo isommat näytöt kuin vanhalla 20neen vuoteen, että mieti sitä ja annetaan hänelle työrauha ja äänestetään hyvät valtuutetut hänelle kaveriksi kuntaa kehittämmään
- Ei entis-aika palaa
Löytyyköhän enää mistään niitä sellaisia kuin Antti Koskinen? Hän esiintyi TV:ssä esimerkkinä ahkerasta kaupunginjohtajasta, piti luentoja kunnallisasioista yleisölle ja kaikkensa yritti Virtain menestymisen puolesta!
Kyllä hänellekin Harjavallan suunta oli monen vuoden jälkeen houkuttelevampi
ja hän lähti Harjavaltaan Sairaalapiirin johtotehtäviin.
Hän oli tarkkana että Virrat saa ne tulot jotka Virroille kuuluvat. Eikä varmaan
katsonut sormien lävitse jos Virtain etuja syrjittiin!- jess!
Juu kyllä löytyy.Eikös toi,toi arvauskeskuksen pikkarainen olisi ihan passeli kaupunginjohtajaksi.
- joopa joo
jess! kirjoitti:
Juu kyllä löytyy.Eikös toi,toi arvauskeskuksen pikkarainen olisi ihan passeli kaupunginjohtajaksi.
Olisi varmaankin mies paikkallaan,mutta muu arvauskeskuksen väki ei varmaankaan
haluaisi luopua hänestä,kun on niin hirveen pidetty persoona siellä.
- 19
Otetaampa uusi huru-ukkokerhosta.
- Kerro faktat
Onpas paha sana se huru-ukkokerho! Millä oikeudella kutsut huru-ukoiksi?
Perustele väitteesi! Turha haukkuminen on moukkamaista! - tikku perseessä
Kerro faktat kirjoitti:
Perustele väitteesi! Turha haukkuminen on moukkamaista!Hellanlettas sentään, tuskin niitä oman edun tavoittelijoita turhaan huru-ukotellaan.
Joten äläpä paukuttele henskeleitäsi. Lue VIRRAT MAFIA tai KUSETUSTA VIRROILLA tai VAALIKESKUSTELUA VIRROILLA. Eipä tarvitse isoa hernettä korvien väliin jotta tajuaa nimityksen taustat. Vai onko oma lehmä jo suossa syvälläkin? - Talonmies Jansson
tikku perseessä kirjoitti:
Hellanlettas sentään, tuskin niitä oman edun tavoittelijoita turhaan huru-ukotellaan.
Joten äläpä paukuttele henskeleitäsi. Lue VIRRAT MAFIA tai KUSETUSTA VIRROILLA tai VAALIKESKUSTELUA VIRROILLA. Eipä tarvitse isoa hernettä korvien väliin jotta tajuaa nimityksen taustat. Vai onko oma lehmä jo suossa syvälläkin?On muuten arvauskeskuksen pikkarainen pistänyt alueperiskooppiin sellaista tekstiä että. Väkisinkin käy mielessä,että onko ollut kirjoituspromillet kunnossa kirjoittaessa. Senverran kirjoitusvirheitä tekstissä ja pilkkujakin ripoteltu oikein urakalla. Eipä kyllä muuten kiinnosta sen äijän jutut pätkääkään ja en tiedä onko aina tuollaista sontaa. Siis kirjoitusteknisestikin. Sisältöhän on aina mielestäni ollut sitä itseään eli p****a
- Huru-ukotkerho
Kerro faktat kirjoitti:
Perustele väitteesi! Turha haukkuminen on moukkamaista!Huru-ukko kerhoon pääsee vastustamalla Virtain työpaikkojensyntymistä, koulujen palveluiden alasajon edistämisenkehittämisellä sekä vastustamalla kaikkea kehitystä Virroilla sekä haukkumalla tekemiään päätöksiä sekä tekemällä valituksia päätoksistä, olemaan yhteistyö kyvyttömiä , Että tervetuloa Huru-ukkokerhoon jos täytät nämä kriteerit, tämä ei ole kiinni iästä ja sukupuolesta ,kyllä kerhoon kuuluu nuortakin väkeä kumpaakin sukupuolta
- Sota-ajan sekunda
Edelliset kirjoittajat tuntuvat olevan liikuttavan yksimielisiä omaan pesään
k----misesta! Itse en kunnioittaisi oman pesän likaajia - vaan toivoisin että uutta
tuulta saataisiin purjeisiin ja Virrat-laiva saataisiin taas hyvin vesille!
Kyllä naapurit haukkua osaavat - ollaan me samaan kimppaan kuuluvat edes
joskus oman kunnan puolesta! Ei meitä kukaan auta - jos polvillemme joudutaan - turhaan silloin apuja huudellaan! Ja suuret kaupungit Helsinki etunenässä tekevät kaikkensa maaseudun saattamiseksi erämaa-alueeksi
ja susien valtakunnaksi! Ei suurkaupunkien mielestä maaseutu ole mitään, vaikka maaseudun tuotteista, viljasta, perunoista, lihasta, kalasta , maidosta ym. he jokapäiväisen elantonsa saavat! Joskus toivoisin sitä sota-ajan
ruokapulaa takaisin, jonka itse olen kokenut! Helsinkikin oppisi jotakin! - soon ex
Sanokaapas yksikin hyvä syy jäädä..
- etä
Valitettavasti sitä ei voi ääneen lausua.
- Ole päättäjä
Miksi ei suurimmat haukkujat lähde itse vaaleihin mukaan ja hoida asioita kuntoon
että ei tarvitsisi sappea purkaa vain kirjoittelemalla nettiin? Haluaisin haukkujien
osalta tekoja ja näyttöjä, miten Helsingin johtama hallitus auttaisi edes jotenkin
koko Suomea eikä vain Kehä III aluetta! Tuntuu Helsingissäkin nyt tuulevan ainakin tie-asioissa ja liikenneministeriössä! Oliko tarkoitus lopettaa maaseutujen
liikenne ja siirtyä taas vesistöjä pitkin kulkemaan? Mutta voimalaitokset taitaisi
olla tiellä! Rautatiekuljetuskin on osin lopetettu - lentokoneellako ja vesiä pitkin
pitäsi kulkeakin? Kyllä meitä maaseutulaisia huijataan ! Tai hevoskärrytiet taas
käyttöön! - Verot maksettu
Minä voisin ruveta Jyväskylän kaupunginjohtajaksi. Hoituisi ihan mukavasti täältä VIRROILTAkin. Vaikkapa Martinkarhun loos"ista.
Vaihdetaan se nykyinen kunnanjohtaja ehta paikkakuntalaiseen.- hillopieksu1
Kyllä meidän Petri voisi hoitaa teidän hommat. Haapamäki voisi keskittyä kodinhoitoon, eipä sen ole kehittänyt Virratta. Päin vastoin on käynyt, surullista - pieksua.
- näkokulma
Näin tämä asia on muualla hoidettu. Turhaa sitä itkeä aina kaiken vanhan perään ja muita haukkumaan. Tästä oppia!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11790816
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291