Nyt pitää puolustaa omaa kuntaa ja kepulaisten etuja.
Missä kellokkaat?
Miksi Suomen Keskusta herpaantuu Polvijärvellä!
9
614
Vastaukset 9
- EX Keskustalaiset
Kepulaiset kuin kusi sukassa. Hiiren hiljaa muka hyvä tulee.
- Anonyymi00004
Miksihän polvijärvi jää aina toisten jalkoihin? Paikkakunnalta häviää elinmahdollisuudet mut liperi vaan toteuttaa uutta ja elinvoimaista toimintaa. Polvijärveltä lopetetaan. Kaks päivittäistavarakauppaa ei kaikille ihan riitä, monet tarvii muutakin viihtyäkseen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksihän polvijärvi jää aina toisten jalkoihin? Paikkakunnalta häviää elinmahdollisuudet mut liperi vaan toteuttaa uutta ja elinvoimaista toimintaa. Polvijärveltä lopetetaan. Kaks päivittäistavarakauppaa ei kaikille ihan riitä, monet tarvii muutakin viihtyäkseen.
Ylämylly sattuu nyt vain kuulumaan liperiin,ilman ylämyllyä liperi olisi taantuva kunta muiden joukossa
- Tursuu tursuu
Kepunaisen tisut tursuu.
tv. Kokemusta kansantalolta.- Emäntää sain
Emännän mielestä hän sai hyvää.
Isäntä oli toista mieltä.
Haulikuurosta päätellen.
- Anonyymi00006
KEPU ei juuri pientä ihmistä, maalaista puolusta. KEPU on siirtynyt KOK kainaloon, sen vasemmistosiiveksi jolloin meno on sen mukaista. Pienet kunnat kuolevat ja keskuskunnat sen kuin porskuttaa.
- Anonyymi00007
Pienten kuntien kuuluukin kuolla,mikä itseisarvo on verorahoja kuluttavalla tarpeettomalla hallintorakenteella,suomessa täytyisi olla lääni pienin aluehallinnollinen yksikkö ja kunnat lakkautettava.
- Anonyymi00008
KEPU on pettänyt aina.. PS ja KOK kuuluu samaan petturiremmiin..
Ennen Orpon hallituksen valtaanastumista minulla ja monella muulla meni hyvin. Vajaa vuosi Petterin komennossa jouduin työttömäksi ja sen jälkeen olen kirjaimellisesti elänyt kädestä suuhun. Töitä ei löydy vaikka aktiivisesti haen, muutama kirjallinen kiitos on tullut..
Kertokaapa viisaammat kuinka noin 800 € saadaan riittämään vuokraan, sähköön, veteen ja ruokaan.
Muuttaisin muualle, isommalle paikkakunnalle mutta se maksaa eli olen poltsin vanki lopun ikääni... - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
KEPU on pettänyt aina.. PS ja KOK kuuluu samaan petturiremmiin..
Ennen Orpon hallituksen valtaanastumista minulla ja monella muulla meni hyvin. Vajaa vuosi Petterin komennossa jouduin työttömäksi ja sen jälkeen olen kirjaimellisesti elänyt kädestä suuhun. Töitä ei löydy vaikka aktiivisesti haen, muutama kirjallinen kiitos on tullut..
Kertokaapa viisaammat kuinka noin 800 € saadaan riittämään vuokraan, sähköön, veteen ja ruokaan.
Muuttaisin muualle, isommalle paikkakunnalle mutta se maksaa eli olen poltsin vanki lopun ikääni...Aika helposti. Osta vaan kanan filesuikaleita alle kolmen euron rasia S-kaupasta ja makaronia, niin sillä perusmätöllä elää tosi hyvin. Lisäksi leipää sekä oikeaa voita. Sekä jotain monivitamiinia ja banaania, niin et taatusti nälkään kuole. Veikkaan, että lihot vaan. Kaikki leikeleet ja sun muut leivänpäällykset voit unohtaa, jos meinaat halvalla selvitä. Samoin kahvin, ja korvata sen apteekista ostettavilla kofeiinipillereillä, jotka maksavat n. 10 e / 100 kpl, ja vettä päälle. Se on ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom701133- 64882
- 53868
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66866- 190861
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70735Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72712- 42706
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206700Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki34663Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S54589Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26578- 42558
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169474Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47474- 18468
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28403Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9394J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32382