oisin ostamassa sähkötoimista asetta oisko hyviä kokemuksia haen enemmänkin sellaista maruin asetta jossa tulisi akku ja laturi kaupan päälle ja tarkka pitäis olla hinta max 250e (ois eka sähkötoiminen mulla)
minkä sähkötoimisen ostais? antakaa vinkkejä
9
138
Vastaukset
- aloittelija softaaja
sit kysyisin viä et on ko proairsoft in Marui M14 custom edition tarkkuuskivääri kannattava ostos?
- Satomi
Linkki?
- alottelia softaaja
en osaa mut meet vaa prooho siältä sähköaseet, maruin aseet, tarkkuuskiväärit
- Ghsag
Se on erittäin laadukas. Mutta en suosittele jos olet ostamassa eka AEG:ia niin parempi joku Cyman- AK sarjalainen niin saat tuntumaa AEG:iin
- alottelija softaaja
Mutku oon lukenu noista kinkkipeleistä et laatu on mitä on ja niitä maanantaikappaleita on enemmän ku tarpeeks ja haen enemmän sellasesta sarjatuli sniperia
- Satomi
Jaa-ah...
Laadukas on. Tuo M14 ja jos sarjatulikivääriä niin joku M14.
- klpmo
cm16 carbine
- voi helevett&
nykyää kiinalaiset on todella laadukkaita itellä kestäneet 3-6v. Tuo sun sniperis ei edes kanna niin pitkälle ku cyma full metal ak puuosilla.
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGR-16P-RS-BB.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGP_RK47_H.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_COM.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EG402BK.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_A.html
http://www.milgear.fi/kauppa/aeg005rbk-metallinen-p-2123.html
http://www.milgear.fi/kauppa/hk416-liukutukilla-dboys-hk416-metallinen-p-1605.html
http://www.milgear.fi/kauppa/mp40-bakeliitti-metallinen-mp007-p-3317.html
http://www.milgear.fi/kauppa/aks74un-blowback-terksinen-jing-gong-jg1011-puuosilla-p-3253.html
http://www.milgear.fi/kauppa/akms-terksinen-kalash-rk10s-puuosilla-p-3229.html
http://www.milgear.fi/kauppa/metallinen-dboys-bi5281-p-739.html
http://www.milgear.fi/kauppa/mk16-scar-musta-dboys-p-1034.html
Siinä jokunen vaihtoehto, noita voin ainaskin suositella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427