Koska omistan sellaasen niin kyselisin ihan näin tyhymänä. Kuinka Carisman omistajat pärjäilette syys pimeillä teillä varsinkin kun vettä vihimoo. Ajeletta lyhyyviillä ja vastahan tulee auto. Kuis on näkyvyyden laitas. Meinaan jotta ei niis Cariisman lyhyyvissä valoissa ole palijon kehuumista. On jotenkis ..huonot.
Miten pärjäilette Mitsu Carisman valojen kanssa.
kuis on.
6
363
Vastaukset
- exee
Kyllä ne minulle ovat hyvin kelvanneet.
- kui....
Oikeenko sinä näet lyhvillä jotain. Luulen ettet näe niillä vaan ajat vaan.
- Säkkipäässä
Ainakin ennen faceliftiä eli vm 96-00 lähivalot on ihan hyvät ja TM vertailussakin ne sai hyvät arvösanat. Tietenkin valoteho hiipuu autom iän myötä, ku ei nuo carismat enää uusia ole.
- varoovasti pimiällä.
Omassani lähivalot ovat heikot.
- hyvä näkyvyys
vaihda uudet philips X-tremeVision lamput niin paranee kummasti näkyvyys, huono puoli kestää vähemmän kuin bilteman kynttilät, ja umpiot voi kiillottaa aineilla...
- sameat
Millaisilla aineilla? Ja mistä? Ja miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156937Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783260- 1792562
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286