Moi.
Käyttääkö kukaan remingtonin fmj luoteja hirvikaliiberissa?
Onko tarkkaa tai muuten laadukasta?
Muita kokemuksia remingtonin luodeista? esim puolivaipat tai 22 lr:ät.
Entä tuo sakon range, minkälaista kasaa tekee?
Remingtonin ja sakon kokovaipat
Nimimerkillä sisään
3
122
Vastaukset
- sdfghjklöa lkxszgld
Sakot ainakin on aliladattua paskaa.
- Latailija1
Toi luodin tarkkuus on aikapaljon asekohtaista, mutta joissain luodeissa on enempi mm paksuusheittoakin. Noi on aina sellaisia kokeiltavia asioita. Itse en ole kun kerran kokeillut 30v:n latailu urani aikana remin luoteja. Enkä ollut tyytyväinen kokemaani .222, .243 ja .30 cal.
- toimii noi
Minä ainakin olen noita Remingtonin fmj luoteja käyttänyt pienempää riistää ja tarkkuutta ampuessa tolla 308 win kivärillä (sekin muuten Remington 700SPS).
Helposti pysyy kulmaminuutin kasassa, eli ihan saa semmoisen kasan mihin ampuja pystyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914