Heippa, uteliaisuuttani kyselen millaisia hcg-arvoja kaksosten odottajat ovat saaneet ihan alkuraskaudessa? Itse sain raskaustestiin (-testeihin - piti testata moneen kertaan eri merkeillä...) plussan viikkoa ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa - osasin sitä odottaakin kun raskausoireet olivat niin vahvat. Vatsakipujen takia kävin sitten lääkärissä ja ultrassa ei mitään selvää vielä ymmärrettävästi näkynyt. Kävin myös labrassa, jossa eka verikoe otettiin päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja näytti arvoa 805 - 36 tuntia myöhemmin otettiin seuraava, joka näytti 1865. Lääkärin mukaan on siis luultavasti ihan normaali kohdunsisäinen raskaus. Olo on todella sellainen, että olen "tukevasti" raskaana - vatsa turvoksissa, jatkuva etova olo, vatsaa kolottaa jne. ja raskaus menossa vasta rv. 4 4! Aivan jotain muuta kuin kahta ensimmäistä odottaessa. Jostain syystä on vaan olo, että on kaksi tulossa. Mitä olen noista hcg arvoista etsinyt tietoa niin eihän siitä toki voi mitään päätellä, mutta olisi kiva kuulla kaksosten odottajien ja/tai jo saaneiden tuntemuksia ja noita arvoja :).
Hcg-arvot ja kaksoset
Hehu
0
1870
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984