Nyt meidän päivämme on lähellä jolloin Kristus saapuu ja vie omansa lopulliseen päämäärään. Yhdysvaltain presidentti on Antikristus ja kaikki tämä on lopullisesti todistettu.
http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/120262-et-usko-mita-obaman-sormuksessa-lukee
Herran tulo on lähellä ja nyt me Herramme pyhittämät ja lopun ajan seurakunnan jäsenet voimme osoittaa kuuliaisuuttamme ja käskyjen pitämistä. Pyhittäkää sapatti ja rukoilkaa koko ajan sillä Herran tuleminen on niin lähellä kuin se vain voi olla.
Olen niin iloinen että olen valinnut kaikkein pyhimmän advenrttikirkon seurakunnakseni vaikka pitkään arvoin monen seurakunnan välillä. Onneksi valitsin oikein sillä haluan olla voittajien puolella ja kaikki merkit viittaavat siihen, että adventtkikirkko on sittenkin oikeassa. Kyllä meitä kaikkia nyt onnisti ja on mukavaa olla siinä porukassa joka pääsee muita tuomitsemaan kadotukseen!! Haluan ainakin naapurini pistää tuleen sillä on hän on niin käsittämättömän typerä ihminen ja vaikka olen kuinka puhunut Ellen Whitestä ja adventtikirkosta, hän on pitänyt minua vain typeränä hulluna.
Etenkin hän on pilkannut minua nuoren maan kreationismita joka ensi alkuun voi todella typerältä kuullostaa mutta kun asiaa alkaa ajattelemaan Jumalan antamalla älyllä, asia on todella loogista ja järkevää. Kyllä on hienoa antaa kadotustuomio tuollaiselle pilkalliselle materialistille joka ei ymmärrä Jumalan suuruutta.
Obama on Antikristus!
12
213
Vastaukset 12
- auta herrajeesuskuva
Kuules nyt, et mitenkään voi voittaa epäjumalien avulla.." Pelastakoot ne teidät hätänne päivänä, en minä teitä auta. terv. Herra
- varmistus tullut
Varmistuskin on tullut, huumeiden suositus muodossa, vaikutusvaltaista miestä kuunnellaan ja otetaan opiksi.
- anttinko
anttion
- SDA antikristukset
Adventtikirkon presidentti Ted Wilson "junior" edustaa Jeesuksen toista tulemusta ja Ellen Whiten ylösnousemusta ja henkiin herättämistä?
http://www.youtube.com/watch?v=RrEXxYJWX8M
Hivenen kuitenkin täytyy korjata, koska Ted setä luki Obamalta saamansa kirjeen ja oli silminnähden erittäin ylpeä saadessaan USA:n presidentin ja antikristuksen siunaksen yleiskokoukselleen. Väliblodit olivat kansan vilpitön suosionosoitus antikristukselle ja hänen lähettämälleen viestille.- Itsekorotusta
ei kaikki kirjoitti:
Entäs toinen adventisti!
http://www.youtube.com/watch?v=ZPFzjvHhpaQBen Carson haluaa ilmiselvästi "kaliffiksi kalliffin paikalle"?
Ben Carsonin puhe oli ihan kuin pakasta vedetty vaalipuhe, jossa toisen ehdokkaan teot ovat vain maan tuhoamista ja hänen omansa olisivat taivaallisen hyvät ja nostaisivat USA:n kaikinpuoliseen loistoon.
Itsekorotuksesta oli siis kyse.
Tätähän se Ben Carsonin puhe oli.
- tyytyväinen katolila
"Kyllä meitä kaikkia nyt onnisti ja on mukavaa olla siinä porukassa joka pääsee muita tuomitsemaan kadotukseen!! Haluan ainakin naapurini pistää tuleen sillä on hän on niin käsittämättömän typerä ihminen "
Voi sinua! Kovin omahyväisesti kirjoitat.
Koko elämäni olen kuullut noita turhia ennustuksia ja sen olen oppinut, että parasta on keskittyä aivan tavalliseen kristityn vaellukseen.- tuomiovalta !
Joka tapauksessa PYHÄT TULEVAT MAAILMAN TUOMITSEMAAN.. . Pyhiä eivät ole ne, jotka kumoavat Jumalan kymmenenkäskyn lain.
- Pyh!
tuomiovalta ! kirjoitti:
Joka tapauksessa PYHÄT TULEVAT MAAILMAN TUOMITSEMAAN.. . Pyhiä eivät ole ne, jotka kumoavat Jumalan kymmenenkäskyn lain.
Just näin! Me adventistit olemme pyhiä, Kristuksen jäännösseurakunta ja kunhan aika koettaa, me pistämme helvetin tuleen kaikki muut! Suomalaiset juoppohuorat ja muut syntisäkit saavat sitten adventisteille osoittamansa pilkan tuhatkertaisesti takaisin. Tule Kristus tule, jotta pääsemme muita tuomitsemaan.
Pyh! kirjoitti:
Just näin! Me adventistit olemme pyhiä, Kristuksen jäännösseurakunta ja kunhan aika koettaa, me pistämme helvetin tuleen kaikki muut! Suomalaiset juoppohuorat ja muut syntisäkit saavat sitten adventisteille osoittamansa pilkan tuhatkertaisesti takaisin. Tule Kristus tule, jotta pääsemme muita tuomitsemaan.
Miksi valehtelet ja esität Pyh:iä? Sinä olet vain toisen nimissä sadattelija, et nimimerkki Pyh! Pyh ei ikimaailmassa pilkkaisi Kristusta.
- Tälleen
""Onneksi valitsin oikein sillä haluan olla voittajien puolella ja kaikki merkit viittaavat siihen, että adventtkikirkko on sittenkin oikeassa. Kyllä meitä kaikkia nyt onnisti ja on mukavaa olla siinä porukassa joka pääsee muita tuomitsemaan kadotukseen!! Haluan ainakin naapurini pistää tuleen sillä on hän on niin käsittämättömän typerä ihminen""
Mahdollista että joku adventisti on tuossa uskossa - sillä kirkon edustajat puhuvat välillä siten että tuollaiseen voisi joku hairahtua -- joka ei oikein ymmärrä, että mihin uskoisi -- uskoa.
Mutta tosiasia on että MEIDÄN TEKOJEMME SEURAUKSET SEURAAVAT MEITÄ KAIKKIA ja nyt on kysymys siitä kuka ottaa kantaakseen syntiemme seuraukset - me itse vai Jumala Pojassaan.
- o-o-
._.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459