Näistä ei ota pirukaan selvää. Vuosimalli voi olla ihan muuta mitä paperi väittää. (oma ens.rek, 1.4.2009).
Kesken ajon pimeällä valot, radio, kaikki elektrooniset härvelit (paitsi tietenkään ei sytytystulppien virta) yllättäen sammuivat ja meinasin ajaa ojaan.
Paikallisessa Opel liikessä tiesivät kertoa että kyseisinä vuosina testattu jonkisortin hehkulamppupetkutuksen omaista elinkaarenlyhennystä jonkin näköiseen virrankatkaisijan pohja (No se jossa avaimella startataan ja siellä alla on jokun osa).
Hölmöilystä on kuulemma luovuttu vasta 2011.
Suosittelen vaihtamaan tämän osan mikäli alkuperäinen. Sen hinta 460e on pieni verrattuna siihen että viitsisi alkaa pelleillemään hengellä, saati sitten toisten.
Opel Insignian vaarallinen tyyppivika!
Valot sammui
1
318
Vastaukset
- Terapeuttikin
Hyvin osaat kirjoittaa, kuten mielenvammaiset yleensä. Jatka vaan terapiaa, se on sinulle hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056