Pizzeria Cesar

98+6

Tällaisen arvostelun bongasin eat.fi sivulta:

"Ruoka on kohtalaista mutta palvelu sitäkin karmeampaa. Erehdyin pyytämään pitsalaatikkoa folion sijaan loppu pitsalle niin siitä se huuto sitten alkoikin. Tarjoilija arvosteli ikääni etten voi tietää asiakaspalvelusta mitään koska hän on alalla ollut 20 vuotta eikä minulla ole oikeus arvostella hänen asiakaspalvelu taitojaan. Koskaan en ole niin karmeaa asiakaspalvelua missään saanut ja kun vielä lopuksi uhkasi soittaa vartijat ja heitti ulos. Eipä siinä muutakun suuauki ihmettelin koko tilannetta. En suosittele kenellekkääm paikkaa enkä itse astu enää jalallanikaan!"

Onkohan tuossa mitää perää? Itse olen kyllä kyseisessä paikassa huomannut että nuorehko naistarjoilija n. 30 on aika hapannaama eikä paljoa asiakkaille hymyile tai muuten ole heille kovinkaan ystävällinen. Lähinnä yöllä tuolla tulee enää käytyä juuri tuon takia ja silloinkin siksi että heidän erikoispizzoista tykkään paljon. Kuitenkin monesti olen mennyt muualle juuri tuon tylyn tarjoilijan takia. Muilla kokemuksia?

35

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ethdbfhghfg

      epäilisin, että tuossa arvostelussa on jätetty kertomatta siitä omasta käyttäytymisestä, joka tuskin on ollut kovin asiallista, jos tuollaisen reaktion on saanut aikaan. pizzat on hyviä, mutta asiakaspalvelu tosiaan hieman tympeää ollut joskus. se ei kuitenkaan mun päivääni pilaa, kunhan sen ruuan sieltä saa.

    • dsaksdhjfh

      Jos haluat hyvää asiakaspalvelua, on sinun oltava hyvä asiakas, muista se!

    • tyukiyuk

      Sitä saa mitä tilaa

    • vakioasiakas kuopio

      Aina on oltu ystävällisiä minulle, ja syönkin siellä useamman kerran vuodessa. Kyllä se s-ryhmän elämäänsä kyllästyneiden myyjien palvelun peittoaa. Semmoinen työväki, kuin työnantaja mm. hesessä. Tsemppiä koko suvulle, tulen taas eväälle!

    • pitsanaama31

      normi trollausta toisen pitserian toimesta,ei aiheuta toimia .

    • Rakkaudella Mairee

      Menisit "98 6" aikaisemmin nukkumaan, etkä söis pizzaa, etkä valittais,
      etkä sekoilis, etkä asuis Kuopiossa, etkä piereskelis vaan hankkisit elämän
      senkin pizzanaama!

    • tiipi

      Kyllä juttu on aivan totta. Itse olin paikalla kun tämä tapahtui. Nuorehko nainen joka oli kaverinsa kanssa syömässä pyysi todellakin vain pizzalaatikkoa josta tämä tarjoilija täti kimmastui. Mielestäni syömässä olleet naiset käyttäytyivät asiallisesti eivätkä haastaneet riitaa jne.. Liekkö tarjoilijalla ollut huono päivä joka purkautui sitten asiakkaisiin. Itsekkin hämmästyin tilannetta ja jäi huono kuva paikasta.

    • Pekoni Ykä

      Minäkin olin paikalla ja pääni meinasi räjähtää tämän pizzalaatikin pyytäjän karmean käytöksen vuoksi. Hän käyttäytyi todella ylimielisesti ja kuvitteli, että
      tarjoilija olisi hänen henkilökohtainen palvelijansa. Joskus tuntuu että liian
      moni suomalainen on tynnyrissä kasvanut.

      • asdasdas3

        Taidat olla siellä työntekijänä?


    • Asianosainen

      Minä olen se joka arvostelun kirjoitti ja kyllä tuo on aivan totta. En ole kyllä tarjoilijaa minään palvelijana pitänyt. Mielestäni naisella ei ollut minkäänlaisia asiakaspalvelu taitoja. Itse jos olisin ollut naisen tilalla asiakaspalveleva henkilö ja jos kyseessä olisi todella niin ettei laatikkoa voida antaa olisin asiakkaalle sanonut että pahoittelen mutta en pysty valitettavasti laatikkoa enää antamaan ( vaikka kustannussyistä tms.) Enkä ois alkanut asiakkaalle korottamaan ääntä että sinäkö tulet selittämään verottajalle miksi olen antanut pitsalaatikon jollekkin ilmaiseksi. Ensinnäkään verottajasta ei ole kiinni se laatikon antaminen. Ei verottaja tiedä pyysinkö pitsan mukaan vai söinkö paikanpäällä. Olen kyllä sitämieltä että minä ja ystäväni käyttäydyttiin tilanteeseen nähden hyvin ja veikkaisin että jokainen asiakkaana joka olisi saanut samankohtelun olisi sanonut että ei tämän asiakaspalvelun näin pitäisi olla. Tarjoilija alkoi meitä heti syyllistää kun laatikkoa pyysimme ja minun mielestä asiakasta ei pidä syyttää ja jättää hänelle pahaamieltä kun poistuu tilanteesta. Olen itse ollut yli 10 vuotta asiakalpelussa ja erilaisissa tehtävissä. Olen joutunut elämäni aikana kohtaamaan todella hankalia asikkaita enkä ole itse niitä vastaavallatavalla kohdellut. Siinävaiheessa kun asiakkaan kanssa ollaan erimieltä jostain on pyrittävä sovittelemaan tilanne niin että molemmat on tyytyväisiä tilanteeseen. Tässä ei kyllä jäänyt kun meille asiakkaana pelkästään pahamieli. Ja kun tarjoilija sanoi että minulla ei ole oikeutta arvostella hänen asiakaspalvelutaitojaan niin kelläsmuulla kuin nimenomaan asiakkaalla on se oikeus että hän saa antaa palautteen saamastaan palvelusta. Ymmärrän kyllä että jokaisella on joskus huonopäivä ja niin oli varmasti tälläkin naisella, mutta jos on työssä jossa joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä niin se "pahapäivä" ei saa koskaan purkautua tuossa mittakaavassa muihin ihmisiin. Oli kyseessä mikä työ tahansa, olipa ne asiakkaat iältään mitätahansa, selvinpäin tai ei, Ja jos lukee vähänkin mitä palautetta pitseria on aikaisemmin saanut niin kertoo minusta että vähän samansuuntaisia on muillekkin tapahtunut naisen taholta. Joten kylläpä siinä silloin perää on. Ei kaada minunkaan maailmaa, ei ole Kuopion ainoa pitseria, mutta arvostelusivuille on hyvä jättää oma näkemys paikasta.

      • jjkkhjh

        tiesitkö että take away ruoasta maksetaan eri vero kuin paikanpäällä syödystä?


    • Asianosainen

      Kylläpä tiedän...mutta pitsasta maksan aivan saman hinnan otinpa mukaan tai söin paikanpäällä ja jännä homma että samassa pitseriassa on jokakerta aiemmin saanu laatikossa mukaan niinkuin kaikkialla muuallakin. Enpä usko että nyt oli kyse mistään pitsalaatikosta vaan siitä että se nainen halusi purkaa vitutusta meihin.

    • Asianosainen

      Mutta jokatapauksessa minusta on aivan turhaa alkaa tappelemaan onko nainen toiminut väärin vai ei. Minä koen saaneeni huonoa palvelua ja siitä palautteen jätin eat.fi palauteosioon. Minusta sitä on turha täällä alkaa puimaan sen enempää. Jokainen käykööt itse kokeilemassa mitä palvelua sieltä saa milloinkin. Minä en sinne enää mene.

    • Kaddis

      Olet inhottava ihminen kun haluat mustamaalata jonkun julkisesti. Sinut pitäisi haastaa oikeuteen! Omaat huonon itsetunnon, kun saat tällaisesta herneen nenääsi.
      HÄPEÄ !!!

    • marika9

      Caesars on Kuopion paras pizzeria! Hyvää asiakaspalvelua, siisti paikka ja erinomainen ruoka!

    • QWE

      TÄMÄ KESKUSTELU PITÄÄ ASIATTOMANA HERJAUKSENA POISTAA TÄLTÄ PALSTALTA!

    • ugf o

      Paistakaa haska!!!!

    • '¨'´'´¨''

      Tuo eat.fi on arvostettu sivu ei sinne voi kirjoittaa paskaa kuten tänne joten uskon tuon arvostelun olevan täysin vilpitön eikä mikään mustamaalaus yritys.

      • Asianosainen

        Olen samaamieltä. Miksi ihmeessä keksisin päästä jonkun tuollaisen jutun. Täytyy asiassa olla perää jos menee eat.fi sivuille palautteen kirjoittamaan.


    • Vitsiäkö?

      Tämä keskustelu on pierulta haisevaa.
      HÄVETKÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!

    • Mariyaya

      Ymmärrän täysin tänne kirjoittaneen asian! Olimme kaverini kanssa käymässä nyt 10.11.2012 kyseisessä paikassa. Tuo varmaankin sama tarjoilijanainen antoi meille numerokyltin ja odotimme pitsoja ensin tunnin. Mitään sanomatta nainen kävi ottamassa välissä tuon numerokyltin pois. Meni toinen tunti. Hänen ohikulkiessa kysyin, milloin saamme pitsat alkoi huuto! Me odotimme kiltisti pitsoja, käyttäydyimme asiallisesti eikä hätäilty pitsojen perään. Vieressäni istuva mies sanoi jotakin naiselle niin nainen huusi minulle "pidä miehes kurissa" , kerroin ettei kyseinen mies ole minun niin siihen hän tuumasi: Ihan sama mulle, v#%#n h#%#a!! Olin aivan ymmälläni! Kysyin esimiestä että voisin palautetta antaa niin huusi vain "mun isä omistaa tän paikan, et ihan vapaasti vaan"...En ole itse paikkakuntalainen, Kuopiossa AINA ennen saanut hyvää palvelua mutta tämä oli oikeasti ihan uskomatonta ja surullista jopa! Järkytyin moisesta touhusta...Ei koskaan enää tuonne

    • Mariyaya

      Uskovia kehotetaan olemaan juopumatta (Ef. 5:18). Raamattu tuomitsee humalan ja sen seuraukset (Snl. 23:29-35). Uskoville sanotaan myös, ettei heidän tule antaa minkään asian hallita ruumistaan (1. Kor. 6:12; 2 Piet. 2:19). Liiallinen alkoholin käyttö tekee kieltämättä riippuvaiseksi. Raamattu kieltää uskovaa myös tekemästä mitään, mikä saattaisi loukata toisia uskovia tai rohkaista näitä tekemään syntiä vastoin omaatuntoaan (1. Kor. 8:9-13). Näiden periaatteiden valossa kenenkään uskovan olisi erittäin vaikea sanoa, että he juovat alkoholia suuria määriä Jumalan kunniaksi (1. Kor. 10:31).

      • Mariyaya

        Joku täällä todella "fiksu" kun käyttelee minun nimimerkkiäni, mutta itsepähän tiedän mitä koin tuolla kyseisessä paikassa ystävieni kanssa ilman tuollaisia jeesustelijoitakin..Töykeää palvelua naistarjoilijan puolelta kaikin puolin!


    • "Oikea" Mariyaya

      Syvälle langenneita on mainittu Raamatussa esim. seuraavat Jumalan miehet (Herran palvelijat): Mooses, Daavid, Paavali, Pietari, ym. - me mukaan lukien. Jos on tapahtunut epäonnistuminen ja lankeemus ja asianomainen on katunut tekojaan, pyytänyt niitä Jumalalta anteeksi niin hän on myöskin anteeksi saanut tekonsa ja hän on Jumalan seurakunnan täysivaltainen Jumalan lapsi.

    • KÖSE

      Hei juntit unohtakaa jo noi karvaranne paikat ja menkää PizzanPaikkaan, sieltä saatte Kuopion parasta pizzaa, palvelua, laatua ja KUITIN!

      • RollEye

        Ei toisaalta mitään vikaa kyseisessä paikassa, mutta ei todellakaan ole parasta pitsaa. Ei lähimainkaan parasta.


    • kilpisydämmellä

      En nyt sano, että olisi tämä pitseria, mutta jossain näissä liikkeissä ja kaupoissa on katseltu meidän lapsia vähän sillä silmällä. Naamastahan tuon näkkee ja toisen käytöksestä että mitä on miehellä mielessä.

      On kyllä nyt helvetin vihaiseksi pistänyt minut ja eukon. Varokaahan kun liikutte täällä.

    • Eiole

      Marizella on tähän saakka ollut ainut ihan ok paikka. Nyt tuolta ei saa enää kunnon kebabia pitsan päälle, vaan pelkkää pussikebabia. Siinä meni viimeinenkin välttävä paikka Kuopiossa.

    • pizza_mies

      Olisiko ehdotuksia

      • Anonyymi

        Di cesars ollut kantapaikka jo 4 vuotta.
        Aina olen saanut hyvää palvelua.
        Pihvit hakkaa 10-0 Rosson mikrossa lämmitetyt..
        Kastikkeet tehdään itse ,eikä kaadeta ämpäristä.
        Suosittelen kokeilemaan niin tietää mistä puhuu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Di cesars ollut kantapaikka jo 4 vuotta.
        Aina olen saanut hyvää palvelua.
        Pihvit hakkaa 10-0 Rosson mikrossa lämmitetyt..
        Kastikkeet tehdään itse ,eikä kaadeta ämpäristä.
        Suosittelen kokeilemaan niin tietää mistä puhuu!!

        Osta pois.

        Kuopion keskusta, Tulliportinkatu 25
        Ravintolatila; Pinta-ala148,5 m2
        Vapautuminen: Sopimuksen mukaan
        Myyntihinta: 275000
        Lisätiedot: Pizzeriana toimiva tila, jossa yläkerrassa on asiakastilat ja keittiö ja alakerrassa asiakaswc-tilat, apukeittiö, kylmiö, varasto ja henkilökunnan sosiaalitilat.


    • Anonyymi

      "Mika" repka/..! Häneltä saa parhaat pizzat..!

    • Anonyymi

      Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

    • Anonyymi

      Onko Rosinassa parhaat pitsat? Niin olen kuullut.

    • Anonyymi

      Kuopiolainen! Kerro kuuluuko mielestäsi ananas pitsaan?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe