Hei!
Olen 19 vuotias tyttö, ja sukumme jokaisessa polvessa on noitia. Vaikka kolmesta povesta on vielä noitia elossa, eivät nämä usko jälkipolviensa "uskonvoimaan", eivätkä opeta toisillensa mitään. Siksi äitinikin on lahjojena kanssa aika pitkälti itseoppinut.
Perustouhua suvuani on kuulemani mukaan kiroaminen (ei, eivät tee tätä jokapäiväisenä harrastuksenaan), enneunet erityisesti kuolemista - omista ja toisten ihmisten, orbien näkeminen ja ylipäätään sanojen lukeminen.
Sen verran sitkeää porukkaa on, että jonkin aikaa sitten talossamme (jossa olemme aina tienneet olevan jotain) vieraillut "meedio" kuvaili näkemänsä henkilön todella yksityiskohtaisesti isomummukseni.
Aurassani myös kuulemma on jotain outoa. Itse en auroista juuri mitään tiedä, eikä auraani katsonut henkilökään tiennyt, mitä tämä outo aurassani on. Sama kuitenkin näkyy äitini ja siskoni aurassa.
Itselläni en ole toitaiseksi juuri mitään lahjoja huomannut, mitä nyt joihinkin taloihin en vain voi mennä sisälle, koska tunne, jota kuvailisin ehkä ahdistukseksi, käskee minua pyymään poissa. Olen vienyt meedioystäväni näihin paikkoihin, jotta saan mielenrauhan; olenko pehmee vai oikeassa. Ja oikeassa olen ollut. Henget näissä paikoissa eivät halua ainakaan minua sisälle, Voi silti olla, että kaikilta löytyy tälläinen "kuudesaisti", joten en tämänkään kanssa kovin vakavissani ole noita olevinani. Ja meediopuolelle kai tämäkin enemmän menee.
Olisi silti hienoa saada opastusta näisä asioissa; mihin minulla veri ja mahdolliset lahjat riittävät, mitä voin näistä huolimatta oppia ja mistä aloittaa.
[email protected]
haukut ja muut avautumiset mieluiten ihan tähän ketjuun.
Etsin noitaopasta(jaa) itselleni
Noidanpisteet
3
161
Vastaukset
- Mielikuvitus kova
Rupesiko lapset mielikuvitus leikkiin?Menepä nyt nukkumaan!
- lapset herätys"""""
Olemme supisuomalaisia ja lenkkien jutut ei kuulu tänne kait?Hivautan jos tulet pellenaamari päällä naapuriin ja älä mene volisemaan iskälle tai äiskälle?
- Veleho
Suvussa jos on perinne niin kannattaa vaalia sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778