Hyvä tarkkuuskivääri

1998

14

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A&K SVD on hyvä ja toimiva mutta erittäin raskas ja vaikea ladata.
      Wellin aseet ovat muuten hyviä mutta hoppi kumit kuluu helpolla.

      Minkälaiselta hintahaarukalta etsit että mikä saisi olla max hinta?

      Tarkkuus on yleensä hyvä riippuu kuulista hop upin säädöistä.

    • 1998

      Joo tiedän,että toi SVD on raskas ladata onn ladannut kaverin aseen mutta en oikeen ampunut. Hinta mieluiten alle 200 euroa. Ehdotuksiakin saa laittaa.

    • Airsoftnet, airsoftnet .. Polku milgeariinpäin käy

    • !!!

      molemmat hyvii kauppoi

    • sniper killer

      a&k SR25 mahtavihko ase (airsoft.net.fi)

    • airsoftaaj4

      Well warrior MB-01

      • dgffhfhhd

        Menes nyt kouluun siitä.


    • Kokenut Kivääristi

      Wellin aseisiin edes koskis, varmaan huonointa laatua mitä markkinoil täl hetkel. Siks niin halpakin.

      A&K SVD suosittelen jos siihen vaihtaa co2 sylinterin tilalle, muuten vehkeestä ladata. ja perän kiinnitys on ihan crap, murtuu herkästi, ja muovinen tukki ja perä on usein kompastuskivi niin wellissä kuin a&k:ssakin.

      Itse kääntäisin katseen kaasutoimisten puolelle js nostasin hintahaitaria tohon 250e

      Itel ollu kaiken näkösii kivääreitä pelivälineinä, alkaen wellistä päätyen tanakaan. hinnasta 250e-1500e, kokemusta jousi, sähkö ja kaasukivääreistä löytyy pitkällä tähtäimellä ja ite kannatan vahvasti kaasukäyttösiin aseisiin kallistumista.

      200-300e saa ehkä parhaan hinta/laatusuhteen omaavan kaasukiväärin markkinoilta jota suosittelen, kyseinen peliväline työstössä juuri ja erittäin lupaavan oloinen laite.

      • Aseessa M160-Virit

        Onko kokemusta Wellin aseista, hyviä virityspohjia on ja niistä saa aikaseksi hyvänkin snipun!
        Itse omistan Well MB05-Aseen joka on vallan loistava, aseessa enää Welliä kylläkin vain Tukki, ja piippu, muut osat vaihdettu. 8/10 osuu 90m päähän, että ei ole kovin huono.


      • Kokenut Kivääristi
        Aseessa M160-Virit kirjoitti:

        Onko kokemusta Wellin aseista, hyviä virityspohjia on ja niistä saa aikaseksi hyvänkin snipun!
        Itse omistan Well MB05-Aseen joka on vallan loistava, aseessa enää Welliä kylläkin vain Tukki, ja piippu, muut osat vaihdettu. 8/10 osuu 90m päähän, että ei ole kovin huono.

        kysymys kuuluu, onko se silloin wellin kivääri?? ;)
        tottakai lähes mist'vain saa hyvän osat vaihtammalla, mutta tässä selkeästi kaveril ei ideo ole lyödä asetta atomeiksi.

        Onhan itelläkin beta projektin m200 jossa on vain m200 runko enään, aresin osia muuten kaikki, niin sehän on silloin jotain muuta kuin betaprojektin ase.

        Ei siis dissausta vaan se että jos tehdaspohjaisina aseita verrataan ja kuinka pienellä vaivalla sen saa pelikelpoiseksi.

        Mutta ei tuo sinun wellin runkoon rakennettu kivääri.

        Pienellä vaivalla tarkoitan piipun ja hoppikumin vaihtoa.

        Ja kaverihan selkeästi etsii tehdasvalmista hyvää snipua jota wellin tuotokset ei todellakaan ole :)


      • M160-Virit
        Kokenut Kivääristi kirjoitti:

        kysymys kuuluu, onko se silloin wellin kivääri?? ;)
        tottakai lähes mist'vain saa hyvän osat vaihtammalla, mutta tässä selkeästi kaveril ei ideo ole lyödä asetta atomeiksi.

        Onhan itelläkin beta projektin m200 jossa on vain m200 runko enään, aresin osia muuten kaikki, niin sehän on silloin jotain muuta kuin betaprojektin ase.

        Ei siis dissausta vaan se että jos tehdaspohjaisina aseita verrataan ja kuinka pienellä vaivalla sen saa pelikelpoiseksi.

        Mutta ei tuo sinun wellin runkoon rakennettu kivääri.

        Pienellä vaivalla tarkoitan piipun ja hoppikumin vaihtoa.

        Ja kaverihan selkeästi etsii tehdasvalmista hyvää snipua jota wellin tuotokset ei todellakaan ole :)

        Niin, eivät todellakaan! Omasta mielestäni silloin on pelikelpoinen/hyvä trk.kivääri, kun osuu vähintään 7/10 80m päähän ihmisen kokoiseen maaliin


    • Kokenut Kiväristi

      se on kyl kieltämät ihan hyvä :)
      KJW m700 sai piipun ja hoppikuminvaihdolla testihallissa 10/10 100m eli kentällä tulee olee todennäköisesti 7-8/10 säävaikutuksen takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe