mikä et ainakaan

ällö

merkeistä suostuisi missään nimessä olemaan ja miksi?

9

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kismet

Pakko kai se on sanoa että neitsyt siksi että kaikki tuntemani neitsyet ovat olleet tylsiä ja pikkutarkkoja sekä suhteellisen intohimottomia.

Ja toisena tulee mieleen rapu joista on todella paljon huonoja kokemuksia, sairaalloisen mustasukkaisia ja sisäänpäinkääntyneitä... Tosin itse olen kuumerkiltäni rapu joten paraskin sanomaan ;)

• scorpparityttönen

Hmm.. Sanotaan näin, että.. En suostuisi olemaan MIKÄÄN muu, kuin vaaka tai skorpioni. Kaikki muut on ihan... Hmm... Tylsiä... ;)

• testaaja

--------

• hmm

Tarkoitat varmaan mikä aurinkomerkki et suostuisi olemaan. Koska joku kaksonen voi olla enemmän skorpioni kuin joku aurinkoskorpioni kun katsotaan muutkin planeetat. Kukaan ei ole vain skorpioni. Mutta itse en haluaisi että kaksonen ja rapu olisivat minun hallitsevat merkkini kun niiden kummankin neg piirteet yhdistetttynä ei oikein kuulosta hyvältä yhdistelmältä..

• fallen angel

en ikimaailmassa haluaisi olla kaksonen (sorry) koska kaksonen ei ole ikinä suora/rehellinen, inhoan kaksinaamaisuutta ja selkäänpuukottajia.

• princess

Minä olen ihan mielelläni kaksonen kaikkine vikoineni. En ota elämää turhan vakavasti, en murehdi enkä kadehdi..En halua loukata (ehkä en sitten rehellinen vaan kaksinaamainen), en jää roikkumaan seuraan jos ei miellytä..teen niinkuin parhaalta tuntuu kulloinkin (ehkä se on selkäänpuukotusta). Joka tapauksessa ei kai mikään merkki ole sen pahempi kuin toinen. Kai meistä kaksosista jotain iloakin on..

• hunni

...mikään muu kuin mikä nyt olen eli jousimies. vaikka välillä ärsyttää itsessäni jokin luonteenpiirre,silti jotenkin tuntuu etten haluaisi olla muu...Neitsyt en ainakaa (ärsyttäviä),skorpioni(väkivaltaisia),härkä(tosikko),oinas(holhoava ja äkkiä suuttuva)...muita merkkejä en niin tunne,mutta jousimies on paras (minulle)!

• Ihonväri

Hauskoja keskusteluja teillä täällä...ravut sairaalloisen mustasukkaisia, kaksoset selkäänpuukottajia jne jne...jos te puhuisitte ihonväreistä samaan malliin, niin toivottavasti joku ylläpitäjistä poistaisi viestinne rasistisena tekstinä keskusteluohjeiden mukaisesti. Syntymän sattuman tulostahan ihonväri on siinä missä planeettojen asennot sillä hetkelläkin. Eikö teistä yhtään tämän tyyppiset luokittelut ja ihmisryhmien arvostelu syntymään liittyvien sattumien suhteen ole rasistista?

• minirapu

Tietynlaista "rasistisuutta" on myös arvioida ja luokitella ihmisiä pituuden - tai lyhyyden - mukaan, koska nekin ovat syntymägeeneissä saatuja ominaisuuksia.

Nimim. Syrjitty small-sized ;-)

ps. Ei näitä horoskooppijuttuja kannata ottaa niin tosissaan, ja kaikista merkeistä löytyy niin hyviä kuin huonompia puolia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2700
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1585
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1125
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe