Porukkaa oli laiva täynnä ja melkee kaikki iha hitomoises humalass.
Joku 18-25v oli hitosti, oksennust lensi, kaatuilut ja nakuilut ja bassot krs 2.
Oli kyll iha jes. Ei diell kyll erityisemmi huomannu ett siel o sinkkuristeily. Mutt kivaa oli!
18.10-19.10 siljan meno
nuoriväshtäny
2
293
Vastaukset
- ^Lokki^
Sinkkuristeilyä se ei kylläkään muistuttanut, mutta ainaki sai nähä paljasta pintaa ja plussaa oli ainaki se että miehiä riiitti jonkinäköstä hiipparin ja virkamiehen väliltä. Huonoa oli ettei alle 20-vuotiaat saanu ostaa viinaa tax freestä. Ja täytyy kyl viel kans sannoo, että hunksit oli parempia kuin beibsit!
- aloittajas
Mä en vaa nähny ku niit nuori opiskelija poikia :D
Juu moni 18v yritti ostaa mut kaikki ketä yritti kerättii juomat korii ja niit kerättii paljo. Mut sehä o sama juttu joka risteilyl et menomatkalla yli 20w saa ostaa vaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668