Pentti Helin (PS) häpeää puoluettaan

Rivit rikkoutumassa?

Ns. maahanmuuttokriittisten vihaama Husein Muhammed paljastaa mielenkiintoisen kohtauksen blogissaan:

Aamulla kahdeksan maissa Helsingin Kannelmäen juna-asemalla esitteitään jakoi muun muassa Perussuomalaisten ehdokas Pentti Helin.

Hän lähestyi minua, ojensi ystävällisesti esitteensä ja alkoi ihan oma-aloitteisesti kertomaan: "Tiedät varmaan, että [Jussi] Halla-aho kuuluu samaan puolueeseen, mutta hän on puolueemme ainoa kauhea rasisti... Olen varmasti menettämässä tosi paljon ääniä hänen takiaan."

Kun en ilmeisesti silminnähden vakuuttunut sanasta "ainoa", hän jatkoi: "No, onhan meillä niitä muitakin rasisteja mukana, mutta he eivät ole saaneet koulutusta."

http://huseinmuhammed.puheenvuoro.uusisuomi.fi/121471-puolueessamme-on-vain-yksi-kauhea-rasisti

9

1648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimppaTT

Koulutusta MIHIN?!? Tyypillistä Mamudien pskapuhetta? :/ Eihän tossa lauseessa ole PÄÄTÄ eikä häntää?!?
      Mitä htin KOULUTUSTA?!? Ai perus vai? No johan Suomessa on oppivelvollisuuslaki että kyllähän täällä TAKUULLA on tasan tarkkaa 100 % saanut koulutusta! Vai jotain rasistikoulutusta niinkö? Missäs sellasta on?
      .. Hohhoijaa taas! :/

• Koulutusta tarvitaan

Osa alakouluista näyttää kaikesta päätellen laiminlyövän äidinkielen opetuksen. Jos kyseessä on diagnosoitu varhaisiän dementia, pyydän kommenttiani anteeksi jo etukäteen.

• pahempi juttu

Aikamoinen virheliike mennä Vihreiden edustajan pakeille. Julkisuuteenhan se juttu päätyy.

Mutta ei Helin varmasti ainoa ole, joita Halla-Aho yms. kumppanit haittaavat. Sinänsä yhdessä Halla-Ahossa ei ole mitään pahaa. Pahempi juttu on lähes avoimen rasistit seuraajat.

• Pentti Helin

Terve nimimerkki "Rivit rikkoutumassa"
      Mielenkiintoinen ilmiö jatkaa blokia, jonka Uusi Suomi poisti haitallisena. Vastaan tähän viestiisi kuitenkin, mutta toivon ettet rupea jatkamaan kirjoittelua anonymiyden takaa, koska muussa tapauksessa kysymyksessä on sinun henkilökohtainen panettelusi minua kohtaan, jolloin ilmoitan keskustelun asiattomana, mutta katsotaan mihin sinä "rivit rikkoutumassa" nimimerkki pyrit. Keskustelun aikana sekottui nykyisyys ja menneisyys, sillä tunnetun perussuomalaisen (olen luvannut olla käyttämättä nimiä ko. tapauksen johdosta, mutta tiedät kenestä on kysymys) oikeusjuttu perustui rasismiin, joten tämä Husein pyrki selvästi osoittamaan kaikki perussuomalaiset nykyisinkin rasisteina. Tämä väite nykyisyydestä sekottui keskustelussa.
      Mitä tulee minun häpeän tunteisiini perussuomalaisia kohtaan on täysin sinun väitteesi. Minä olen todella onnellinen ja motivoitunut perussuomalaiseen aatteeseen. Miksi häpeäisin puoluettani, joka aidosti puolustaa suomalaisten etuja, ja pyrkii saamaan monia uudistuksia vanhojen "väsyneiden" puolueiden virheiden korjaamiseksi. Haluan olla mukana tekemässä tasa-arvoista, suomalaisiin arvoihin perustuvaa ja heikko-osaiset huomioivaa yhteiskuntaa. Valitettavasti et pysty provosoimaan minua, mutta olisi mielenkiintoista tietää kuka olet ja mitkä ovat oikeat tarkoitusperäsi?

Pentti Helin

• kysyjä.

perSSut puollustaa suomalaisten etuja? saat olla varma että jos perSSujen talouspolitiikkaa ryhdyttäisiin tässä maassa viemään eteenpäin niin sen jälkeen tässä maassa riittäisi sossun luukulla tungosta.

kun pitäisi olla edes jonkinlainen teoreettinen tietämys siitä miten yhteiskunta toimii ja kuinka hirvittävän tärkeä osa sitä on suomalainen ulkomaankauppa. te perSSut haluatte pökätä suomen takasin kevoskyydin ja pärevalon aikaan.

• Kys. blogin....

..kommenttiosiossa on herjaavia kommentteja kuten:

"Mikä ihme pistää noita vihreitä suojatyöpaikoissaan valehtelemaan? Kun muhammedi on maahan otettu niin ollaanko silloin tänne haluttu valehtelijoita?

- joku läskimooses loukkaa ilmesesti ihan tuosta noin vaan ottamatta selvää mikä tämä muhammed on miehiään....taitaa muuten juristina olla loukkaajaa paremmin koulutettu..

• Kauheaa!!!

No HUH HUH!

• Ähläm sähläm

Mielestäni tässä vanhassa lokakirjoituksessa on aineksia, joista huomaa, mitä paniikkia virheissä ja kommareissa on ollut perussuomalaisten voittokulkua kohtaan. Panettelua ja valehtelua, siitä koostui Neuvostoajan kuten Eurostoajankin totuus.
      Kun Perussuomalaisille ehdokasasettelu oli niinkin onnistunut ja vaikuttava määrä koulutettuja, sydämnensivistyneitä ja omatuntoisia ihmisiä ehdokkaina, oli muilla pissi sukassa, kuten mutametilläkin.

• Copypaste....

...suoraan avauksen linkistä:

"Puolueessamme on vain yksi kauhea rasisti"19.10.2012 07:48 Husein Muhammed 76 kommenttia ilmoita asiaton viesti.

Aamulla kahdeksan maissa Helsingin Kannelmäen juna-asemalla esitteitään jakoi muun muassa Perussuomalaisten ehdokas Pentti Helin.

Hän lähestyi minua, ojensi ystävällisesti esitteensä ja alkoi ihan oma-aloitteisesti kertomaan: "Tiedät varmaan, että [Jussi] Halla-aho kuuluu samaan puolueeseen, mutta hän on puolueemme ainoa kauhea rasisti... Olen varmasti menettämässä tosi paljon ääniä hänen takiaan."

Kun en ilmeisesti silminnähden vakuuttunut sanasta "ainoa", hän jatkoi: "No, onhan meillä niitä muitakin rasisteja mukana, mutta he eivät ole saaneet koulutusta."

Jälkikäteen ajatellen minun olisi pitänyt antaa hänen kertoa lisää. Ehkä turhan malttamattomana kerroin liian nopeasti tehneeni jo äänestyspäätökseni: "Aion äänestää itseäni."

-------------------------------------

Siinä se ihan semmoisenaan. Kyllä se näyttää olevan paikallaan kuin tatti kommenteineen kaikkineen. Miten niin poistettu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      3277
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1172
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1112
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1062
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      978
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      890
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe