Monella muullakin ainakin intissä tuntui olevan sama ikävä ongelma marsseilla; kankku hiertyy, eli siis pakarat hinkkaavat toisensa kipeiksi...!
Milläs te kokeneemmat olette ratkaisseet samaisen ongelman pitkillä vaelluksillanne?
Asialliset vastaukset outoon kysymykseen, please.
nolo hiertyminen
8
5648
Vastaukset
- jos ei nolota
Niinkun vauvojenkin persiille taputellaan talkkia, niin toimii myös aikuisen takalistossa.
Löytyy varmaan joka kaupan vauvatarvikehyllyltä(huh). - Jakke _/'\_
Noloa tai ei, mutta hyvin konkreettinen tuska...
Hyvä alusasu joka imee ja haihduttaa hikoilun mahdollisimman tehokkaasti siten, ettei hiki pääse valumaan "viemärikuruun".
Savetilla hygieniaa "kiven takana toimitusten" jälkeen
Iltapesu puron alajuoksulla - keskustelua
hanuri-aiheesta: http://www.relaa.com/viewtopic.php?t=111
- Mikko
Pakarat ei hierrä mitään vaan perse tulehtuu, eli se johtuu siitä kun pyyhit paperilla paskaa jää karvoihin ja perseeseen, se aiheittaa tulehduksen aika pian hien kanssa. Pitäs aina wc:n jälkeen pestä perse kunnolla , kosteuspyyhe on hyvä olemassa. Että tämmönen vaiva se on vaan.
- Helppo pierrä
Muutama vinkki / perusjuttu:
1. vesivaseliinia nivusiin ( vähentää hankausta ja kitkaa, suojaa ihoa )
2. tarvittaessa paperia pakaroiden väliin, wc-paperi ei hyvä ( hajoaa ja murenee heti ). Talouspaperi ( paksuhko ja pehmeä ) on best ( kestää hyvin ). Huoltoaseman vessojen käsipyyhkeet ( so. se hiekkapaperista seuraava) on kans vahvaa muta voipi hiertää :-(
3. mettässäkin pitää olla naama, kädet ja perse puhtaina ! savetit on ihan jees juttu jos pesumahd. muutoin huonot.
4. alushousut pitää tietty olla hyvät. Jotkut vanhat pierurysät saattaa aiheuttaa ikäviä fiiliksiä.
Tää siis mies-näkökulma, naisilla on sitten lisäksi ihan "omat juttunsa" - Esko
Helppo pierrä kirjoitti:
Muutama vinkki / perusjuttu:
1. vesivaseliinia nivusiin ( vähentää hankausta ja kitkaa, suojaa ihoa )
2. tarvittaessa paperia pakaroiden väliin, wc-paperi ei hyvä ( hajoaa ja murenee heti ). Talouspaperi ( paksuhko ja pehmeä ) on best ( kestää hyvin ). Huoltoaseman vessojen käsipyyhkeet ( so. se hiekkapaperista seuraava) on kans vahvaa muta voipi hiertää :-(
3. mettässäkin pitää olla naama, kädet ja perse puhtaina ! savetit on ihan jees juttu jos pesumahd. muutoin huonot.
4. alushousut pitää tietty olla hyvät. Jotkut vanhat pierurysät saattaa aiheuttaa ikäviä fiiliksiä.
Tää siis mies-näkökulma, naisilla on sitten lisäksi ihan "omat juttunsa"Mutta kun mulla roikkuu palli aika alhaalla niin on aika ikävä kävellä pitkiä matkoja.
- Eunukki
Esko kirjoitti:
Mutta kun mulla roikkuu palli aika alhaalla niin on aika ikävä kävellä pitkiä matkoja.
pääsee noista palliongelmista kertalaakista. :)
- HMB
Kyllä pesu välillä on paras apu. riittää vaikka juomapulollsta valutat vettä ja pesu ja kuivaus, no proplem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348