Juu eli oon ostamassa mankii janoon 180cm pitkä ni olenko liiän pitkä mankia ajaakseen? :)
180 cm pitkä, liian pitkä mankille?
32
14320
Vastaukset
- osta derp
Itekki oon jo noin vähän päälle 180cm ja olen kyllä varma että ostan sen derbin ku se on aika sopivan kokonen verrattuna monkeyhin. :/
- kysyjä
Noniin joku crossi oisikin hyvä pituuden kannalta mutta muuten ei innosta, eniten nuo mankit innostaa :) mutta jos laittaa koropalaa ja stongan oikeesee asentoo ja ehkä koroiskarit ja erillaisen satulan, eli pienellä fiksauksella se mankikin varmaan tän kokoselle pojalle on sopiva :)
- kssksiks
Enpä oikee tiiä... ehkä oot siinä rajamailla.
- kyllä pystyt
Helposti voit :) ite olin 182 ku sain manki ja ei ollu mitää ongelmaa. muutenki oli hyvä mut sit vaihdoin keulan nii oli viellä parempi :) ne on muotoiltu just sillee et pitkäki pystyy ajamaan :)
- kysyjä
Hyvä asia tuo tieto varmisti mankin oston kiitos siitä :)
- kannattaapas
et ole :3 itekkin olen 180 ja vielä menee ja manki alla menee :;333 suosittelen
- Omistan Molemmat
Ite oon samanpitunen ja mulla on manki ja pv. Kyllähän sillä mankilla voi ajaa mutta suosittelen koroiskareita. Pvllä voi mielestäni ajaa pitkä ihminen paljon paremmin:) Tietenkin se on oma mielipiteeni.
- Jonnetissipaska
Itse olen noin 181cm ja tulen todennäköisesti kasvamaan viellä johonki 190cm ja mankin silti aijjon hankkia
- SvenÅke
Oikein. Takajalat nippusiteillä kiinni takaiskareihin, ja hanaa. Taidat olla rantaruotsilainen?
- Jutustelija1
Noin kun tekee ja sitten etsii seinää mitä vasten nojata ja sitä ei löydy mistään...
Oh My God :-) - Vermeitä
Jutustelija1 kirjoitti:
Noin kun tekee ja sitten etsii seinää mitä vasten nojata ja sitä ei löydy mistään...
Oh My God :-)Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- kaljamaha3125
193cm ja pystyn ajaa mankilla.
- Honkey
Tuskin on makoisaa kun kääpiöille suunniteltu!
- Hahah74782
Voiko 182cm pitkä ajaa kiinan mankilla
- nääin
Kysymykseesi on kuule vastattu aika monta kertaa tässä langassa...
- DC12
Voiko 183cm pitkä ajaa kiinan mankilla
- meetöihin2
Voiko 184cm pitkä ajaa kiinan mankilla
- sitävaanettä1
niin että voiko 185cm pitkä ajaa kiinan mankilla
- Huvittelija1
183cm ja 185cm voi, mutta yllättäen 184cm ei voi koska sattuu olemaan juuri vääär pituus siihen.
- amatööri
Huvittelija1 kirjoitti:
183cm ja 185cm voi, mutta yllättäen 184cm ei voi koska sattuu olemaan juuri vääär pituus siihen.
mites sitten pystyykö 186cm ajaa kiinan mankilla
- amatööri
amatööri kirjoitti:
mites sitten pystyykö 186cm ajaa kiinan mankilla
Pystyykö myös 187cm ajaa kiinan mankilla
- jgjgfjdgfdsf
Mankin jos ostaa taajama-ajoon on kyllä jo kyllästynyt elämään ja rekkakuskien painajainen.
- eiolemitäänrajoja
itse olen 184cm pitkä ja ostin viimekesänä uuden mankin! hyvin itse ainakin pystyn sillä ajamaan!
- mopetshow
Pituus ei ole este mankin ajamiselle, mutta jos paino on 100 kg tai enemmän, tahtovat taka-iskarit olla kasassa, vaikka laittaisi ne kireimpään säätöasentoon. Toinen juttu onkin se, kannattaako mankia ylipäätään ostaa, kun on hengenvaarallinen . Autoilijat ei havaitse risteysalueilla, kun on niin pieni, onneksi kiinamankeissa on sentään hyvä etujarru. PVstä ja orkkismankeissa jarrut on surkeat.
- Anonyymi
Itte oon ostamassa mankia johon tulis 330mm iskarit ja 8 reikäst ja usd keula nii varmaha pystyy komiasti ajella ku pituutta löytyy 174cm :) ?
- Anonyymi
Milloin saan ajaa mankii jos oon 9
- Anonyymi
Ihan milloin vain, mutta liikenteessä sitten kun täytät 15 ja ajat mopokortin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan milloin vain, mutta liikenteessä sitten kun täytät 15 ja ajat mopokortin!
ei sitä kortilla ajeta
- Anonyymi
Moii
- Anonyymi
et ole
- Anonyymi
Oonko mä liian pitkä oon 165
- Anonyymi
joo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1064039Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1442149- 1322067
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 581696