Juu eli oon ostamassa mankii janoon 180cm pitkä ni olenko liiän pitkä mankia ajaakseen? :)
180 cm pitkä, liian pitkä mankille?
31
11740
Vastaukset
- osta derp
Itekki oon jo noin vähän päälle 180cm ja olen kyllä varma että ostan sen derbin ku se on aika sopivan kokonen verrattuna monkeyhin. :/
- kysyjä
Noniin joku crossi oisikin hyvä pituuden kannalta mutta muuten ei innosta, eniten nuo mankit innostaa :) mutta jos laittaa koropalaa ja stongan oikeesee asentoo ja ehkä koroiskarit ja erillaisen satulan, eli pienellä fiksauksella se mankikin varmaan tän kokoselle pojalle on sopiva :)
- kssksiks
Enpä oikee tiiä... ehkä oot siinä rajamailla.
- kyllä pystyt
Helposti voit :) ite olin 182 ku sain manki ja ei ollu mitää ongelmaa. muutenki oli hyvä mut sit vaihdoin keulan nii oli viellä parempi :) ne on muotoiltu just sillee et pitkäki pystyy ajamaan :)
- kysyjä
Hyvä asia tuo tieto varmisti mankin oston kiitos siitä :)
- kannattaapas
et ole :3 itekkin olen 180 ja vielä menee ja manki alla menee :;333 suosittelen
- Omistan Molemmat
Ite oon samanpitunen ja mulla on manki ja pv. Kyllähän sillä mankilla voi ajaa mutta suosittelen koroiskareita. Pvllä voi mielestäni ajaa pitkä ihminen paljon paremmin:) Tietenkin se on oma mielipiteeni.
- Jonnetissipaska
Itse olen noin 181cm ja tulen todennäköisesti kasvamaan viellä johonki 190cm ja mankin silti aijjon hankkia
- SvenÅke
Oikein. Takajalat nippusiteillä kiinni takaiskareihin, ja hanaa. Taidat olla rantaruotsilainen?
- Jutustelija1
Noin kun tekee ja sitten etsii seinää mitä vasten nojata ja sitä ei löydy mistään...
Oh My God :-) - Vermeitä
Jutustelija1 kirjoitti:
Noin kun tekee ja sitten etsii seinää mitä vasten nojata ja sitä ei löydy mistään...
Oh My God :-)Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- kaljamaha3125
193cm ja pystyn ajaa mankilla.
- Honkey
Tuskin on makoisaa kun kääpiöille suunniteltu!
- Hahah74782
Voiko 182cm pitkä ajaa kiinan mankilla
- nääin
Kysymykseesi on kuule vastattu aika monta kertaa tässä langassa...
- DC12
Voiko 183cm pitkä ajaa kiinan mankilla
- meetöihin2
Voiko 184cm pitkä ajaa kiinan mankilla
- sitävaanettä1
niin että voiko 185cm pitkä ajaa kiinan mankilla
- Huvittelija1
183cm ja 185cm voi, mutta yllättäen 184cm ei voi koska sattuu olemaan juuri vääär pituus siihen.
- amatööri
Huvittelija1 kirjoitti:
183cm ja 185cm voi, mutta yllättäen 184cm ei voi koska sattuu olemaan juuri vääär pituus siihen.
mites sitten pystyykö 186cm ajaa kiinan mankilla
- amatööri
amatööri kirjoitti:
mites sitten pystyykö 186cm ajaa kiinan mankilla
Pystyykö myös 187cm ajaa kiinan mankilla
- jgjgfjdgfdsf
Mankin jos ostaa taajama-ajoon on kyllä jo kyllästynyt elämään ja rekkakuskien painajainen.
- eiolemitäänrajoja
itse olen 184cm pitkä ja ostin viimekesänä uuden mankin! hyvin itse ainakin pystyn sillä ajamaan!
- mopetshow
Pituus ei ole este mankin ajamiselle, mutta jos paino on 100 kg tai enemmän, tahtovat taka-iskarit olla kasassa, vaikka laittaisi ne kireimpään säätöasentoon. Toinen juttu onkin se, kannattaako mankia ylipäätään ostaa, kun on hengenvaarallinen . Autoilijat ei havaitse risteysalueilla, kun on niin pieni, onneksi kiinamankeissa on sentään hyvä etujarru. PVstä ja orkkismankeissa jarrut on surkeat.
- Anonyymi
Itte oon ostamassa mankia johon tulis 330mm iskarit ja 8 reikäst ja usd keula nii varmaha pystyy komiasti ajella ku pituutta löytyy 174cm :) ?
- Anonyymi
Milloin saan ajaa mankii jos oon 9
- Anonyymi
Ihan milloin vain, mutta liikenteessä sitten kun täytät 15 ja ajat mopokortin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan milloin vain, mutta liikenteessä sitten kun täytät 15 ja ajat mopokortin!
ei sitä kortilla ajeta
- Anonyymi
Moii
- Anonyymi
et ole
- Anonyymi
Oonko mä liian pitkä oon 165
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256